דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחירון דירות להשקעה 

מאת    [ 01/07/2012 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 2151 פעמים ]

 

השקעות נדל"ן הולכות ונהיות פופולריות יותר ויותר בקרב הישראלי. בעבר, דירות להשקעה היו ברובן נרכשות על ידי משקיעים מחו"ל, בעיקר בערי קיט ותיירות. כיום, פני הדברים הם שונים, וישראלי רבים, שמשתחרר להם סכום כסף, חסכון, ירושה או כיוצ"ב, ואשר מחפשים אפיקי השקעה בטוחים יחסית, פונים לכיוון השקעה בדירות. לצורך כך, יהיה עליהם ללמוד את השוק ומצבו, לדעת מהו מחירון דירות להשקעה, ונתונים נוספים

הנה בית מה קטן

דירות להשקעה הן כל דירה אותה קונה המשקיע ולא משמשת אותו למגורים אלא כנכס נוסף שבבעלותו. בישראל נהוג היה לחייב בעלים של יותר מדירה אחת מס שבח, אולם בשנתיים האחרונות חלו שינויים בחוק זה, ובעלי דירות יכולים ליהנות מפטור ממס שבח בתנאים מסוימים, מתון נוסף המעודד משקיעים רבים לפנות לאפיק השקעה זה.

דירות להשקעה יכולות להיות דירות בערים מתויירות מאד כמו אילת, שם התשואה עליהן היא גבוהה מאד, במיוחד בחודשי הקיץ דירות אלו, ככל שהן קרובות יותר לחוף הים או לאזורים אטרקטיביים אחרים בעיר. דירות להשקעה נוספות הן דירות באזורים מתפתחים, מרכזי ערים, בסמיכות לאוניברסיטאות, וכל דירה שבסביבתה הביקוש הוא גבוה.

משקיעים שבעבר השקיעו באפיקים אחרים להשקעה, כמו קופות למיניהן, אגרות חוב או מניות, נוטים היום לפנות להשקעה שאולי אינה נזילה כמו ניירות ערך, אותם ניתן למכור בטווח קצר ביותר, אולם בנכס יציב ובטוח, שניתן גם להשביח אותו במו ידיהם, ולמעשה להגדיל את פוטנציאל הגדול ברווחים עליו.

השבחת הנכס מתבצעת באמצעות שיפוץ שלו, הוספת חדר בו, אם ניתן, החלפת מטבח או ריצוף, וכל מה שיגרום לערכה של הדירה לעלות, ומכאן דמי שכירות גבוהים יותר, וגם מכירה בסכום גבוה יותר.

מתחילים להשוות מחירים

מחירון דירות הוא כלי אותו מספקים הבנקים, ומטרתו לתת מושג למשקיע בדבר ערכה של הדירה אותה הוא מתכוון לרכוש. מחירון דירות זה הוא אלקטרוני, ומופיע באתרי האינטרנט השונים של הבנקים. באמצעות הזנת נתונים על הדירה המבוקשת, כמו למשל גודלה, באיזו שנה נבנתה, האם בבניין יש מעלית או לא, וכדומה, מתקבל סכום שמטרתו לתת הערכה לקונה, ולהבין את טווח המחירים המדובר. כמובן שהנתונים אינם מדויקים לחלוטין, ופעמים רבות מושפעים מתנאים חיצוניים נוספים, כמו למשל, אזור שמתפתח ונבנים בסביבתו מרכזים מסחריים, או כל נתון אחר העשוי לשנות את פני התמונה.

אם מחירון דרות אינו מספק אתכם, תוכלו לברר באמצעו סוכן נדל"ן או אפילו לבדכם, בכמה נמכרות דירות באזור המבוקש. נתונים אלו תוכלו לקרוא בכל לוחות דירות למכירה המתפרסמים בעיתונות המודפסת והאלקטרונית.

משקיעים המבקשים להשקיע בדירות, ימצאו כי גם אם אין בידם את מלוא הסכום להשקעה, יוכלו לפנות לבנק לקבלת הלוואה. הבנקים, פעמים רבות מזהים את הפוטנציאל שבהשקעה מסוג זה, ונוטים לאשר את ההלוואות ובתנאים נוחים.

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי צרכנות, צרכנות חכמה, ודרכים יעילות לחסוך.       




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב