דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה חשוב לבדוק בבחירת חברת הסעות 

מאת    [ 08/07/2012 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 1373 פעמים ]

הסעות אשקלון – איך לבחור חברת הסעות

פעמים רבות אנו זקוקים לשירותי הסעות לצרכים שונים, באופן קבוע או חד פעמי. למשל לצורך טיול או סיור, הסעת עובדים, ילדים וכן הלאה. הסעות אשקלון נעשות בידי מספר גדול של חברות הסעות, ואנו רוצים לבחור בחברת הסעות שתהיה אמינה, תציע מחיר זול ותיתן שרות טוב וכמובן שתהיה מובילה בתחומה באיזורה על ידי מוניטין ו"שם טוב" בחוצות העיר אשקלון.

השוואת חברות הסעות

הדבר החשוב ביותר בטרם מחליטים על חברת הסעות הוא לעשות השוואה בין מספר חברות הסעות אשקלון. לא חייבים לבדוק את כל החברות, אבל מומלץ להשוות לפחות בין חמש חברות כדי להשיג את העסקה המשתלמת ביותר. כמו כן, תמיד בעת קבלת הצעת מחיר מחברה, ולא רק במקרה של הסעות אשקלון, כדאי לציין שכבר קיבלתם הצעות מחיר אחרות זולות יותר.

אגב, יש לוודא שהמחיר שקיבלתם כולל מע"מ, בפרט אם פניתם באופן פרטי לנהג של חברת הסעות לצורך חד פעמי. לעיתים ישנם נהגים שעושים הסעות באופן פרטי במחיר זול יותר שאינו כולל מע"מ, ולמעשה הם אינם מדווחים על ההכנסות שלהם מהסעות אלו. חוץ מהעובדה שמדובר בעבירה על החוק, לא פעם כשמזמינים הסעה יש צורך בקבלת חשבונית עבור התשלום בשביל לקבל החזר מגוף כלשהו שמממן את ההסעה או בכדי שההוצאה תהיה מוכרת לצרכי מס. במקרה זה הנהג דרוש תשלום נוסף עבור המע"מ שלא נגבה קודם.

מה חשוב לבדוק בבחירת הסעות אשקלון

גם אם מצאתם חברה זולה, המחיר הוא לא הקריטריון היחיד בבחירת חברת הסעות אשקלון. ישנם דברים נוספים שכדאי לבדוק כמו רישיון לעסק, ביטוח לנוסעים, האם יש ברכבים ציוד לשעת חרום (זה חשוב במיוחד במקרה של הסעות אשקלון בגלל המצב הביטחוני המתוח), האם רכב ההסעות מותאם לכמות הנוסעים וכדומה. גם לאחר שסוגרים עם חברת הסעות מומלץ לוודא שכל הפרטים מובנים בין שני הצדדים כמו שעת האיסוף בעת היציאה והחזרה, מקומות האיסוף וכן הלאה.

בקיצור, תחום ההסעות יכול להיות פרוץ מאוד וישנם חברות ונהגים שמחפפים בנושאי רישיונות, ביטוחים וכדומה, ולכן חשוב לבדוק את דברים הללו ולבחור בשירותי הסעות אשקלוןאמינה ומקצועית.

השאירו את שמכם ומספר טלפון בו ניתן ליצור אתכם קשר ואיש הקשר של חברת הסעות אשקלון ישמח לטפל בפנייה שלכם. לאחר תיאור קצר של סיבת הפנייה שלכם תוכלו לקבל את הצעת המחיר ולהשלים את העסקה. נשמח לעמוד לשירותכם – הסעות אשקלון נסיעה בדרך שלך.

מטיילי נהורה בע"מפתרונות תחבורה מתקדמים באוטובוסים מיניבוסים ומיקרובוסיםהגבורה 6 [מרכז נפתי] אשקלוןתחנת "סונול" [בכניסה ליישוב] נהורהביאליק 25,פתח תקווהמרכזייה: 08-6848841פקס: 08-6610585*שירות באוטובוסים ומיניבוסים חדישים בהתחייבות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב