דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה חשוב לדעת על מדבקות קיר 

מאת    [ 04/07/2012 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 2328 פעמים ]

מטרת העיצוב והסגנון

פרמטרים חשובים, טרם בחירת הסוג הספציפי של מדבקת הקיר, הם למשל מין הילוד, צבעי חדר הילד או התינוק, למשל, צבעי הרהיטים שבחדר וצבעי הקירות בחדר. וזאת, בכדי להתאים את המדבקה לחדר התינוק, ולא ליצור מראה של חוסר סדר, הן בחדר עצמו והן מבחינת האווירה בחדר, שאמורה להיות רגועה, ולאפשר לילדיכם להירדם בו ברוגע ובנועם.

 

כיסוי פגמים ונזקים על קירות חדר התינוק

במידה וברצונכם לגרום לשיפור קטן בלבד בחדרו של הילד ולתת לו זריקה של חיות ניתן לעשות זאת באמצעות שימוש עדין יותר במדבקות הקיר על ידי הדבקתם בפינות החדר ובצבעים עדינים יותר.

השימוש במדבקות החדר עשויות לשרת אתכם גם לצורך הסתרת כתמים וכתמי לכלוך קטנים בחדר התינוק או הילד כתמים קטנים שחבל לבזבז עליהם כסף על ידי צביעה כולה של חדר התינוק רק בשל כתם קטן אשר ניתן להסתירו בקלות על ידי הדבקה של

 

 

עידוד ופיתוח המוטוריקה העדינה של התינוק

בימי חייו הראשונים, התינוק נמצא זמן רב במיטתו. שרירי הראש והצוואר, הינם עדינים וחלשים, ונמצאים בשלבי ההתפתחות הראשוניים שלהם בתקופה זו. הדבקת מדבקות קיר סמוך למיטתו של התינוק ובסמוך לראשו, יעודדו אותו, עם התפתחות הראיה, לסובב את ראשו לכיוון התמונות על המדבקה, ועל ידי כך, לפתח את שרירי הראש, והצוואר על ידי הפעלתם עם כל תנועה שלהם.

בשלבי ההתפתחות המאוחרים יותר, לאחר שהתינוק יזהה את התמונות על המדבקה ויתרגל למראן בחדרו, ישמיע קולות שונים. פעולה, אשר מאוחר יותר, תתרום ותשפיע על ההתפתחות השפתית של התינוק.

 

 

יצירת מראה משלים של חדר התינוק ליתר חדרי הבית

מטרת עיצוב חדר התינוק, יכולה לשרת מטרה נוספת, כמו, התמזגות חדרו מבחינה עיצובית עם יתר חדרי הבית, או להפך, בידול חדר התינוק מיתר חדרי הבית, ויצירת מראה מיוחד ומפתיע בחדר התינוק עם הכניסה לחדרו, ויצירת חדר, שהוא צבעוני וייחודי יותר מיתר חלקי הבית. על צורך זה ורבים אחרים, יכולות לענות מדבקות הקיר באופן מהיר, ייחודי ונוח.

 

בטיחות ואיכות

חשוב מאוד לרכוש מדבקות, מחומרים איכותיים, המיוצרים על פי התקנים הנדרשים של ייצור מדבקות הקיר בכלל, ומדבקות קיר לחדרי ילדים בפרט. וזאת, בכדי לא לסכן את עצמכם ואת ילדיכם בשאיפת חומרים רעילים. מעבר לכך, מדבקות קיר איכותיות, ישרתו אתכן זמן רב ויוכלו להישאר על הקיר שנים מבלי להתקלף. חומרים שאינם כאלה, יתקלפו במהירות ניכרת, ויגרמו למראה לא אסתטי בחדר התינוק.

חומר שרבים מיצרני המדבקות המובילים משתמשים בו, הוא ה"ויניל". זהו חומר איכותי, אשר מצטיין בידידותו לסביבה וגם לאיכות הדבק וזמן חיי המוצר הארוכים  שלו.

 

לסיכום, מדבקות הקיר,יכולות לענות לנו על צרכים שונים, מה שמהווה יתרון משמעותי מבחינת הלקוח, גם מהפן הכלכלי וגם מהפן העיצובי, באמצעות האופציות המגוונות הקיימות בתחום מדבקות הקיר.

 

בהצלחה!

GreenWeb כותבים גם על תיקי החתלה ועל מדבקות קיר. אם תרצו לקרוא על  בגדי ילדים ועוד מגוון נושאים מרתקים אתר תינוקות הוא בשבילכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב