דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהי מערכת CRM ואיך היא עוזר לעסק? 

מאת    [ 10/07/2012 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 7707 פעמים ]

לכל בעל עסק ישנם לקוחות אשר מניבים לו הכנסה וכל חברה שומרת ומתפעלת את הלקוחות בדרך שלה. אז איך מערכת CRM קשורה פה? ובכן מערכת CRM נקראת גם "מערכת לניהול קשרי לקוחות" זוהי מערכת אשר מבצעת שילוב בין פעולות שיווק שמבצעת חברה על מנת להביא לקוחות חדשים לבין פעולות שימור לקוחות אשר מבצעת החברה.

המטרה העיקרית אשר לשמה פותחה המערכת היה לשמור ולעשות סדר בבלגן בחברות גדולות אשר קיימים אצלהם מאות ואף אלפי לקוחות. בין אם זה לקוחות חדשים שנכנסים לבין אם זה לקוחות שכבר קיימים. לקוחות חדשים ולקוחות קיימים זקוקים לתפעול שונה ולכן המערכת לניהול קשרי לקוחות עוזרת לשימור על קשרים.

כאשר קיימים לקוחות רבים וזקוקים לשמירה על הקשרים ביניהם זהו פתרון אידיאלי לתפעול של חברה גם אם היא קטנה או גדולה. המערכת שומרת ומארגנת את המידע הקיים על הלקוחות ועוזרת להוציא את הפרטים הרצויים בכל רגע נתון. לבצע תזכורות לאנשי מכירות לעשות טלפונים או להזכיר פגישות ושאר פעולות אשר נעשים על מנת לשמר לקוחות.

כמו כן המערכת יודעת לבצע אינטגרציה עם מיילים וקמפיינים פרסומים ברשת האינטרנט. היא יודעת להציג מידע מהיכן הגיע הלקוח מי האיש קשר המפנה אותו וכמובן פילוח דמוגרפי לפי גילאים, מין, מיקום, ועוד..

כל בעל עסק/חברה זקוק/ה למערכת אשר תעזור לו לשמור קשר הדוק עם הלקוחות שלו. מה שמייעל את שיטת המכירה ואת שיטת התפעול של העסק. מערכת CRM עוזרת לשמור ולבצע תהליכים יומיומיים בצורה פשוטה ונוחה.

יתרונות שימוש במערכת CRM

  1. שמירה על תקשורת אחידה ורצופה עם הלקוח וכך גורמת לו להביע שביעות רצון מה שנותן עומס קטן יותר על עובדי השירות ומקטין את יחס התלונות של הלקוחות
  2. יצירת קשר הדוק על הלקוח יוצר נאמנות ומביא לקוחות חדשים אשר עוזרים להגדיל את הרווחים של העסק.
  3. הגדלת רווחים על ידי הבנה של הלקוח, ברגע שאתה יודע מה הלקוח צריך ומבין את המניעים שלו בקלות תוכל להגדיל את הרווחים של החברה.
  4. יצירת סטטיסטיקה על קמפיינים פרסומיים והיכולת למדוד את החזר ההשקעה על התקציב שיצא.

חסרונות בשימוש מערכת CRM

  1. על מנת להטמיע מערכת CRM צריך בעל מקצוע וקשה מאוד להטמיע זאת לבד.
  2. קשה מאוד להעביר לקוחות מיחס אישי אשר נוצר עם אנשי שירות ליחס של מערכת.
  3. לוקח זמן להבין את המערכת ודורש לימוד שלה.
  4. קשה להגדיר את הלקוחות מכיוון שיש סוגים שונים.

למרות החסרונות היתרונות ממשיכים לבלוט ובעזרת אנשי מקצוע המוסמכים לכך תוכלו ליצור את המערכת המתאימה ביותר לצרכים של החברה. מערכת CRM תעזור לכם לגבש בצורה הברורה ביותר את צינור המכירה ואת שיטת העבודה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב