דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטבחים מעוצבים 

מאת    [ 02/07/2012 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 1409 פעמים ]

המטבח הוא החדר שבו אנחנו מבלים שעות רבות ביום. במיוחד מבלים בו בני הבית שדואגים לבישול ולהכנת מאכלים לכל המשפחה. המטבח הוא מקום חשוב ומרכזי בחיינו, ולכן חשוב מאד שהוא יהיה מתוכנן היטב על פי הצרכים של בני הבית, ומעוצב כיאות. מטבחים מעוצבים מקלים על העבודה במטבח והופכים אותה למהנה במיוחד. מטבחים מעוצבים הם פנינה של ממש בבית – מטבח שמעוצב היטב יכול להיות נאה ומרשים לא פחות מהסלון.

מטבחים מעוצבים – כיצד?

כאשר קונים מטבח מוכן מחברה, מקבלים איתו בדרך כלל גם ייעוץ אדריכלי ועיצובי. אך כאשר מזמינים את חלקי המטבח ממקומות שונים באופן פרטי, יש להיעזר במישהו שמבין בנושא, על מנת לעצב את המטבח בצורה הנוחה והיפה ביותר. לשם כך יש להיעזר בשירותיו של מעצב פנים, וחשוב שהוא יהיה גם מעצב מטבחים. מעצב מטבחים יוכל לסייע לכם לתכנן את מיקומם של רהיטי המטבח במקום הנוח ביותר עבורכם, ולעצב את הפריטים במטבח באופן שיהפוך אותו לחדר מרשים, אסטטי ונעים לעבודה.

איך מתכננים מטבחים מעוצבים?

ישנם טרנדים רבים בעיצוב מטבחים, בטווח מחירים רחב מאד. אולם יש לזכור שמטבח הוא בראש ובראשונה מקום פרקטי ושימושי, ומעל לכל חשוב שיהיה נוח לעבוד בו. כאשר ניגשים לתכנן מטבחים מעוצבים יש לקחת בחשבון פרמטרים רבים, שחלקם קבועים וחלקם משתנים על פי ההרגלים שלכם והצרכים של בני הבית. המעצב או המעצבת ישאלו אתכם על הרגלי השימוש שלכם במטבח ועל הצרכים שלכם. לדוגמא:

פרמטרים חשובים במטבחים מעוצבים

מי המשתמש העיקרי במטבח? האם יש עקרת בית שמבשלת? אולי שני בני הזוג מבשלים, ואולי ההורים נהנים לבשל בדרך כלל עם הילדים. מהו הגובה של המשתמשים? עקרת בית נמוכה תזדקק לשיש נמוך, ועקרת בית גבוהה תזדקק לשיש גבוה. במטבח עם ילדים מומלץ, למשל, למקם את התנור במקום גבוה. כמה אתם משתמשים במטבח, ולאילו צרכים? משפחות שמבשלות ארוחות מלאות מידי יום, זקוקות אכן למטבח פרקטי במיוחד. לעומתן, משפחות שמבשלות מעט או משפחות שאוכלות בדרך כלל אוכל מוכן, יכולות להשקיע יותר בעיצוב המטבח על חשבון הפרקטיקה.

 

עיצוב מטבחים אינו עניין של מה בכך ולכן מומלץ להיעזר בכל מידע אפשרי למידע נוסף אודות מטבחים מעוצבים מומלץ להיכנס לאתר מטבחים מעוצבים, באתר תמונות של מטבחים מעוצבים וטיפים לאיך לעצב את המטבח. כמו כן אפשר גם לפנות לחברות עיצוב מטבחים או לעצב את המטבח בעצמכם!

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב