דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיקון חיים - אודיטינג מבוא של סיינטולוגיה 1800-800-107 

מאת    [ 29/06/2012 ]

מילים במאמר: 945   [ נצפה 2933 פעמים ]

תיקון חיים – אודיטינג מבוא של סיינטולוגיה

 

מהי תוכנית תיקון חיים? ולמי היא מיועדת?

זוהי תוכנית אודיטינג (אודיטינג היא פעולת עזרה המבוססת על הקשבה – מהמילה אודיו) מדויקת המיועדת לטפל בדבר שהורס לאדם את החיים.

כלומר תוכנית תיקון חיים באה לתקן מצב עיקרי שהאדם טרוד לגביו. תיקון חיים – אודיטינג מבוא של סיינטולוגיה, הוא גם ערוץ חשוב על מנת להכיר את הסיינטולוגיה ומה היא יכולה לעשות עבור אדם מסוים, אך ברור שהיא אינה מתאימה לרוב הקהל שבוחר בדרכים יותר עממיות וזמינות להכיר סיינטולוגיה. אין בארץ הרבה אודיטורים שיכולים לספק את השרות הזה.

יחסית לשאר ערוצי מבוא של סיינטולוגיה תוכנית תיקון חיים נחשבת הערוץ היקר ביותר, ועם זאת היא ערוץ מהיר ואפקטיבי. מיועד לאנשים מהמגזר העסקי שרוצים להשיג תוצאות מהירות.

התוכנית מתבצעת ע"י מספר בעלי תפקיד שעברו הכשרה ארוכה כך שהפיקוח על ההתקדמות שלך הוא צמוד ואישי.

עם זאת על פי סיפורי ההצלחה שמתקבלים, המסיימים מאוד מרוצים ובדרך כלל סבורים שקיבלו תמורה גדולה מאוד עבור כספם, במיוחד לאור העובדה שהם הצליחו לשנות מצב שהעיק עליהם תוך כחודש ימים.

תוכנית כוללת שימוש בכלים מתקדמים של אודיטינג, המותאמים אישית לפי המצב שאותו צריך לתקן אצל האדם. זאת אינה תוכנית מדף. (היא יכולה לכלול, בשילוב לאודיטינג, למידת קורסים שנלמדים במקביל).

איך מגלים מה הורס לאדם את החיים?

עושים מבדק אישיות כדי לראות באופן מדעי מהן התכונות השליליות הדורשות תיקון. וכן וראיון מקיף עם אי-מיטר (מכשיר אלקטרוני שעוזר לזהות מטענים מנטאליים שמכבידים על האדם). וכך בודקים עם האדם במה הוא רוצה לטפל באופן מדויק. בדרך כלל זה יהיה מה שהורס אותו וזה יהיה מוגדר, 'על השולחן' בסוף שלב זה

מי קובע מה התוכנית שהאדם צריך לקבל?

'מפקח המקרים' הוא בעל התפקיד בסיינטולוגיה שכותב את התוכנית. ("מקרה" במילים פשוטות זה החלק שדורש טיפול אצל האדם, כל אחד והמקרה שלו, ומטפלים כל מקרה לגופו) הוא קורא את הנתונים מהראיון, ומסתכל בעיון על גרף האישיות ומוצא את הדרך הנכונה לפתור את המקרה שלפניו. הוא תופר התוכנית שמתאימה לאדם התוכנית מבוצעת פגישה אחרי פגישה עד לסיום מוצלח של התוכנית שמפקח המקרים התווה.

מי מבצע את התוכנית?

אודיטור הוא בעל התפקיד בסיינטולוגיה שמבצע את התוכנית שמפקח המקרים כתב עבור המקרה. אודיטור בא מהמילה אודיו שהיא הקשבה. ואכן אודיטור מקשיב באמת, ואדם מרגיש טוב כשמקשיבים לו באמת. מעבר להקשבה הוא עוזר לאדם לגלות דברים על עצמו ועל החיים שלו ובכך לגרום לשינוי בתודעה ובתפישה של האדם, וכך המצב של האדם ההרגשה שלו והחיות שלו עולים באופן משמעותי.

מה האודיטור עושה בעצם בסשן?

האודיטור פשוט שואל את האדם המקבל אודיטינג שאלות ומקבל עליהן תשובות. (האדם שמקבל אודיטינג  נקרא 'פרקליר', מכיוון שהוא בדרך להשגת מצב 'קליר' שהוא השאיפה האולטימטיבית של אודיטינג - אדם בריא ומאושר. בתוכנית תיקון חיים אין כוונה להפוך את האדם ל'קליר' אלא רק לשחרר אותו ממה שמכביד עליו) האודיטור בשאלותיו עוזר לפרקליר להסתכל על אזורים מסוימים בחייו, ובכך הוא עוזר לפרקליר לנקות את הראש מדברים שמטרידים אותו. בדרך כלל הסשן (הפגישה) עם האודיטור מסתיים ב'הארה' מצד הפרקילר כלומר, הוא מגלה משהו חדש בקשר לחיים.

איך בודקים אם יש התקדמות תוך כדי התהליך?

אחרי כל סשן, האודיטור מתעד את מה שהיה בסשן והתיק של הפרקליר עובר למפקח המקרים לבדיקה. מפקח המקרים מוודא שדברים מתנהלים על פי הטכנולוגיה המדויקת של אודיטינג. ושהתוצאות הן טובות, הוא מתקן את האודיטור אם יש על מה לתקן ונותן לאודיטור ציון על ביצוע הסשן. כל סשן צריך לקבל ציון גבוה – בוצע מאוד בהצלחה. מפקח המקרים לאחר הבדיקה שלו מוציא הוראות מדויקות לסשן הבא. וכך נשמרת התקדמות רציפה והישגים גדולים.

האם יש מדד להישגים?   

לאחר התוכנית עושים מבחן אישיות חדש ורואים באופן מדעי, את מה שהאדם מרגיש בעצם, שיפור משמעותי בהתייחסות של האדם לבעיה שהייתה לו. אם יש ניסים בעולם הזה כנראה הם מתרחשים במסגרת תוכנית תיקון חיים של סיינטולוגיה.

מה ההבדל בין תוכנית תיקון חיים לבין ללכת לפסיכולוג?

ההבדל עצום. כל הגישה כאן שונה.הנה מס' נקודות שמפרטות את היתרונות של אודיטינג. מבלי לפרט איך זה אצל פסיכולוג, תוכל לחשוב בעצמך איך זה אצל פסיכולוג לגבי כל נקודה המפורטת כאן:  

1. בתוכנית תיקון חיים, המטרה מוגדרת ומובנת לכול הנוגעים בדבר לפני שמתחילים. יש את מפקח המקרים שכותב תוכנית עבודה עם צעדים ברורים כיצד משיגים את המטרה.

2. תוכנית האודיטינג מכוונת למטרה מוגדרת: להציל את האדם ממה שבאמת הורס לו את החיים.

3. תוכנית תיקון חיים מסופקת באופן אינטנסיבי, מס פעמים בשבוע, ונמשכת כחודש ימים.

4. אודיטינג היא פעילות שמתבצעת על ידי מספר בעלי תפקידים. אודיטור, מפקח מיקרים ועוד. האדם הוא במרכז והוא מקבל את מלוא תשומת הלב.

5. אחרי כל סשן, מפקח המקרים בודק מה נעשה בסשן ומוציא הוראות מה יתבצע בסשן הבא. ניתן ציון לסשן, או תיקון לאודיטור לפי הצורך, זה מאוד מדויק.

6. סשן מסתיים בדרך כלל כאשר לאדם יש הארה והוא מרוצה ממה שהשיג בסשן.

7. סשן יכול לארוך שעה שעתיים שלוש, כמה שצריך עד שהאדם משיג את התוצאה הרצויה מהסשן.

8. בתוך כחודש תוכל לפתור מצב שאתה סוחב אותו איתך הרבה זמן, זה תהליך קצר יחסית ואפקטיבי.

9. תוכנית תיקון חיים משיגה באמת את המטרה שהוצבה.

10. תוכל להרגיש את השינוי מפגישה לפגישה כבר מהמפגש הראשון. 

11. עורכים מבחן אישיות לפני ואחרי כדי לראות באופן מדעי שדברים השתנו בפועל.

איך תוכנית תיקון חיים נמכרת?

תוכנית תיקון חיים נמכרת בחבילת שעות הנקראת "אינטנסיב". "אינטנסיב" הוא חבילת של 12.5 שעות ייעוץ המסופקות במשך שבוע אחד. תוכנית תיקון חיים רגילה נמשכת כ 50 שעות כלומר 4 אינטנסיבים. התוכנית מסופקת תוך כחודש ימים. 

לספקנים שרוצים לבדוק, אפשר לקנות אינטנסיב אחד בכדי לראות מה זה ולהשלים ל 4 אינטנסיבים בתנאי שהרכישה נעשית תוך הזמן שהאדם מקבל אודיטינג באינטנסיב הראשון. גם אינטנסיב בודד ייתן תוצאות, אך עדיף לעשות תוכנית שלמה של 4 אינטנסיבים לקבלת תוצאות טובות יותר.

איך מתחילים? בלי התחייבויות? 

מלא מבחן אישיות באינטרנט עכשיו!

מורדי בוקאי סיינטולוג מקצועי יועץ אישי להתקדמות בחיים 1800-800-107




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב