דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שגרירות ארה''ב - הוצאת ויזה לארה''ב 

מאת    [ 08/07/2012 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 3030 פעמים ]

שגרירות ארה"ב בישראל אמונה, בין היתר, על הנפקת  לכלל אזרחי ישראל ולמחזיקים בדרכון ישראלי. מעת לעת, משתנים הפרמטרים המזכים את מגיש הבקשה בויזה המיוחלת המקנה לו אישור כניסה למדינה.

על מנת להגיע לראיון בשגרירות יש לבצע מספר הליכים מקדמיים:

בשלב הראשון בתהליך הוצאת ויזה לארצות הברית יש למלא טופס DS160 אשר קישור אליו נמצא באתר המקוון והרשמי של שגרירות ארה"ב. זהו שאלון מקיף, המנוסח בשפה האנגלית והמועמד נדרש למלאו גם כן באותה השפה. טופס שלא מולא לפי הדרישות המדויקות עלול להוביל לפסילת הבקשה. בשאלון שאלות מגוונות אודות מצבו המשפחתי, כלכלי, תעסקותי והשכלתי של המועמד. לאור חשיבתו של הטופס, יש לשים לב כי כל המידע אשר הנכם מזינים בטופס הינו מהימן ונסמך על הוכחות. על כן, לכל מי שאינו בקיא בנהלים ובהוראות הקפדניות של השגרירות, מומלץ כי יפנה לגורם מקצועי אשר יסייע לו וינחה אותו.

בסיום השאלון יש להקפיד להדפיס את אישור מילוי הטופס הכולל ברקוד מאחר וללא אישור זה לא תתאפשר כניסתכם לשגרירות ביום הראיון. מיד לאחר ביצוע שלב זה, תוכלו להמשיך לשלב השני הלוא הוא תשלום אגרת הויזה MRV וקביעת המועד לראיון.

לשם תשלום אגרת הויזה הנכן נדרשים להיכנס לאתר תומך של השגרירות אשר הוקם במיוחד למטרה זו.  יחד עם זאת, יש לשים לב באם הנכם מוזמנים לקונסוליה בתל אביב או לקונסוליה בירושלים, שכן לכל אחת מהן ישנו אתר תומך נפרד.

בכניסה לאתר תדרשו להזין בשנית את פרטיכם ואת מספר אישור מילוי טופס DS160. יש להדגיש כי גם באתר זה יש להזין את כל המידע בשפה האנגלית בלבד. לאחר בחירת סוג הויזה המתאים עבורכם תוכלו לבחור בין שתלום באמצעות כרטיס אשראי ובין תשלום במזומן באמצעות שובר בסיף הדואר. אולם, מי בינכם אשר יבחר לשלם את האגרה באמצעות שובר תשלום בדואר, יוכל לתאם מועד לראיון רק ביום שלמחרת לעומת תשלום בכרטיס אשראי (מסוג ויזה ומאסטרכארד בלבד) אשר יאפשר לכם לתאם מועד לראיון מיד לאחר התשלום.

לאחר קביעת התור לראיון בשגרירות ארה"ב (תאריך ושעה), כל מה שנשאר לכם הוא להתארגן עם כל המסמכים והאישורים אשר יתמכו בבקשתכם וכמובן להצטייד בתמונה אחת בגודל   5X5 עם רקע לבן, העומדת בסטנדרטים של השגרירות. רצוי לתאם שעה מוקדמת על מנת  לחסוך המתנה ממושכת בשגרירות. הראיון ינוהל אל מול הקונסול האמריקאי אשר ישאל אתכם לרוב אודות מטרת נסיעתכם, משך שהייתכם ומועד הנסיעה. יש למסור מידע אמין ולענות באדיבות וכנות. הראיון עצמו אורך לרוב כ-5 דקות. באם תאושר בקשתכם יילקח דרכונכם לשם הטבעת ויזה לארה"ב בתוכו, ויוחזר לביתכם כעבור 5-7 ימי עסקים על ידי חברת השליחויות UPS.

בהצלחה!

כפיר כהן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב