דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדפסה על חולצות 

מאת    [ 04/07/2012 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 2096 פעמים ]

הדפסה על חולצות – מידע כללי

בשוק ישנם עסקים רבים אשר עוסקים בהדפסה על חולצות. מחירי השוק בשירות הדפסה על חולצות משתנים מעסק לעסק ונכון להיום ישנם עסקים אשר מדפיסים על חולצות ב50 עד 120 ש"ח לחולצה.

מה שבדרך כלל קובע את החלטת בעל העסק לקבוע את המחיר המבוקש עבור הדפסה על חולצות הוא האיכות והחומרים ממנה עשויות החולצות. עמידות ההדפסה על החולצות, וטיב השירות שהוא נותן.

כמובן שיש עסקים כדוגמת ג'ונגל הדפסה על מתנות, שפע טי מאסטר ועוד רבים וטובים אשר עובדים על הדפסה של כמויות גדולות במחירים קטנים. שאז הפרמטרים משתנים. לרוב המחיר אכן נקבע לפי איכות וטיב החולצה והשירות.

הדפסה על חולצות – טיב החולצה

עובי החולצה: כשצרכן רוצה לבצע הדפסה על חולצות טיב החולצה והחומרים ממנה הם עשויים מאוד משנים. אפשר לבצע הדפסה על חולצות מאוד דקות, וניתן לבצע זאת על חולצות עבות יותר. עובי הבד בדרך כלל נקבע על פי אהבת הצרכן אך יחד עם זאת חולצה מבד עבה נחשבת בדרך כלל איכותית יותר.

איכות התפירה: כמו בכל עולם הטקסטיל גם בהדפסה על חולצות מסתכלים על איכות התפירה של החולצה. חולצה שנתפרה בצורה איכותית יותר תשמר למשך זמן ארוך יותר וכמובן שירות ההדפסה על החולצות ישמר ביחד איתה.

איכות ההדפסה: איכות ההדפסה בדרך כלל נקבעת על פי שני קריטריונים עיקריים בעסק. ידע וניסיון העסק מצד אחד ומצד שני איכות וטיב הציוד שהעסק מחזיק. במידה ורוצים לקבל שירות הדפסה על חולצות איכותי וטוב צריך לזכור להגיע לעסק המתמחה בכך, ומחזיק גרפיקאים ואנשי מקצוע טובים.

היכן עדיף לבצע הדפסה על חולצות?

ההמלצה שלנו, בצעו הדפסה על חולצות בעסקים המבצעים הדפסה דרך הרשת. הסיבה לכך מאוד פשוטה. עסקים אלו עובדים במחירים נמוכים יותר ועדין שומרים על רמת חולצות ומוצרים גבוה מאוד. נתון זה נובע מחסכון בעליות של החזקת מקום יקר.

עסקים המבצעים הדפסה על חולצות דרך הרשת, בדרך כלל מבצעים הדפסות בכמויות מאוד גבוהות ביחס למתחרים שלהם ולכן הציוד שלהם טוב יותר והידע והניסיון שלהם עשיר יותר.

הנוחות שבקבלת החולצות עד הבית כמובן צריכה להילקח בחשבון. ישנם עסקים רבים המבצעים הדפסה על חולצות דרך הרשת ושולחים את המוצרים ישירות לבית הלקוח (או לפחות לסניף הדואר הקרוב).

שיטת הדפסה מומלצת?

בשוק ישנם מספר שיטות הדפסה על חולצות. עם נתמקד כרגע בתחום הדפוס הדיגיטלי השיטה המומלצת ביותר בישראל להדפסה על חולצות הינה שיטות הסובלימציה. בה למעשה מועבר הצבע מדף נייר אל תוך בד החולצה. בשיטה שניה, שיטת הטרנספר למעשה הדף מודבק בחום גבוה ע"ג החולצה. ההדבקה הזאת משאירה מגע עדין של הנייר, ועמידה הרבה פחות.

ועד לפעם הבאה,
תהנו

Msp-Site SEO


בניית אתרים | אחסון אתרים | קידום אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב