דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכונת כביסה יתרונות וחסרונות 

מאת    [ 05/07/2012 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 2593 פעמים ]

כך נשמור על מכונת הכביסה

מי מביניכם עושה את הכביסה בבית? הבעל, האשה, אמא או הילדים גם? כמובן ששיתוף פעולה בכביסות המשפחתיות הוא העדיף מכולם, אולם האם כל בני הבית יודעים לתפעל את מכונת הכביסה כראוי? גם היום, לא מעט אנשים מעדיפים להימנע מלימוד של מספר דקות על אופן אחזקה נכון של המכונה, ולמעשה בכך מזמינים על עצמם קלקולים ושירותי תיקון מכונות כביסה בשלבים מאוחרים יותר.

ישנם לא מעט סוגים של מכונות כיום, וכאשר רוכשים מכונה חדשה, רצוי מאוד לקבל הדרכה קצרה בחנות או לקרוא בעיון את הוראות ההפעלה, שכן כמו כל מכשיר חשמלי אחר, יכולה המכונה להתקלקל כעבור זמן קצר בתפעול לא נכון. אמנם, מרבית התקלות הן פשוטות לתיקון על ידי טכנאי מכונות כביסה אולם התפעול הלא נכון פוגע באורך החיים של מכונת הכביסה ובאיכות הפעולה שלה, וראוי מלכתחילה לשמור על הדקויות הקטנות שהופכות את יעילותה לארוכת טווח.

יתרה מכך, הזמנת טכנאי מכונות כביסה עלולה לגזול זמן רב, ולא אחת יכולה התקלה לעלות לא מעט כסף. ישנן, כמובן, תקלות שאינן ניתנות לתיקון כלל, או מסתכמות בהוצאות של אלפי שקלים כאשר כבר עדיף לרכוש מכונת כביסה חדשה. לכן, חשוב מאד להכיר את אופן הפעולה של כל מכונה  ולהימנע מהצורך העתידי בהזמנת שירותי תיקון מכונות כביסה שיבוצעו על ידי טכנאי שאיננו מכירים את איכויותיו ומקצועיותו.

 כדי להימנע מהזמנת שירותי תיקון מכונות כביסה רצוי לנקוט בכמה פעולות תחזוקה קבועות. ביניהן, ניגוב הגומיה האוטמת את פתח מכונת הכביסה, הפעלת מכונת הכביסה בטמפרטורה שאינה עולה מעל 40 מעלות, הפרדה בין כבסים רכים ובדים פחות עדינים, ניקוי תקופתי מאחורי מכונת הכביסה, הימנעות מהכנסת בגדים בעלי רוכסנים או כפתורים בולטים, או הסתרה של אלו האחרונים בתוך הכיסים וכיו"ב.

הפעלת מכונת הכביסה ברצף מספר פעמים יכולה גם היא לפגוע בפעילותה התקינה, וכמו כן העמסה יתרה של בגדים על המכונה עד שהיא מלאה. כל טכנאי מכונות כביסה יוכל לתת הדרכה כללית על הדגם הספציפי של מכונת הכביסה, אולם ניתן, כמו כן, להתקשר לחברה המשווקת או לחנות עצמה ולקבל הדרכה כללית על כל מכונה ומכונה. במקרים בהם המכונה שבקה חיים, כדאי לבדוק אם האחריות הניתנת מטעם החברה עדיין בתוקף, כך שניתן לקבל שירותי תיקון מכונות כביסה ללא תשלום נוסף, על ידי טכנאי מכונות כביסה מטעם החברה המשווקת. כל חברה מספקת תקופת אחריות שונה ואת הנתון הזה חשוב לבדוק בעת רכישת המכונה.

אודות הכותב; כתבות בנושא תיקון מכונות כביסה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב