דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פזמ השכרת מלגזה בטווח ארוך האם כדאי להשכיר או לקנות 

מאת    [ 28/06/2012 ]

מילים במאמר: 716   [ נצפה 1862 פעמים ]

בעלי עסקים מכירים היטב את הדילמה סביב נושא רכישת או השכרת מלגזה. הדילמה עולה כמעט בכל עסק סביב נושא המלגזות:  יש לנו צורך בכלי עבודה שעלותו גבוהה ואנו מתלבטים מה יותר משתלם לנו: להיענות להצעות של מלגזות להשכרה או לקנות?

 

אותן מכונות מאסיביות שדרושות כמעט  לכל בית עסק על מנת להעביר סחורות כבדות ממקום למקום הן אינן כלים זולים אך בלעדיהן שינוע הסחורות לא מתאפשר ולכן השאלה בהחלט רלוונטית לרובנו.

 

כשלפנינו עומד פרויקט קצר טווח וחד פעמי, הדילמה נפתרת בקלות- נעדיף מלגזות להשכרה לפרויקט הספציפי. כשמדובר בטווח ארוך, הנושא כבר לא כל-  כך פשוט ולכן ננסה להעלות כמה נקודות שיעזרו לכם לבצע את ההחלטה הכדאית ביותר, בהתאם לעסק שלכם ומאפייניו:

 

קודם כל סוגית התקציב. נקודת המוצא שונה כשמדובר בחברה מבוססת היטב שיש לה כרגע תזרים מזומנים פנוי לעומת חברה בתחילת דרכה. אם נוכל, נעדיף לקנות מלגזה חדשה  היישר "מהניילונים" אבל אם אין לנו די תקציב כרגע, נעדיף מלגזות להשכרה וכך נוכל לחלק את התשלום למספר רב של חודשים ולהפסיק את השכירות כשנרצה בכך.

 

אם יש לנו תקציב לרכישת מלגזה אבל הוא קטן יחסית, מה שיתאפשר לנו היא קניית מלגזה מחברה שאינה מוכרת ומתוצרת פחותה. מלגזה כזו, אומנם תהיה שלנו, אך תשרת אותנו מספר מועט של שנים כך שבזמן לא ארוך נמצא את עצמנו שוב מול אותה הדילמה והפעם עם סכום כסף לא קטן שכבר הוצאנו.

אם התקציב זמין אך הוא נמוך יחסית, עדיפה לנו שכירות של מלגזה מעולה מחברה ידועה שלה מגוון מלגזות להשכרה מיצרניות מובילות כמו טיוטה, הייסטר, ניסן, קומטצו, קטרפילר או לינדה על רכישת מלגזה פחות איכותית. את התוצאות תראו בשטח כשהמלגזה האיכותית תעמוד בעומס העבודה והרמת המטענים לאורך זמן רב ובפועל ייחסך לכם זמן יקר על תיקונים ומוסך.

 

עוד שיקול שקשור לתקציב, הוא הצורך במספר מלגזות. כשצריך כמות גדולה של מלגזות במקום לקנות ולהוציא הון עתק , ניתן לבחור במספר מלגזות להשכרה לטווח ארוך ולהימנע מהתחייבויות פיננסיות גדולות ובעת הצורך לצמצם  או להגדיל את מלאי המלגזות המושכרות על פי מספר הפרויקטים של החברה.

 

עוד יתרון הוא שתוכלו להחליף מלגזה בשכירות למלגזה בעלת מפרט שונה כשיעלה הצורך בכך, דבר שבקנייה של מלגזה היה הרבה יותר מסובך לעשות. באסיף הנדסת מלגזות מלאי מגוון של מלגזות להשכרה בעלי מפרט טכני שונה, כושרי הרמה מגוונים, תרנים שונים ושנות ייצור מאובזרות ובעלות צידוד.

 

אומנם התחלנו בנושא התקציב אבל גם שיקולי נוחות וזמן מחזקים אותנו להעדיף מלגזות להשכרה לטווח ארוך. חברות גדולות מאוד בשוק בוחרות להשכיר מלגזות לטווח ארוך, למרות שיש ביכולתן לרכוש את המלגזות. למה? מכיוון שבכל הקשור למלגזות להשכרה במהלך כל זמן השכירות ישנו שירות של צוות מקצועי המגיע עד לבית הלקוח  בכל מקרה של בעיה או תקלה.

 

הדבר חשוב ביותר מכיוון שכחברה אנו מתחייבים  כלפי הלקוחות לשירות מהיר ותקלה במלגזה יכולה למנוע עמידה בהתחייבות זו ולכן שירות מהיר עד לבית הלקוח יחסוך לנו אי נעימויות ויגרור אחריו לקוחות מרוצים.

חברות המציעות מלגזות להשכרה אחראיות לחדש את כל המסמכים הדרושים להפעלת המלגזה כחוק: ביטוח חובה, רישוי שנתי ותסקיר בטיחות של מהנדס שמוגדר כבודק מתקני הרמה.

חברות מלגזות מוכרות וגדולות הן בעלות מוסך מורשה וידע כיצד הכי נכון לתחזק את המלגזות להשכרה על מנת שיגיעו אליכם לשכירות במצב הטוב ביותר.      

  

מלגזות להשכרה לטווח ארוך לא חייבות להיות מלגזות יד שנייה בלבד. בהתחייבות ל3 שנות שכירות תוכלו לשכור באסיף הנדסת מלגזות בע"מ מלגזות חדשות לחלוטין וכך ליהנות מכל העולמות- גם מלגזה חדשה ואיכותית, שירות מקצועי ומהיר ביותר עד אלכם, כל המסמכים ומלגזות מיצרניות איכותיות בלבד!

עולם המלגזות - פורטל המלגזות המוביל בישראל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב