דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על כסף באינטרנט והלהיט החדש של השנה. 

מאת    [ 05/07/2012 ]

מילים במאמר: 536   [ נצפה 4087 פעמים ]

 

באנרס ברוקר

על הלהיט החדש והשיטה היעילה ואחת המוכרות המוכחת ביותר בעולם  לעשיית כסף מהיר מהאינטרנט –

 

למי מתאים השימוש בתוכנית?

  • בעלי עסקים הרוצים לקבל חשיפה למוצר או העסק שלהם דרך האינטרנט. - כמפרסם
  • בעלי אתרים שמעוניינים ליצור הכנסה מפרסום באתר שלהם. - כמשווק
  • כל אדם המעוניין בהכנסה פאסיבית ללא כל צורך בהשקעת מאמץ – אפילו אם אין לו עסק או אתר אינטרנט. - מעין הישתלבות בין שתי התוכניות הקודמות.

 

איך זה בעצם עובד?

זה בעצם סוג של תוכנית שותפים בדומה לגוגל אדסנס המתווכת בין מפרסמים לבעלי אתרים ומאפשרת לכל אחד מהצדדים לקבל את המוצר אותו הוא מחפש: מצד אחד, בעלי האתרים יכולים לפרסם את הבאנר שמסופק להם על-ידי החברה ולקבל תשלום נהדר עבור חשיפות של לגולשים באתר ומצד שני, המפרסמים זוכים לקבל חשיפה ותנועה איכותית שתניב להם מכירות גדולות העולות בסכומן בהרבה על ההוצאות של הפרסום מרשתות אתרי האינטרנט המשתתפות בתוכנית, ובמקרה של באנרס ברוקר, מדובר בעצם בכל מיני אתרים מהמוצלחים בתבל.

 

במה הם מיוחדים כל-כך ולמה לעבוד דווקא בתוכנית הזו?

ראשית כל, לפני שנכנס לפואנטה ולפאנצ' של באנרס ברוקר, חשוב להדגיש נתון מדהים: לתוכנית השותפים הזו יש כ-100% הצלחה ו-0% נטישה. כל אדם שנכנס לתוכנית מעוניין להמשיך בה ולא מתאכזב. החברה משלמת כל יום סכומי עתק לבעלי האתרים שברשת וכבר לא מעט לקוחות בתוכנית הפכו להיות מיליונרים.

 

החלק המרכזי הוא לאו דווקא תוכנית השותפים שלה שהיא צד נלווה יחסית לסיבה שבגללה הפרויקט הפך לסטרטאפ עצבני, אך עם זאת – גם התוכנית הזו מציעה שירות משתלם מאוד כיוון שהיא מאפשרת תשלום לא לפי קליקים, לא לפי לידים ולא לפי קניות – אלא לפי חשיפות. כך יהיה הרבה יותר קל להרוויח מהתוכנית כבעל אתר ולקבל תנועה הרבה יותר גדולה כמפרסם.

 

אך אנו בורחים מהנקודה המרכזית שבגינה באנרס ברוקרס תופסת כל-כך חזק בעולם:

החברה מאפשרת כמו שציינו כבר אפשרות להכנסה פאסיבית גם אם אתה לא בעל אתר אינטרנט או חברה שרוצה לפרסם את עצמה. ישנה מסגרת שלישית שבה נוכל לקנות פאנל חדש. ישנם מגוון פאנלים שונים בסכומי כסף שונים. העיקרון עובד כך שלאחר הרכישה של הפאנל נוכל להגיע למימוש מלא שלו ולהחזיר תוך מספר שבועות את העלות של הפאנל שקנינו ולקבל עוד שני פאנלים חדשים. לאחר מכן נוכל לבסס גם עליהם תשתית חדשה של פאנלים וכל זה מתקדם כבר כהכנסה פאסיבית. היופי פה שלא מדובר בצורך לשווק או לעשות אפילו משהו מסוים, מה שחברות לכסף מהיר אחר מציעות – מדובר פה בנטו הכנסה פאסיבית שמבוססת על הצלחה ידועה מראש וחוסר אפשרות שלא להרוויח. במידה ונשקיע את הכסף, נבין איך הדברים בדיוק עובדים ואיך מימוש הפאנלים מתנהל – נוכל להכניס כסף קבוע ותוך שמונה שבועות בממוצע כבר לשכוח מההוצאה הראשונית שלכאורה הימרנו עליה. ניתן להשוות את התוכנית הזו של באנרס ברוקר לשוק מניות אינטרנטי המבוסס על יחסי החשיפה והתשלום בין בעלי אתרים למפרסמים, אלא שכאן, בניגוד למניות, אנחנו בכלל לא מהמרים. ברור לנו מראש שבאמצעות באנרס ברוקר נוכל להרוויח כסף ממשי ובטח שלא להפסיד אותו.

 

לסיכום, ייתכן ולא הבנתם בדיוק איך עובד עניין ההכנסה הפאסיבית באמצעות פאנלים – אך מהר מאוד מרגע שתרשמו לתוכנית הזו ותלמדו איך הדברים מתנהלים באתר, תבינו בדיוק איך זה עובד ותהפכו להיות חלק מכל אותם צרכנים שמעולם לא התאכזבו ועשו כסף מתוכנית המדוברת.

 

 

לקבלת הדרכה ותמיכה ואפילו ניהול תיקים בנושא של באנרס ברוקר שהוסבר עליו למעלה או זיק ריוורדס ללמי שלא מכיר זיקריוורדס הינה תוכנית שמתגמלת על עבודה שעורכת כ מספר דקות בודדות ביום. לאומת באנרס ברוקרס שמצריך רק השקעה קטנה וטיפה ידע שאנחנו נדאג להעביר לכם. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב