דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


10 עובדות שלא ידעתם על נעלי אסיקס 

מאת    [ 03/07/2012 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 5007 פעמים ]

הן בריאות, איכותיות, נוחות ועשויות מחומרים ייחודיים ועמידים. בנוסף, הן גם צבעוניות, אסתטיות, אופנתיות ומעוצבת בקפידה.
במשפט אחד: יפות מבחוץ וגם מבפנים!

קבלו את 10 העובדות אודות נעלי אסיקס, שתסייענה לכם להבין מדוע הן צריכות להיות פריט חובה בארון של כל ספורטאי - מקצועי וחובבן כאחד.


    • נעליים עם היסטוריה– אסיקס הינה חברה יפנית שהוקמה בשנת 1949 על ידי קיהצ'ירואוניצוקה (שמה המקורי היה אוניצוקה). בתחילת דרכה היא ייצרה נעליים לשחקני נבחרת הכדורסל של יפן, אך במהרה היא המשיכה לייצר נעליים לענפי ספורט נוספים– ריצה, טניס, כדורגל ועוד.
    • בריאות זה שם המשחק – השם אסיקס הוא, למעשה, ראשי תיבות של הביטוי הלטיני – "נפש בריאה בגוף בריא". ואכן, חברת אסיקס חרטה על דגלה לייצר נעלי ספורט בריאות ונוחות, שתספקנה את התמיכה המרבית בעת פעילות גופנית ותמנענה, ככל שניתן, פציעות וחבלות מיותרות. הנחת היסוד של החברה היא שחיים איכותיים ומאושרים מבוססים על בריאות גופנית ושמירה על כושר.
    • חידושים טכנולוגיים ומדעיים– מאחורי כל דגם של אסיקס מסתתר תהליך ייצור קפדני בטכנולוגיה מתקדמת. שיתוף פעולה פורה בין מדענים, ספורטאים ומאמנים מוביל לייצור נעליים אופטימאליות וייעודיות לכל ענף ספורט.
    • יש לה גם מכון מחקר– בשנת 1990 הקימה אסיקס מכון מחקר של מדע הספורט בקובה ביפן. כל דגם של נעלי אסיקס מתחיל משלב תכנון של מיטב המוחות ולאחר מכן עובר בדיקות ומבחני איכות קפדניים ביותר עד לייצור המוצר המוגמר והמושלם בכל הפרמטרים החשובים.
    • טכנולוגיית הג'ל– אסיקס הינה החברה החלוצה בייצור נעלי ריצה עם מערכת בלימת זעזועים המכילה סיליקון מבוסס ג'ל.
    הג'ל המצוי בסוליה מגביר את בלימת הזעזועים, מעניק גמישות ורכות לנעל ומחזק את היציבות של כף הרגל בזמן הריצה. מערכת בלימת הזעזועים הייחודית והמשוכללת של חברת אסיקס, מקטינה את הסיכוי לפציעות או חבלות שעלולות להתרחש כתוצאה ממאמץ יתר או מתנועה שגויה.
    • לוקחים את כולם בריצה נעלי אסיקס נחשבות למותג יוקרתי ומוביל בתחום של ריצה. פיתוח וייצור של נעלי ספורט איכותיות זיכו את אסיקס במספר בלתי מבוטל של פרסים יוקרתיים של מגזינים מקצועיים מובילים והינה נותנת החסות הראשית במרתונים הגדולים ביותר בעולם כגון : ניו-יורק,פאריס,טוקיו,ברצלונה,רומא ועוד.
    • משתתפת בתחרויות אולימפיות– לא בכדי מאות ספורטאים מקצועיים בוחרים לנעול דגמים של אסיקס באימונים ובתחרויות. כבר בשנת 1950 זכה המתמודד שנעל נעלי אסיקס במקום הראשון במרוץ בבוסטון.
    • מופיעה גם בסרטים מפורסמים– כפות הרגליים של אומה תורמן נהנו מתחלופה של נעלי אסיקס במגוון צבעים במהלך הסרט הפופולארי והמפורסם – להרוג את ביל 1. אין ספק שהסרט העלה את המודעות לגבי איכותן ויופיין של נעלי אסיקס (במיוחד את המותג אוניצוקה טייגר בעלות המראה הרטרו שלהן) בקרב גברים ונשים כאחד.
    • הן גם הגיעו לצמרת הפוליטית - גם נשיא ארה"ב, אובמה והנסיך וויליאם בכבודם ובעצמם, התוודעו לנעליים האיכותיות של אסיקס ומיהרו לצרף אותן למלתחה האישית והמפוארת שלהם .
    • צמרת הסלבס- נעלי אסיקס ידועות בעיצובן הססגוני והצבעוני ולכן כבשו את לבם של ידוענים רבים בכל רחבי העולם וכמובן בישראל. לבר רפאלי שלנו יש מספר לא מבוטל של דגמים והיא נוהגת לתעד עצמה בכל רשת חברתית איתם. 

רשת אוריג'ינלס - מותגי הנעליים הטובים בעולם!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב