דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


CFD 

מאת    [ 08/07/2012 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 2430 פעמים ]

למסחר בשיטה זו אין מועד פקיעה כך שניתן להחזיק באופציות למשך תקופה ארוכה. יתרונות רבים מושכים משקיעים הנכנסים למסחר בבורסה להשקיע בשיטת המינוף.

מסחר ב CFD הוא מסחר מרתק ואטרקטיבי, בין השאר, בשל המגוון העצום – יותר מ 4000 – מוצרים שונים ובהם סחורות, מניות מדדים ואפשרות מסחר במט"ח.

מדובר במערכת מסחר ייחודית ומתקדמת המאפשרת ניתוח טכני מקצועי אמין וזמין וקבלת נתונים און ליין.  כל חבר בורסה יכול להיחשף אל שיטת מסחר זו ולקבל באמצעותה תמונה של ניתוחים טכניים, מספריים וויזואליים, וטווחי מחירים תחומים ומוגדרים שבהם מוצע לסחור.

CFD – לעומת נכס הבסיס

כשאתם מחזיקים בידיכם נייר ערך הציפיות שלכם זהות לציפיותיהם של המחזיקים נכסי בסיס: לקנות בזול, למכור ביוקר. ההבדל והיתרון מבחינת הסוחרים באמצעות CFDהוא באפשרות לקנות נכסי בסיס בדרישת ביטחונות נמוכה באופן משמעותי לעומת מסחר רגיל וזאת בשל המינוף העצום הגלום בה. המחיר הנמוך מאפשר רכישת ניירות ערך רבים ולנצל מסחר בבורסה  לפיזור הסיכונים בתיק השקעות מגוון.

Deakbook 360היא מערכת ייחודית, מקצועית, המהווה פלטפורמה למסחר באמצעות  CFD במגוון מוצרים, לרבות מניות בארצות הברית ובאירופה, מטבע חוץ, סחורות, מדדים ועוד. מסחר זה מאפשר למצות את חלק הארי מההטבות המוענקות לבעלי מניות של גופים וחברות מבלי להימנות עמם.  גם בהעדר שותפות בחברה ניתן ליהנות מתשואה נאה.  המשקיעים המקומיים יכולים ליהנות מיתרונות המסחר במערכת זו באמצעות הממשק שלה בעברית. מינוף עד פי 400 מאפשר למשקיע ליצור אופק וסיכוי לרווחים נאים.  אגב, מערכת המסחר פתוחה וזמינה 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.

CFDמערכת רבת אפליקציות

בשיטת המינוף ניתן לסחור במגוון פלטפורמות ואפליקציות ובהן – באמצעות מערכת אינטרנטית, באמצעות תוכנה שניתן להתקינה במחשב  DealBook 360, מערכת אינטרנטית למכשירי טלפון סלולאריים ואפליקציה לאיפון ולאייפד.

המסחר בבורסה עשוי לקרוץ למי שרוצים להגדיל את הכנסותיהם באמצעות כסף שעובד בשבילם, אבל מאחר שבכל סיכוי מובנה גם סיכון, אין איש יכול לערוב לכל משקיע שהוא רק תשואות ורווחים. בשיטה זו שבה מתנהל המסחר באמצעות חברת ברוקרים הרווח הוא רווח שנוצר מהפרשי שערים בין מכירת המוצר לקנייתו. אחד היתרונות במסחר זה הוא האפשרות לעקוף  מגבלות רגולטוריות החלות על סוחרים בנכסי בסיס ובמוצרים שונים.

סיכון מחושב – סיכוי סביר

לפני שמתחילים לסחור חשוב לדעת, כי  CFD היא מערכת מורכבת. חשוב לקבל הדרכה, ייעוץ ואף ליווי מקצועי. הכסף שלכם מוגן בהיותו מנוהל על ידי GFT , שהוא ברוקר בינלאומי חזק ורב מוניטין. כאשר נכנסים אל הבורסה נכנסים אל תחום אשר אחד ממאפייניו הוא אי-ודאות.  אם אתם רוצים או מסוגלים לפעול רק בשדה של ודאויות מוחלטות, ייתכן כי תירתעו מלקיחת סיכונים מחושבים, אבל בכך אתם עלולים לאבד סיכוי סביר לרווח.

 

BeTrader - מסחר בבורסה, תשקיע בעצמך!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב