דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה זה אופציות בינאריות 

מאת    [ 04/07/2012 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 1833 פעמים ]

אופציות בינאריות כובשות את השוק הישראלי בשנים האחרונות. יותר ויותר משקיעים בוטחים בסוג המסחר הבינארי ומוכנים להשקיע בו ולזכות לתשואות גבוהות בזמן די קצר, במקום לחכות חודשים ואף שנים כדי לראות תזוזות בתיק ההשקעות שלהם. אופציות בינאריות מאפשרות לכם להשקיע במגוון נכסים מכל העולם כולל מניות, מדדים, מטבעות ואפילו סחורות כמו סוכר או תירס.

אז מה זה אופציות בינאריות

אופציות בינאריות הן אופציות שהתשואה עליהן ידועה מראש וכך גם מועד הפקיעה. אתם מקבלים שער קניה לאופציה ומשערים לאיזה כיוון ילך הנכס, האם הוא יעלה או ירד. לא משנה בכמה הוא ירד או עלה במועד הפקיעה, הנכסה הלך לכיוון שבחרתם? הרווחתם בעיסקה.

אופציות בינאריות מבטיחות למשקיעים תשואה בגובה של עד 90% בפרקי זמן קצרים או ארוכים, לבחירתם. אתה יכולים לבחור בין מסחר באופציות בינאריות לטווח של דקות, שעות, ימים או חודשים. אתר איזיאופשן אף מציע באופן בלעדי בישראל אופציות בינאריות עם פקיעות ל60 שניות בלבד בתשואה של 75%!

מסחר באופציות בינאריות לכווולם

מסחר באופציות בינאריות הוא דינמי מאוד ומהיר, והוא מתאים לכולם, החל מהסוחר המקצועי וכלה בסוחרים מתחילים שמעוניינים בליצור הכנסה נוספת של אלפי שקלים בחודש. חשוב מאוד להיות שקולים במסחר ולסחור על בסיס ניתוח מקצועי באמצעות גרפים, עיתוני כלכלה וכולי כדי לקבל את ההחלטות המושכלות ביותר בכל עסקה שמבצעים. לכן כדאי לבדוק באיזו חברה אתם סוחרים באופציות בינאריות. האם היא מספקת לכם את הכלים הדרושים להצלחה והאם היא מקצועית?

מה זה אופשן בילדר?

אופשן בילדר זו מערכת שמאפשרת לסוחרים באופציות בינאריות לבנות בעצמם את האופציה ולהחליט מה רמת הסיכון שהם מוכנים לקחת, ובהתאם לכך כמה תשואה יקבלו. מומלץ להתחיל עם תשואה נמוכה וביטוח גבוהה כדי ללמוד את מערכת המסחר ולהעלות בהדרגה את התשואה ולהוריד את הביטוח. המערכת מאפשרת לכם גם לבחור בעצמכם את מועד הפקיעה.

דוגמא לעיסקה

אחרי שהבנתם קצת מה זה אופציות בינאריות בואו נעבור להדגמה קצרה: נניח שאתם מעוניינים להשקיע 100$ באופציה בינארית על מניית טבע שהתשואה שלה היא 75% וההחזר במקרה של הפסד הוא 10%. אתם בוחרים באופציית פוט, שאומרת שהאופציה תרד. היא שיערתם נכונה, הרווחתם 75$ ואם לא, קיבלתם חזרה 10$.

לסיכום

אופציות בינאריות הן הזדמנות מצויינת לייצר הכנסה נוספת בזמן די קצר. חשוב מאוד להתייעץ עם מאמן מסחר לפני שמתחילים ולשאול אותו על ניהול סיכונים נכון. בהצלחה במסחר הבינארי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב