דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות מעוצבות ברמה אחת תמיד מעל כולם . 

מאת    [ 04/07/2012 ]

מילים במאמר: 438   [ נצפה 6478 פעמים ]

דלתות בתורת הפנג שוואי :
דלתות מעוצבות  ,משמשת את בני האדם לפתיחה ולסגירה של כניסות שונות, כולל כניסות הבתים. מעבר לייעוד הפונקציונאלי והאסתטי, לדלתות ישנה גם משמעות סמלית ברמה התרבותית והאישית. ביהדות, לדוגמה, מוצמדת בסמוך לדלת מזוזה, שמטרתה היא לשמור על הנכנסים אל הבית וגם על היוצאים, ולהזכיר להם את אמונתם באל. גם בתרבויות אחרות לדלת ישנן משמעויות סימבוליות. ואף יתרה מכך, בתורת הפאנג שוואי חורגת הסימבוליות של הדלת גם למישור היומיומי ומשפיעה על אנרגיית החיים של המתגוררים בבית, לטובה ולעיתים גם לרעה.
  דלתות  מעוצבות    שואפות  להכניס את הטוב ולהרחיק את הרע , במימד היומיומי משמשת הדלת כחיץ בין סביבה אחת לאחרת. ברמה הרוחנית מסמלת הדלת מעבר ממצב אנרגטי אחד למשנהו, וגם את הנכונות לקבל אדם זה או אחר לסביבה חדשה או לבית שהיה קודם זר לו. לפי תפיסת הפנג שוואי, הדלת היא הכסות לפתח דרכו חודרת אנרגיית החיים, הצ'י, לתוך הבית. ובמילים אחרות, דרך דלת הכניסה "נושם" הבית לתוכו את רוח החיים שלו. מסיבה זו, מייחסים בפנג שוואי חשיבות עליונה ביותר לדלת. בהתאם לכך, דלת מוזנחת וישנה תקשה על כניסת אנרגיית הצ'י אל הבית ותהפוך את האווירה לחסרת הרמוניה, דחוסה וקשה. לעומתה, דלת כניסה יפה ומטופחת תאפשר לאנרגית הצ'י לחדור אל חלל הבית בחופשיות רבה ותמלא אותו באווירה רעננה וחיובית מאוד, בדינאמיות, באהבה ובפריחה. באותה מידה, בפנג שוואי ישנה גם חשיבות למיקומה של הדלת ביחס לשאר חלקי הבית.
דלת הכניסה   – כמה כללי פנג שוואי מועילים לנפש ולגוף:
• מראה – למראה הדלת בתורת הפנג שוואי ישנה חשיבות גדולה. לפי תפיסה זו, צריכה הדלת להיות בעלת מראה חזק ומגונן, ולהשרות על תושבי הבית תחושה של ביטחון. דלת הכניסה צריכה להיות גדולה מדלתות הבית האחרות אך להתאים בגודלה למימדי הבית. גודל זה יוצר יחסי גומלין הרמוניים בתוך הבית. כיוון פתיחת הדלת צריך להיות לתוך הבית ועליה להיות מתוחזקת היטב, נקייה למשעי ובולטת ביופייה. כל אלה, מבטיחים זרימה חופשית וחיובית של אנרגיה לתוך הבית, שתשפיע מאוחר יותר על הדיירים וגם על האורחים המגיעים לביקור. • כיוון – עדיף כי דלת הכניסה תפנה דרומה ותשאב אליה את קרני השמש ולא את רוחות הצפון הקרות. מעבר לכך, לכל כיוון ישנה משמעות משלו. לדוגמה, בעוד הדרום מסמל שגשוג ותהילה, הצפון מסמל הצלחה בקריירה. פתח צפון מזרחי מסמל תבונה והתפתחות אישית, ולעומתו, פתח צפון מערבי מסמל הרפתקאות וטיולים. • כמה כללים חשובים נוספים – חשוב ביותר שהאזור שמסביב לדלת, החיצוני והפנימי, יהיה נקי, מטופח, לא עמוס מדיי ומושקע; חשוב שהדלת לא תהיה מול לשירותים; חשוב ששום חפץ לא יחסום את הכניסה וישבש את זרימת הצ'י; אסור להציב מראה ממול הדלת שתהדוף את האנרגיה המנסה לחדור פנימה, ואם ישנה קומה שנייה, מומלץ שלא לבנות שירותים מעל  דלתות מעוצבות    של דירתכם

מקווה שאהבתם את הכתוב בכתבה זו  על דלתות מעוצבות .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב