דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כסף, אהבה ומדריך מעשי מקוצר שמסביר איך להגיע לגן עדן ולהישאר בחיים! 

מאת    [ 01/07/2012 ]

מילים במאמר: 1194   [ נצפה 4070 פעמים ]

כל מי שרוצה להגיע לגן עדן חייב לקרוא את זה.

לא מתאים לכל אחד, רק למי שממש רוצה.

הרבה מאד אנשים לא מרגישים נח לקבל כסף מלעשות את הדבר שהם הכי אוהבים לעשות.

חלק מזה מגיע מתוך תחושה של ערך עצמי נמוך ה"אני לא מספיק טוב" הזה שזו בעצם המגיפה המנטלית מספר 1 בעולם היום וככל שהטכנולוגיה מתפתחת והעולם מתכווץ לגודל של פלאפון אנשים הופכים להיות הרבה יותר מפוחדים כי עכשיו הם מרגישים עוד יותר קטנים לנוכח הגודל של העולם העצום בו אנחנו חיים.

אלו הלוקים במגיפה של הערך העצמי הנמוך אינם מבינים כי אנשים כמוני וכמוך יצרו את העולם הזה והם אנשים לא יותר חכמים מאף אחד, אנשים שלא שונים בכלום, גם להם יש פחדים וחרדות, חרטות וכעסים, גם הם מרגישים לא מספיק טובים, אבל למרות הכל, הם עושים.

הם עושים כי הם לא מחכים להרגיש ביטחון כדי לעשות – הם עושים ויודעים שהביטחון כבר מגיע תוך כדי עשייה והתקדמות, אבל האנשים שסובלים מהמגיפה של הערך העצמי הנמוך, מרגישים כל הזמן חסרי ביטחון כך שהם מחפשים ומעריכים יתר על המידה את תחושת הביטחון – כי להם אין אז הם כל הזמן רוצים להרגיש ביטחון – ורק אז לעשות – אבל הם אף פעם לא מרגישים ביטחון, אז הם אף פעם לא עושים.

כמו שאדם שאין לו כסף מעריך יתר על המידה אנשים שיש להם, כי הם שונים, הם אולי טובים יותר במשהו...אבל האמת היא שהם אותו דבר בדיוק רק עם כסף.

אחד האבסורדים הגדולים של הזמנים בהם אנחנו חיים הוא שדווקא היום שהכל הופך וניהיה קל מתמיד, אנשים מפחדים יותר מתמיד, כי ההזדמנויות גדולות, העולם ממש כאן מעבר לפינה וכל הגודל הזה פתאום בפרצוף של הילדה שגרה בנהריה או בבאר שבע או בכל פרבר אחר– מאיים עליה כי ההורים שלה כל הזמן ניסו לתקן אותה ולשפר אותה ע"י ביקורת ללא הפסקה והיא למדה שכנראה כל מה שהיא עושה הוא לא מספיק טוב, אז פעם היא פחדה כשיצאה לבית הספר כי היא השוותה את עצמה לילדות האחרות בכיתה והרגישה פחות טובה מהן, אבל היום היא חשופה להשוואות מכל קצוות תבל, וזה עוד אצלה בכיס – בפלאפון!

האיום הזה גדול מדי להרבה אנשים ואז הם ממשיכים את מה שההורים שלהם לימדו אותם, הרצון להשתנות כל הזמן, לחפש מה לא טוב במה שקרה עכשיו, לחפש איפה הם היו יכולים להיות יותר טובים, כל הזמן לנסות שדברים יהיו אחרת. אגדיל ואומר שזה הבסיס לכל המחלות בעולם. כל המחלות של הגוף ושל הנפש. המגיפה של ה"אני לא מספיק טוב" מתפתחת אצל כל אחד למשהו אחר, כל אחד מקבל את זה אחרת, יש אנשים שהולכים להוכיח לעולם שהם מספיק טובים אז הם יוצרים המון דברים שגם באים ממקום של "אני לא מספיק טוב" אז אני צריך להוכיח שאני כן וגם אחרי שהם משיגים את כל הכסף והחפצים הם עדיין מרגישים את הריקנות בפנים, כי כסף ממלא ריקנות באופן זמני. אין שום דבר רע בכסף! להפך כסף הוא מבורך! הוא פשוט לא נועד לעשות אנשים מאושרים – זה לא היעוד של הכסף, הכסף נועד לעשות לנו יותר נח, קל ומהנה לפתח את עצמנו ואת הסובבים אותנו. החלק השני של האנשים הלוקים במגיפה -  הופכים להיות ממש חולים ממנה.

חולים בגוף וחולים בנפש.

התכוונתי בכלל לכתוב על כסף ואהבה וזה מה שיוצא עכשיו? כנראה שזה מה שהיה צריך לצאת.

יכולתי לבקר את עצמי ולהגיד, "אבל התכוונתי לכתוב על נושא אחר לגמרי" ולרצות לשנות את מה שקרה, ככה הייתי פעם, היום אני מבין שאם משהו קרה הוא כנראה היה צריך לקרות ויש לי שיטה לבדוק את זה, שיטה שעובדת 100% מהפעמים.

איך אני יודע שמה שקרה היה צריך לקרות? פשוט מאד, כי זה קרה.
אז הפסקתי להתווכח עם מה שקורה וזה הפך לי את החיים לחגיגה, התחלתי להבין מה זה גן עדן, מזה זה האמת הרעיון של גן עדן, לא מה סיפרו לנו על זה בסרטים או בספרים אלא מה זה באמת. הבנתי שהחיים אחרי המוות זה בעצם דימוי, זה לא מוות אמיתי של הגוף כמו שאנחנו תופסים מוות, מדובר על מוות של האגו, של האני, של העצמי שכל היום מתעסק ב"מה יוצא לי מזה" המקום הזה שבו קיים כל הסבל, שכל הזמן רוצה להרגיש מיוחד ולכן מרגיש כל הזמן דחוי, מבלי לדעת אנחנו רוצים להרגיש מיוחדים אז אנחנו דוחים את כל שאר האנשים סביבנו במחשבה שלנו, אנחנו חושבים בראש – "הם לא מספיק טובים לנו" ואז אנחנו עוד מתפלאים למה אנחנו לבד ולמה אנחנו כל הזמן מפחדים שידחו אותנו.

כי אנחנו עושים את זה להם ולעצמינו. אנחנו מפחדים מההשתקפות שלנו. אז כשהאגו הזה קיים בתוכנו, אנחנו חיים כאן ומרגישים שפה זה גיהינום ואנשים בסופו של דבר רוצים למות כי כל כך רע להם פה אז הם רוצים כבר לעבור לעולם הבא, הם חושבים שאם הם ימותו הם אולי יגיעו לגן עדן, הם לא חשבו שהגיהינום הזה שהם חווים – זה רק הגיהינום שלהם, גיהינום שהם יצרו ויוצרים כל יום מחדש. ברמה הכי פשוטה – אם אתה מרגיש שכאן זה גיהינום – אתה עושה את זה לעצמך. ולהפך, אם אתה מרגיש שכאן זה גן עדן – גם את זה אתה עושה לעצמך.

כי מה שאני גיליתי, כאחד שהיה לו מנוי שנתי פרימיום משודרג לגיהינום, זה, שאחרי שהאגו הזה מת, עוברים לחיות חיים של אחרי המוות הזה, אנחנו עדיין בחיים – אנחנו לא מתים בגוף, הגוף חי.

האגו הוא זה שמת.

הרבה נכתב על האגו ורובינו בכלל לא מבינים מה זה אומר "אגו" כי אם היינו מבינים היינו כבר יוצאים לחופשי, אבל אנחנו נהנים לחשוב שאנחנו מבינים, זה גורם לנו להרגיש חשובים, שונים, מיוחדים, עוד מניפולציה – שמגיעה מהאגו, הוא מאכיל אותנו בשטויות כדי שנרגיש טוב זמני עם עצמינו ולא נצטרך לחפש דרכים לחפף אותו מהחיים שלנו, האגו הוא מניפולטור ברמה הגבוהה ביותר שיש.

ככל שאנחנו חכמים יותר – כך הוא גם הופך וניהיה חכם יותר איתנו.

מעל לכל – כשהאגו הזה מת ואנחנו מפסיקים לחיות בשביל "מה אנחנו מקבלים" אלא מתחילים לחיות בשביל "מה אנחנו יכולים לתת" – אנחנו אוטומאטית עוברים לגן עדן, ואפילו לא צריך למות בשביל זה, כי פתאום אנשים נראים כמו מלאכים, כל יום שהשמש זורחת זו ברכה ויש שמחה אמיתי בלב, הכל זורם בקלות טבעית, כל מה שאנחנו רוצים לחוות כאן אנחנו מיד חווים, כל מה שאנחנו רוצים פשוט קורה בטבעיות בדיוק כמו שמספרים על גן עדן, ממש ככה.

רק שלא צריך למות בשביל זה ולא צריך לעבור לשום עולם אחר, גן עדן זה כאן. אז אחרי שהבנו את זה – אנחנו יכולים לחזור לנושא הראשוני, שהוא, אנשים לא מרגישים נח לקבל כסף על דברים שהם הכי אוהבים, הם מעדיפים לעבוד בעבודה שהם שונאים ולקבל עליה כסף מאשר לעשות כסף ממשהו שהם אוהבים – משהו שבא להם טבעי מהלב והנשמה.1. כי הם מרגישים קטנים מדי ומי ירצה לשלם על היצירה הפנימית שלהם. 2. הם מרגישים שכסף זה דבר מלוכלך והם לא רוצים ללכלך את הטוהר של הדבר שיוצא מהנשמה שלהם.

ההמשך יבוא...

 אם אתה חסר סבלנות (כמוני) ואין לך זמן לחכות להמשך, אתה מוזמן ליצור איתי קשר כבר עכשיו ואעזור לך באופן אישי להגיע לגן העדן שלך, כי זה כאן, לא בשום מקום אחר.

כל הפרטים למטה.

סתם לחיות היום זה לא סתם. זאת אמנות.

 

 לחץ כאן כדי לקבל תכנים המתעדכנים מדי יום, מאמרים, סטטוסים לפייסבוק ותמונות יחודיות עם ציטוטים מעוררי השראה בקבוצת הפייסבוק "השראה לעם" - כל מה שצריך זה לייק אחד וכל זה שלך בחינם!

אייל אברהם לוי


טיפול - אימון - תוצאות


מי אני בכלל? – לחצו כאן כדי לקבל מידע נוסף עלי


חשוב לזכור תמיד: לכל בעיה או מצב יש פיתרון.
זה קל ופשוט כשיודעים את הדרך.


כדי ליצור עימי קשר דרך הפייסבוק לחץ כאן


צור קשר ואשמח להראות לך אותה:
052-8225722




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב