דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משכנתאות חוץ בנקאיות 

מאת    [ 04/07/2012 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 1786 פעמים ]

לקיחת משכנתא נשמע לכם נושא מאוד מסובך ומפחיד? לא בהיכרח אלא אם כן עושים זאת בדרך בטוחה ומאפשרים מעקב מסודר אחר כל הליך של לקיחת משכנתא או הלוואה מסוג זה או אחר, לקיחת משכנתא נעשית בקפדנות ובעיקר בעזרת אנשי מקצוע המומחים בתחום ואשר יודעים להדריך אתכם באופן בו תוכלו לקחת משכנתא בצורה הטובה ביותר וכמובן המתאימה לכם, הרי לא כל משכנתא או הלוואה היא מתאימה לשם כך צריך מישהו ובמקרה הזה יועץ משכנתא מנוסה ומבין.

יש 2 אפשרויות לקחת משכנתא : משכנתא בנקאית כלומר שביצוע פעולת המשכנתא נעשית ע"י בנק מסוים ובתנאים מסוימים . ואפשרות נוספת היא משכנתא חוץ בנקאית, משכנתאות חוץ בנקאיות כאלה ניתן לקחת מגוף פיננסי ויש רבים כאלו בשוק , יש להקפיד ולבדוק היטב באילו חברות כדאי לקחת משכנתאות חוץ בנקאיות בחברות כאלו לקיחת המשכנתא היא יחסית יותר פשוטה מאשר מהבנקים כיוון שבמשכנתאות חוץ בנקאיות ניתן לקבל אשראי גדול יותר , ובכך לנשום לרווחה ולדעת שיש אפשרות לפרוש את התשלומים לזמן רב יותר , אך חשוב לבדוק בחברות פיננסיות פרטיות שכאלה שהחברה אכן אמינה ולנסות להיעזר באדם נוסף שמבין בנושא משכנתאות חוץ בנקאיות או שמישהו שכבר ביצע לקיחת משכנתא כזו.

משכנתאות חוץ בנקאיות אינן מתאימות לכולם וחשוב לבדוק את כל האפשרויות שיש , לכן חשוב מאוד להייעץ עם אנשי מקצוע ויועצי משכנתאות ולבדוק מה בדיוק מתאים לכם ואיזה סוג של משכנתא אתם יכולים לקחת. לעיתים ניתן לראות שבחברות המספקות את שירותי משכנתאות חוץ בנקאיות הריבית שהם מציעות מעט גבוהה אך כדאי לבדוק את הענין ולא לפסול זאת מראש כיוון שיכול להיות מצב כזה שהמשכנתא הזו היא בכל זאת מתאימה לכם.סוגי המשכנתאות הם רבים אנו נמנה כמה מהם: משכנתאות צמודות מט"ח, משכנתאותעל ריבית פריים, משכנתאות צמודות מדד, משכנתאות בריבית משתנה ועוד. נכון שזה נשמע מסובך שוב אנו חוזרים להתחלה אבל בזכות ייעוץ מתאים עם האשם המתאים , הרי גם חשוב שאותו אדם היושב מולכם יראה לכם אמין ושהוא באמת בא במטרה ולנסות לסייע לכם הרי בסופו של דבר שני הצדדים מרוויחים מכך , לכן חשוב קודם כל שיהיה אמון מלא בין הלקוח לבין הגוף המממן.

 

לסיכום

לפני שלוקחים הלוואה כל שהיא כדאי לבדוק מה אתם יכולים לעמוד באילו תנאים והחזרים חודשיים, לקיחת משכנתא זה משהו שמצריך שימת לב לפרטים ולדעת שבכל חודש אתם יכולים להוריד מן החשבון שלכם סכום מסוים למימון משכנתא ולאחר מכן להתייעץ עם חברות שונות לגבי לקיחת משכנתאות חוץ בנאיות ובכך למצוא את הדרך החדשה והבטוחה ביותר לליקחת משכנתא נבונה .

 

 

מיקי מיכאלי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב