דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוכנה לניהול מרפאה 

מאת    [ 05/07/2012 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 2341 פעמים ]

תוכנה לניהול מרפאה

מחפש תוכנה לניהול מרפאה? מהם היתרונות של תוכנה לניהול מרפאה מותאמת בדיוק לדרישות שלך? אילו תכונות חשוב שיהיו בתוכנה לניהול מרפאה  וכיצד היא תוכל לסייע לכם בניהול תיקי המטופלים?

תוכנה לניהול מרפאה - מארגנת את סדר היום
תוכנה לניהול מרפאה מסוגלת לעזור לכם בכל מה שקשור לניהול סדר היום בתוך המרפאה שלכם. בתור אנשים שמנהלים מרפאה, אתם בוודאי יודעים כי יום במרפאה הוא יום עמוס במיוחד, שיש בו לא מעט אירועים בלתי צפויים, ולכן הסדר והארגון חשובים מאד. תוכנה לניהול מרפאה תוכל לסייע לכם בקביעה של תורים עבור מטופלים, מעקב אחר המטופלים, מעקב אחר כוח האדם במרפאה, ביצוע פעולות שוטפות ועוד שורה ארוכה של פעולות.

כיצד מתבצעת הבנייה של תוכנה לניהול מרפאה
כאשר אתם מרגישים שאתם צריכים תוכנה לניהול מרפאה משלכם, כדאי מאד לפנות אל בית תוכנה מקצועי, שיוכל לסייע לכם בתהליך כולו. אחרי הכל, בית תוכנה איכותי יוכל לבנות עבורכם בהתאמה אישית, תוכנה לניהול מרפאה באמצעות תוכנת אקסס או אקסל, וכך לא רק שאתם מקבלים תוכנה שתעזור לכם לארגן את סדר היום במרפאה- אתם מקבלים תוכנה שמותאמת למרפאה שלכם באופן אישי, עם כלל המאפיינים המקצועיים הקשורים אליה.

תוכנה לניהול מרפאה - מדוע היא קריטית במיוחד
תוכנה לניהול מרפאה הינה קריטית משום שהיא מרכזת את כל התהליכים המרכזיים אשר קיימים במרפאה ואשר סובבים סביב ניהול התיקים של המטופלים של המרפאה. יש לזכור כי כל תיק של מטופל מכיל מידע רפואי סודי וחסוי ואף רגיש ויש צורך לשמור בסודיות את המידע לגבי המטופל. כמו כן אחר כל תיק רפואי של מטופל יש לבצע מעקב מסודר של בדיקות ומעקב רפואי כדי שהחולים יוכלו לקבל את הטיפול המקצועי והמתאים להם.

תוכנה לניהול מרפאה - כיצד תוכל לסייע לכם בניהול תיקי המטופלים?
יש להבין כי תוכנה לניהול מרפאה באה להחליף את הזמנים שבהם תיקי המטופלים היו מתוייקים בתיקים פיזיים על מדפים או בתוך מגירות. כאשר עובדים עם תוכנה לניהול מרפאה נוצר לכל מטופל תיק וירטואלי אישי ובתוכו המידע האישי הרפואי שלו שאותו ניתן לשלוף בתוך מספר שניות ולהתעדכן במצבו הרפואי של המטופל.


עבודה עם תוכנה לניהול מרפאה
באופן עקרוני, כאשר אתם מחליטים שאתם צריכים תוכנה לניהול מרפאה, מומלץ לפנות במהירות האפשרית אל בית תוכנה אמין, שיוכל לספק לכם תוך זמן קצר את התוכנה שלה אתם זקוקים. כך תוכלו להתחיל לעבוד במהירות עם תוכנה לניהול מרפאה וליישם בה את הפעולות השונות. בעזרת תוכנה לניהול מרפאה, סדר היום במרפאה יהיה מאורגן יותר והטיפול יהיה מקצועי יותר.

 

הכותב הינו מומחה בעל נסיון של 20 שנה בתחום פיתוח תוכנה וניתוח מערכות מידע. בעל חברת תוכנה TDU בע"מ ל-פיתוח תוכנות לפי דרישה. פיתח בהצלחה מאות מערכות תוכנה לחברות, עסקים וארגונים בתחומים רבים. טל': 03-7411850 או נייד 054-5917847




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב