דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיאטת hcg - האם מרגישים רעב רב בתקופת הדיאטה 

מאת    [ 29/06/2012 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 2170 פעמים ]

דיאטת hcg או דיאטת דר סימונס התפרצה לחברה ישראלית ומתפשטת בה כמו אש בקוצים. זאת אותה הדיאטה שאודטה עשתה אותה ולכן גם קוראים לה לפעמים הדיאטה של אודטה. לכן דיאטת hcg ידועה כיום בתור דיאטת הרזיה מהירה שמשיגה תוצאות מעולות בזמן קצר מאוד עם אפשרות לשמור על התוצאות אם עושים לפי ההנחיות המקוריות של דר' סימונס.

למרות שקיימות גרסאות שונות של דיאטת hCG בשוק ישראלי, שמשתנות הן מבחינת כמות קלוריות יומיות והן מבחינת המלצות על מוצרים נלווים, המאמר הזה מדבר באופן פרטני לגבי דיאטת דר סימונס המקורית - הערכה של דיאטת hcg מאת פרופסור אואנה לייבוביץ, שמבוססת על 500 קלוריות כפי שפיתח דר סימונס במקור. הדיאטה שהוא חקר ופיתח במהלך 16 שנה משלבת לקיחת hcg- חומר שמשחרר שומן ומאפשר לגוף לצרוך ממנו 1500 עד 4000 קלוריות ביום, עם תפריט משלים מדויק מאוד של עד 500 קלוריות נוספות ליום.

שומעים הרבה צרחות ואזהרות היסטריות של דיאטנים ורופאים על סכנות של דיאטות דלות קלוריות. האמת היא שקיימים מחקרים של אוניברסיטאות ידועות המוכיחים שדיאטה דלת קלוריות יכולה לרפא סוכרת סוג 2 וכן להביא לירידה יותר בריאה במשקל עם שימור המשקל החדש באופן יציב יותר.

בנוסף, אותם דיאטנים ורופאים פשוט אינם מודעים לשריפת שומנים יום-יומית שמבטיחה כמות לגמרי מספקת של קלוריות יומיות לגוף. וזאת בדיוק התגלית המדהימה והמהפכנית של דר סימונס שעליה יושבת הדיאטה והתהליך כולו.

חוץ מזה, אם שאלת את עצמך, האם צריך לקחת ויטמינים ותוספי תזונה בזמן הדיאטה של דר סימונס המקורית, אז התשובה היא - אין צורך בכך! כי אותו שומן שנשמר על ידי הגוף בצד, למקרה של יום שחור, מה שנקרא, במאגרים שהם נעולים בדרך כלל ולא נגישים לא על ידי פעילות ספורטיבית ולא על ידי דיאטות רגילות, כבר מכיל את כל המרכיבים החיוניים לתפקוד תקין של הגוף.

כל מי שעשה כבר את תהליך ההרזייה המהירה של דר סימונס – דיאטת hcg, יכול להעיד - לא רעבים בזמן הדיאטה וגם לא מרגישים חולשה וסחרחורת במהלך התפריט הדל. בימים הראשונים של הדיאטה, אנשים שלא ביצעו כמו שצריך את שני ימי ההעמסה, כפי שמוסבר במחקר המקורי של דר סימונס וכן במדריך של אואנה לייבוביץ, יכולים כן להרגיש את התופעות האלה אך גם אצלם זה עובר תוך 2-3 ימים בלבד. שאר התקופה היא די נוחה ואף משעממת - שגרה פשוטה וברורה של בוקר, יום וערב עם ירידה יציבה של 200-700 גרם כל יום בממוצע.

בואי לראות את המחקרים המדעים וכן לקבל את כל התשובות לגבי דיאטת דר סימונס המקורית באתר שלנו. כמו כן ניתן לשאול כל שאלה בפורום דיאטת hcg שלנו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב