דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סיגריה אלקטרונית, כמה זה עולה לנו? 

מאת    [ 09/07/2012 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 1866 פעמים ]

סיגריה אלקטרונית, כמה זה עולה לנו?

החלום הגדול ביותר, הוא להשיג את הדבר הנכסף באשר הוא, במחיר המדהים ביותר, בעוד אנחנו יודעים כי ההשקעה משתלמת, חסכונית אך בעיקר בריאה. כששלושה דברים מתקיימים יחד, שהרי ייתכן מאוד והגענו ליעד הרצוי. אז נכון שלכל דבר יש מחיר, אבל השאלה הנשאלת היא, האם המחיר משתלם?

סיגריה אלקטרונית, פתרון מושלם?

האם סיגריה אלקטרונית, הינה פתרון מושלם לגמילה מעישון? בוודאי שכן, במאמר זה נציג בפניכם את כל היתרונות לצד הוזלת עלויות משמעותית של מחיר סיגריה אלקטרונית, מהרגע שתחליטו לזנוח את הסיגריה המוכרת לכם, זאת שלא פעם לקחה מכם את היכולת לישון טוב בלילה, זאת שגרמה לכם לא פעם להתקפות ניקוטין קשות, אותן התקפות המלוות לא פעם בשיעול כבד ומחניק. שנמשיך? אין צורך. כולנו מכירים את תחלואותיה של הסיגריה לדורותיה. אז למה בעצם אנו מתמהמהים? אנחנו מנסים לשכנע אתכם, שמחיר סיגריה אלקטרונית היא הפתרון להצלחה הבריאה של ה121. מתחילים?

 

הכל על מחיר סיגריה אלקטרונית

מחיר סיגריה אלקטרונית אטרקטיבי יותר ממחיר סיגריות רגילות, עם הצלחה לא מתווכחים. מחיר סיגריות אלקטרוניות עולות בין 1000 שח ועד 1800 ש"ח. הכל תלוי בדגם אותו תבחרו. יש מחיר סיגריה אלקטרונית  אשר תשלמו בגינה בזכות בחירת הטעמים ,, יש מחיר סיגריה אלקטרונית שתוכלו לבחור על פי קיבולת של מנת ניקוטין ויש שיבחרו לוותר על עניין הניקוטין ולהנות מאפקט הסיגריה, המסייעת בתהליך הגמילה מהעישון. מחיר סיגריה אלקטרונית תכלול גם פילטרים במסגרת הרכישה.

 

אז האם אחרי הכל, יש פתרון שיפתור עבורנו את ההוצאה הענקית של רכישת סיגריות? ההוצאה של סיגריות לעומת מחיר סיגריה אלקטרונית , היא בלתי ניתנת להשוואה. מדובר באלפי שקלים בשנה, בעוד מדובר במעשנים בינונים או קלים ומה על מעשן כבד? המחיר שיוצא על רכישת סיגריות רגילות עלול לגלות סכום נאה ביותר, שבמקרה אחר, יכול היה לסייע לרכישה משמעותית בבית או בכלל לחסכון לשעת הצורך. אנו חיים בעידן שבו חושבים על הכל מהכל. מחיר סיגריה אלקטרונית הינו השקעה חד פעמית, אתם מסכימים כי מחיר סיגריה אלקטרונית, גם אם יסתכם ב500 ש"ח , עדיין, מדובר בסכום מתגמד וחד פעמי לעומת הוצאה חוזרת ונשנית של הסיכון מס' אחד בעולם. סיכוני העישון.

 

סיגריה אלקטרונית על פני סיגריה רגילה

אין מקום להשוואה, סיגריה רגילה הופכת חלשה כשנכנסת לתמונה סיגריה אלקטרונית. מחיר סיגריה אלקטרונית, אף הוא שיקול רציני וחיובי בעת הגמילה מסיגריות רגילות. הגיע הזמן שתשימו קץ לתופעת ההתמכרות לעישון. מחיר סיגריה אלקטרונית נמצא כאטרקטיבי ונח לכל כיס. מדובר בהשקעה חד פעמית, שתסייע לכם לחסוך עלויות עכשוויות ועתידיות של הרס עצמי ,נוכח עלות חד פעמית של סיגריה אלקטרונית, ההשקעה משתלמת אבל הבריאות שלכם, יותר.

 

שושנה מאיה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב