דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יתרונות בשימוש בדיילות דוגמניות 

מאת    [ 28/06/2012 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 1569 פעמים ]

כל בית עסק המעוניין להעלות את ההכנסות שלו צריך ליצור מערכת של שיווק, הפועלת בערוצים שונים ומגוונים כאשר ניתן לעשות שיווק דרך קידום מכירות בדוכנים שונים והפעלתו באמצעות דיילות דוגמניות, אשר באופן טבעי ימשכו את תשומת הלב של הלקוחות ויגרמו להם לעצור ולבחון את המוצר ולנסותו ולעתים אף לקנותו בו במקום.

הבחירה בשיווק באמצעות דיילות דוגמניות, הוכחה כמועילה וזאת ניתן לראות דרך הפרסומות של המותגים המובילים בארץ ובעולם, אשר בוחרים דוגמנית מובילה שתציג את המוצר שלהם ללקוחות, פרזנטורית, אשר מייצגת את ערכי החברה, ערכים כגון: יוקרה, יופי, שלמות ועוד.

היתרון המשמעותי ביותר בקידום מכירות על ידי דיילות דוגמניות הוא, בתחומים גבריים דווקא שכן טבע הדברים הוא שגברים יעדיפו לבצע רכישה אצל דיילת דוגמנית, מאשר כל אופציה אחרת וההוכחה הניצחת לכך היא תערוכות של רכבים ברחבי העולם אשר שם חברות של רכבים, מציגות את הרכבים שלהן ולצד כל דגם מופיעה דוגמנית יפה במיוחד.

הצעת מוצר מזון בדוכן מכירות

שיטת קידום נוספת שמשתמשת בדיילות דוגמניות או דיילות מכירה היא כאשר רוצים לקדם מוצר מזון חדש לגמרי, מה שנקרא "טעימות". הצרכנים לא ממהרים לשלם על מוצר שמעולם לא ניסו, אבל באם קודם לכן הם יקבלו אפשרות לטעום ממנו הרי הסיכוי כי הם ירכשו אותו יעלה באופן משמעותי שכן, במרבית האנשים קיימת סקרנות טבעית לנסות מוצרים חדשים ותפקיד הדיילות הוא למשוך אותם לטעום ממנו ולבצע רכישה.

בעת הצעת מוצר חדש חשוב כי לדיילת יהיה את הידע לענות על שאלות הצרכנים, ולכן יש לתת לכל דיילת את המידע על המוצר וההבדל בינו לבין מוצרים אחרים, כאשר ניתן לעודד את הלקוחות לרכוש את המוצר באמצעות מתן שובר הנחה לרכישתו וכך הלקוח באם הוא אהב את מה שטעם ימהר לבצע רכישה של המוצר.

איך דיילות צריכות לגשת ללקוחות?

הדרך הטובה ביותר היא ליצור מצב בו הלקוחות ניגשים לדוכן שבו נמצאת דיילת דוגמנית בשל המראה המיוחד שלה, אך היופי לא תמיד מספיק, יש לייצר עניין כך שהלקוחות לא יחלפו על פני הדוכן, מבלי לנסות את המוצר. יש למשוך את הלקוחות באמצעות הפעלה או מוזיקה, כל דבר אשר יסב את תשומת לב הלקוחות הפוטנציאלים.

רצוי לזכור כי באם לקוח מגלה חוסר התעניינות במוצר אין לייצר לחץ או כוחניות כלפיו, אלא לחייך ולהציע את המוצר ללקוח אחר שכן, אי אפשר לדעת מדוע אותו לקוח אינו מעוניין לטעום את המוצר באותו רגע ויש להתייחס לכל אחד בצורה אדיבה ונדיבה כדי שהמכירה תהיה קלה ואפקטיבית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב