דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חם בקיץ? נעים בצל. 

מאת    [ 05/07/2012 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 2121 פעמים ]

אם גם אתם מאבדים את הגינה שלכם או המרפסת בכל פעם כשנהיה קצת חם, כדאי שתדעו שאפשר גם אחרת.חדרי שמש, מרפסות וגינות ללא ספק מהוות נכס לבעליהם. הן מאפשרות מקום נעים להירגע בו ולהתאוורר, זאת כמובן במידה ויש בחללים אלו הצללה מתאימה.

איך מצלים על הגינה?

רוב שטחה של הגינה, אם לא כולו, נמצא תחת כיפת השמים. ללא הגנה מתאימה מפני השמש, תישאר הגינה מיותמת מאנשים שעות רבות ביום, בעיקר בימי הקיץ החמים של ישראל.

הדרך היעילה ביותר לפתור את הבעיה היא באמצעות התקנת פרגולה בשטח הגינה. כיום, פרגולה מאלומיניום היא הפרגולה האטרקטיבית ביותר שקיימת בשוק, ועדיפה על פרגולת העץ.

פרגולות אלומיניום הינן בעלות עמידות גבוהה יותר מאשר פרגולות עץ. הן שומרות על הברק שלהן לאורך זמן רב יותר, בעלות אטימות גבוהה יותר, עמידות יותר בפני נזקי מזג האוויר, בפני מזיקים וחרקים ועוד. לכן, הן נחשבות כיום כעדיפות יותר מאשר פרגולות העץ. כמו כן, הן משתייכות לתחום בניה ירוקה, שכן אף עץ לא נכרת לצורך בנייתן.

פרגולות אלומיניום גם מגיעות במבחר רחב יותר של צבעים, גדלים וצורות מאשר פרגולות העץ. ואם בכל זאת יש בכם חיבה יתרה למראה העץ, תוכלו אף לבחור פרגולת אלומיניום שנראית כפרגולת עץ של ממש.

הצללת המרפסת

בדומה לגינות, גם מרפסות זקוקות להצללה. בעוד הצללת מרפסות פתוחות מצריכה פתרון אחד, הצללת מרפסות סגורות דורשת כבר פתרון מסוג אחר.

מרפסת פתוחה הנמצאת בקומה העליונה, או כזו השייכת לבית פרטי ניתנת להצללה בצורה זהה לגינה, כלומר באמצעות פרגולת אלומיניום. עם זאת, במידה ואתם מעוניינים בפתרון פחות קבוע להצללה, ניתן להקים גג מבודד אותו תוכלו לפתוח ולסגור בכל עת שתרצו.

הצללה של מרפסת סגורה לעומת זאת, נעשית לרוב באמצעות תריסים ווילונות המאפשרים להצל על החלל בהתאם למיקום הנוכחי של השמש.

הצללת חדרי שמש

הוספת חדרי שמש לדירות מגורים היא כיום אחד הטרנדים המובילים בתחום של בניה קלה. בדרך זו מרחיבים את הבית או סוגרים מרפסות קיימות באמצעות חלונות אלומיניום.

בניה מתועשת הוא שמה השני של שיטת הבניה הקלה, ההופכת את תהליך הרחבת או שיפוץ הבית לנעים יותר. זאת הודות לעובדה כי עיקר תהליך הבניה מבוצע בכלל במפעל, הרחק מהבית. מותיר את הרעש והלכלוך הרחק מכם גם כן.

היתרון הגדול של חדרי השמש הוא יכולתם להעניק לנו הגנה מן הקור במשך החורף, אך עדיין להתיר לקרני השמש החמות להמשיך וללטף אותנו. בקיץ לעומת זאת, גם חדרי השמש זקוקים להצללה, אך פחותה ממרפסות רגילות. זאת הודות לשימוש בפנלים מבודדים המסייעים בשמירה על טמפרטורה יציבה בחדר.

לכן, מרבית חדרי השמש מוצלים על ידי וילונות בד דקים, וילונות נגללים, וילונות וונציאנים וכדומה. בעזרתם ניתן גם לווסת את כמות האור החודרת אל החדר וגם לשמור על המראה העיצובי של החדר.

הצללה הכרחית

דרכים אלו ודרכים נוספות להצל על המרפסת והגינה נועדו להבטיח לכם ניצול מרבי שלהן, מבלי להיות תלויים בכמות השמש ובחוזקה. הודות להצללה נכונה תוכלו ליהנות מאזורים אלו בכל ימות השנה.

 

עלית אלומיניום




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב