דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם המזגן שלכם עולה לכם יותר מידי כסף? 

מאת    [ 05/07/2012 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 2095 פעמים ]

מזגנים בישראל כל השיקולים ברכישת מזגן

הקיץ הישראלי הוא אחד מהחוויות הקשות למי שמגיע מארצות אירופה, אולם לא רק. הלחות הגבוהה המאפיינת את אזור הים התיכון, השמש הקופחת ברב שעות היממה וחשיפה גבוהה לחיים דינאמיים ותזזיתיים יכולה להתיש. לא פלא שישנם ימים בהם מרבית האוכלוסיה מסתגרת בבתים ומחכה לחלוף שעות הלהט המתישות, מדליקה את המזגנים על הטמפרטורה המינימלית ומתפללת לימים קרים יותר.

מי שהמזגן שלו התקלקל בימי הקיץ יכול לחכות לשירותיו של טכנאי מזגנים שבועות רבים תוך שהוא מתבשל בטמפרטורות הגבוהות ונכנס להתקלח כמה פעמים במהלך היום על מנת להצטנן מעט. עם בואו של טכנאי המזגנים הלקוח כל כך אסיר תודה ושמח שהוא מוכן לשלם מחירים מופקעים במאות אחוזים, אלו הם המחירים הקייציים לשירותי תיקון מזגנים בישראל כיום.

בין אם בשל הביקוש ובין אם בשל העומס, תהא זו עונת החורף השחונה בהכנסות עליה יש לפצות או הזדמנות לגבות מחירים גבוהים, אין ספק שהזמנה של טכנאי מזגנים בקיץ יכולה להיות הוצאה משמעותית וחור בכיס, בזבוז זמן ונוזלי גוף לא מעטים. הדבר נכון גם לגבי התקנת מזגן חדש, שכן אם טכנאי המזגנים כבר הגיע הביתה לביקור ופסק שיש להחליף חלק משמעותי זה או אחר, או אפילו כי המזגן מושבת סופית, ההמתנה למציאת חלק החילוף המתאים בעונה העמוסה יכולה להתארך מאד ולהפוך את הקיץ הישראלי לסיוט מתמשך.

כיום, יותר מ- 80% מהאזרחים הישראלים משתמשים במזגן לאורך כל ימי הקיץ, כ-6 שעות בממוצע מדי יום. יותר מלשליש מהישראלים יש יותר ממזגן אחד וישנם אף בתי אב בהם 6 מזגנים, לא פחות. אין זה פלא ששוק המזגנים הישראלי מגיע למיליארד וחצי שקלים מדי שנה, וכמות הזמנת שירותי תיקון מזגנים מהווה עומס על טכנאי המזגנים בעונה החמה.

לפני רכישת מזגן עלינו לבדוק פרמטרים רבים שיבטיחו כי המזגן שנרכוש אכן מתאים לצרכינו. רבים קונים מזגנים בנפח קטן מדי או מסוג שאינו מתאים לביתם, רק כדי להחליפם כעבור זמן לא רב. כיום, המזגנים העיליים הינם הפופולאריים ביותר, אולם גם אלו מוצעים על ידי מגוון חברות שונות בשוק, המעמידות לרשות הצרכנים תעודת אחריות וכן שירותי טכנאי מזגנים בתקופת האחריות.

חשוב מאד לוודא בטרם רכישת מזגן, מהם יתרונותיו וחסרונותיו, לאלו צרכים הוא מתאים, לאיזה שטח ולכמה נפשות וכיו"ב. כמובן שהשיקול הכלכלי הינו המנחה הראשוני, אולם גם במסגרתו יש לבצע השוואת מחירים קצרה. חשוב לשאול האם ניתנת תעודת אחריות ושירותי תירון מזגנים ולכמה זמן אלו ניתנים.

אודות הכותב: כתבות בנושא תיקון מזגנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב