דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שלבים בהקמת חנות וירטואלית ואתר מכירות באינטרנט 

מאת    [ 03/07/2012 ]

מילים במאמר: 510   [ נצפה 1813 פעמים ]

כיום כאשר המחשבים והאינטרנט שולטים בכל פעילויות חיינו, גם חווית הקניות יכולה להתבצע ברשת. ניתן להשתמש במחשב ובאינטרנט, כדי להגיע לכל אתר המציע רכישה וירטואלית של כל מוצר כמעט שעולה על דעתך. תוכל לשבת בבית, לנהל מחקר השוואתי ולבצע קניות בזמנך הפנוי. כל חנות וירטואלית תציג בפניך את כל המידע המילולי והויזואלי הנדרש, כדי לכוון אותך בדיוק למיקום המתאים ולמוצר שאתה מחפש. באתר אליו תגיע, סביר להניח שיהיו תמונות מפורטות ואיכותיות של המוצר או השירות אותו אתה מחפש ואף קישורים לאמצעים חזותיים נוספים, כגון סרטוני וידאו או הדרכה.

חווית הקניה שלך בחנות וירטואלית תועצם בעזרת מוסיקה, אפקטים מוסיקליים, תיאורים של המוצר וטקסטים נוספים, המשולבים ביחד עם התמונות והוידאו באתר - הכל תודות לאלמנטים תקשורתיים. ניתן אף לחוות סיור וירטואלי, אשר יקח אותך בסיוע של מצלמת סטילס, המעבירה תמונות של החנות, או חלקים ממנה, עם יכולת התמקדות במוצרים המעניינים אותך. אז איך עושים את זה?

בניית חנות וירטואלית העושה שימוש בסיור וירטואלי תפתח בפני הגולשים מסע של קניות מרהיב במיוחד. האפשרויות מדהימות וניתן לרכוש כל מוצר מתכשיטים, דרך מצעים, בגדים ועד מחשבים. כל מה שחסר לכם, קיים ברשת היום. חנויות וירטואליות רבות מתמקדות בתחום אחד של מוצרים, אם בתחום מוצרי האלקטרוניקה, צעצועים, ספורט או בגדים. תוכל לבחור את בגד חלומותיך, גם ממדינה אחרת. כמעט ואין מגבלות קניה ומרחק.

כדי לדעת בדיוק מאיזו חנות וירטואלית לרכוש ברשת ולבצע רכישה יעילה, אתה חייב לפני הכל להחליט מה בדיוק המוצר שאתה מעוניין לרכוש. השלב הבא הוא לבדוק האם המוצר שאתה מעוניין לרכוש מסודר באופן שיטתי, כך שתשיג בייתר קלות בדיוק את המוצר שחיפשת. לדוגמא: אם אתה מעוניין לרכוש ציוד שישמש אותך בטיולי קמפינג, בעצם אתה צריך לבצע חיפוש תחת המושג "ציוד ספורט", אשר יוביל אותך, בין היתר לציוד הקשור לקמפינג.

כאשר מקימים חנות וירטואלית, בדיקת אפשרויות התשלום באתר חייבות להעשות בצורה חכמה – הן צריכות להיות בטוחות ונוחות. רצוי שהאתר שבו אתה רוכש את המוצרים שלך יאפשר לך לשלם בכרטיס אשראי, עם עדיפות לתשלום דרך אתרי העברה כספית כגון: PAY-PAL. דאג כי בדף שבו אתה מכניס את פרטי התשלום שלך, מופיע למעלה סמל של מנעול, כך תדע שאכן הדף מאובטח דיגיטלית ונוצר בדיוק למטרה של העברת כספים בבטחון.

כדי שתרגיש בנוח עם תשלום ברשת, או במידה והפרטים הרשומים בדף התשלום אינם מספקים אותך, כדאי שתבצע מחקר קטן ברשת לגבי החברה, כדי שתוכל לדלות הערות או פרטים כלשהם לגבי החברה ממנה אתה רוכש את המוצרים ברשת. לעיתים תחליט שיש יותר מדי הערות שליליות ובמידה ואכן זה כך, אל תמשיך את תהליך הרכישה ונסה למצוא את הפריט באתר של חברה אחרת.

לאחר תהליך הרכישה המקוון, דאג לשמור אצלך את פרטי המשלוח של המוצר ומידע לגבי התשלום. לא לשכוח לקרוא את האותיות הקטנות המופיעות, בתנאי המכירה באתר, כדי שלא תמצא את עצמך משלם הרבה יותר ממה שחשבת או שתהיה לך בעיה בהזמנת המוצר.

מעבר לנוחות הביתית של רכישה מקוונת, יש גם את נושא המחירים. ברשת תוכל למצוא אתרים המוכרים את מרכולתם בזול ואף מציעים מבצעים רבים, כך שהחסכון הוא כפול. לא שילמת דלק או כרטיס אוטובוס, לא בזבזת זמן מיותר בהגעה לחנות וגם הרווחת מוצר בסכום שניתן להשיג רק ברשת.

פארטי אפ מבית מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בונים לכם אתרי מכירות עם סליקה, פורטל ארגוני, ואתרי תוכן גדולים בהתאמה אישית.


ניתן ליצור קשר באתר http://www.partyup.co.il ונשמח לבנות גם לכם אתר בתקן W3C ובסטנדרטים גבוהים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב