דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הורוסקופ לחודש יולי 2012. מאת האסטרולוגית: חוה מזר 

מאת    [ 28/06/2012 ]

מילים במאמר: 1846   [ נצפה 5113 פעמים ]

הורוסקופ  לחודש   יולי  2012

מאת האסטרולוגית: חוה מזר.

כל הזכויות שמורות. (טלפון: 5731540 03)

אהבה וסקס לכל ילידי המזלות ראו בסוף התחזית . 

טלה

שני נושאים מעסיקים אתכם החודש: הקריירה והמגורים. אלה עשויים להיות מלווים במתח ובאי-שקט. הירח המלא בימים 3-4 בחודש עשוי לגרום לתשישות ולהעיד על קונפליקט מחוץ או מבית - מומלץ שתנהגו באיפוק. בני משפחה עשויים להיות שקועים בדרמות ושהות ממושכת בבית עלולה לגרום לכם לאבד את סבלנות. כוכב התקשורת מרקורי בנסיגה, לקראת המחצית השנייה של החודש, עשוי להשפיע. הטלה העקשן לא יסכים שמישהו יחנך אותו ויתקשה להודות בכך שהוא צריך לעשות משהו כדי לשנות את אופיו והרגלי חייו. ונוס בתאומים מעצימה את הקסם האישי שלכם ומעודדת קשרים אינטראקטיביים. יתכנו מגעים בעלי אופי הרפתקני עם אנשים שאינם מעוניינים להתחייב. טיפ החודש: החוכמה דורשת סבלנות וסובלנות מירביים, שחסרים לכם כרגע. 

שור

אתם פעילים, יצירתיים, תקשורתיים ומרבים בנסיעות. התקופה הנוכחית חיובית למצב הרוח שלכם, במיוחד אם תחושו נכון את תחושת הליפוף הביתי והחום המשפחתי. כדאי לצאת מהשיגרה, להיענות להזמנות ולנצל קשרים חברתיים. הכוכבים יופיטר וונוס בבית הכספים ממשיכים ליצור אופציות פיננסיות מבטיחות. לפוריים שביניכם מצפה חודש יצרני ויצירתי וגם הזדמנות לפרויקט איכותי, לראיונות עבודה ולימודים. כדאי להיות מודעים ומוכנים להסתער על יעדים שהם חשובים כרגע לבניית עתידכם. המישור העסקי מאפשר תכנון לטווח הרחוק וייתכן משא ומתן הקשור לנכסי דלא ניידי, אך גם לעסקים חובקי עולם. נסיגת כוכב מרקורי עשויה להעיד על מצב דו-קוטבי שבו אתם נתונים. טיפ החודש: מגעים קוסמופוליטיים יזרזו מפנה שמעניין אתכם. 

תאומים

הכוכבים ונוס ויופיטר במזלכם צבעוניים ומזמינים, במיוחד לאלה מכם שרוצים לחוות עשייה דינאמית ושמחה. מפגש עם אנשים ותחומי עניין מרתקים יפתחו לפניכם דרך והניצנים לכך החלו לקבל ממשות וצורה כבר בחודש שעבר. דברים מסוימים יתחילו לקבל עבורכם עומק אנרגטי חשוב: במפגש עם תחומי עניין חדשים יהיה עליכם ליזום, להתעניין, להציע או לפעול לקראת יוזמה בפרויקט שקוסם לכם. החודש ייטיב עם יכולת ההבעה וכושר השכנוע שלכם. הראש חריף יותר, עירני ומייצר אינספור רעיונות. אלה יהפכו את העולם לחברי וידידותי יותר, שיתאים לרוח הייחודית והיצירתית שיש בה אתגר, עניין, ריגוש וגיוון. כוכבכם מרקורי ייכנס לנסיגה לקראת המחצית השנייה של יולי. הימנעו מצעדים פזיזים, והקפידו להתנהל מול העולם בדיפלומטיות ובטאקט, כדי למנוע אי הבנות ופירוש לא נכון של דברים. טיפ החודש: המצב הכספי דורש ראייה רחבה מאוד, אך גם זהירות ופרקטיות. 

סרטן

הירח המלא במזלכם בימים 3-4 בחודש דורש זהירות ביחסכם לעבודה, לעמיתים ולממונים. אתם עושים לעצמכם מעין בדק בית רציני ואולי חמור מדי ומרגישים כאילו אתם עומדים למבחן, שבו אסור לכם לאכזב. ההרגשה הזאת רק מוסיפה ללחצים ושוחקת את כוחותיכם. השתתפות כוכב  פלוטו עשוי לאיים על קשרים שאינם מתנהלים על מי מנוחות. נושאים כמו נאמנות ומחויבות לקשר עשויים לעלות ולהוות נקודת מבחן ליחסים שבהם אתם מעורבים. כוכב התקשורת מרקורי ייכנס לנסיגה בבית הכספים שלכם עד ה- 8 באוגוסט. בזמן כזה לא טוב להתחיל דברים חדשים, לחתום על מסמכים מחייבים או לבצע השקעות, רכישות ועיסקאות שמצפים שתוצאותיהן יהיו טובות. הבעיות הגלומות בפעילויות מסוג זה יתגלו מאוחר מדי, וכדאי פשוט למנוע אותן עד לאחר הנסיגה. טיפ החודש: הירח שולט על מזלכם, לכן כל ראש חודש וירח מלא משפיעים עליכם ישירות. 

אריה

כדאי שתשגיחו על עצמכם ותשמרו על איזון, זאת, כדי לאפשר לעצמכם פסק זמן אנרגטי. נסו שלא לדרוש מעצמכם יותר מדי. כוכב התקשורת מרקורי ייכנס לנסיגה במזלכם לקראת המחצית השנייה של החודש, מצב שידרוש מכם להפעיל ראייה המסתמכת על ההיגיון, השכל ושיקול הדעת. תצטרכו להקדיש יותר תשומת לב לעצמכם ולמתרחש סביבכם, שימרו על דיסקרטיות. הכוכבים עדיין מסייעים לכם בקידום ענייני אמנות ויצירה, תוך כדי התמנגלות חברתית ומקצועית. סגלו לכם ימים של בילוי והתאווררות ושלבו "עסקים עם הנאה" שיאפשרו לכם להתבלט, ולקחת פסק זמן מבעיות מטרידות. מצב זה יציב בפניכם תנאים שונים לאופן שבו תוכלו לשפר את נקודת המבט הייחודית שלכם. מישהו יקסים אתכם ויהיה מוקסם מכם לא פחות. טיפ החודש: לחודש המקדים את יום הולדתכם כדאי שתביאו את עצמכם למצב רגוע יותר. 

בתולה

הכוכבים ונוס ויופיטר בבית הקריירה שלכם עשויים לפתוח חלון הזדמנויות שיצור  מנוף/פלטפורמה הולמת לקידום. החודש שם דגש על חיי חברה ועסקים ומשיב לכם את התנופה להתעסק בדברים שנתקעו. מומלץ לאסוף את האנרגיה הזאת ולהשקיע אותה בדרייב חזק, ממוקד ותכליתי, שיש עימו אתגר משמעותי. יש תעוזה לבצע דברים שאנשים בדרך כלל חוששים מהם, אבל צריך גם נכונות לעשייה נועזת, נחושה והחלטית. היכולת לחשוב בגדול תבלוט וכדאי שהדבר יבוא לידי ביטוי. מצד שני, שימו לב לכוכבכם מרקורי, שייכנס לנסיגה לקראת המחצית השנייה של החודש ושבו אתם נדרשים לשמור על דיסקרטיות. ענייני פיננסים בוערים, לחיוב ולשלילה, עשויים לאפיין את התקופה. טיפ החודש: הימנעו מפזיזות וגלו תכליתיות בנוגע להחלטות מחייבות. 

מאזניים

ירח מלא בימים 3-4 בחודש עשוי להעיד כי אתם עסוקים ודרוכים בביסוס מעמדכם, אליו נלווה דרייב כפייתי שלא מאפשר אולי לתרגם בדייקנות וביעילות אלמנטים בונים וחיוביים בשל אילוצים כאלה ואחרים. מישהו עלול להרגיז אתכם באופן שיקשה עליכם לסלוח לו. אל תשימו לב לידיעות ולשמועות שיגיעו, חלקן מגמתיות ויש מי שרוצה לערער לכם את הביטחון. החודש תובע  מכם עוצמה פנימית שקשורה להישרדות ולגישה מרוחקת מהסביבה. מצד שני, יש גם כוכבים מיטיבים מאוד. אפשרויות הקידום הן בידיכם, חשוב שתדגישו את היצירתיות ואת דרך החשיבה המיוחדת לכם כדי להתקדם ולהתחזק, יוזמה זו או אחרת מצליחה לרקום עור וגידים. ראייה אסטרטגית המסתמכת על ההיגיון, השכל ושיקול הדעת יהיה משמעותי בהמשך. טיפ החודש: יש להימנע ככל שניתן ממצבים קיצוניים. אם לא יהיה לחץ, הכול יסתדר. 

עקרב

התקופה מביאה עימה משב של פעילות בונה והישגית. ענייני חו"ל יודגשו והפן העסקי מבטיח מאוד וחובק עולם. נקודת מבט שונה  - רכה, אך החלטית ואידיאליסטית - תחשוף דברים שאולי קודם התקשיתם לראותם. רבים מביניכם עשויים לקבל שדרוג משמעותי ואחראי שיוסיף לכם אתגר, כבוד וסיפוק. מומלץ למנף את המישור התקשורתי, כמו גם ליצור קשרים והתכתבויות באמצעות האינטרנט. עקב אכילס: המחצית השנייה של החודש עשויה להגביר את החום החיצוני והפנימי זה הזמן להתמתן ולהרפות מהלחץ. אתם זקוקים לתחושת חופש ומרחב וקשר מקצועי או רגשי שיהפוך להדוק ולחוץ מדי עלול לאיים עליכם. יש לנהל את החיים בהיגיון ובשיקול דעת ולא מתוך רוגז ותסכול. השורה התחתונה - שימרו על פרופורציות. טיפ החודש:  כסף ממקורות שונים ומפתיעים יתקבל ובהחלט יסייע לכם מאוד. 

קשת

ירח מלא ב- 3-4 בחודש מדגיש את בית הכספים שלכם. רכוש, מקורות הכנסה, השקעות ורווחים מעסיקים חלק גדול מזמנכם ודורשים קבלת אחריות ופתרון בעיות. אתם מנסים לאגור, להשיג ביטחון חומרי ולהבטיח את עתידכם הכלכלי. הפעילו אינטואיציות טבעיות שיש לכם, בצד שיקולים פרקטיים וסגלו תושייה וזהירות. רגשות שהצטברו והתבשלו, ואולי כפייתיות מתישה, גורמות לכם לעיתים לשפוט את האחרים בפנאטיות מבלי להביט בסיטואציה גם דרך נקודת מבטם. זהו מצב שעשוי לגרור מתח וניגודים ודורש ויתורים. ונוס ויופיטר במזל תאומים, מול מזלכם, מאיצים יוזמות תקשורתיות. השפעתם הברוכה עשויה רק לחזק ולהביא עימה הישגיות, כבוד והצלחה. מפגש חברתי מאתגר מזמן לכם אפשרות להתאוורר ולהיטען באנרגיות שאתם זקוקים להן. טיפ החודש:  קור רוח והתנהלות תקשורתית מתוחכמת יסייעו לכם החודש.

גדי

ירח מלא מול מזלכם מייצר אופציות של בנייה והתחדשות. מצד שני, ענייני רגשות ושותפויות רגישים מאוד החודש, דבר שיכול לגרום לניתוקים ביחסים שהם לא מאה אחוז תקינים. הפעילים שביניכם נמצאים בתוך קלחת של יוזמות ועשייה. אתם צריכים לחשוב במונחים של רצינות, אחריות ובגרות, ושל מוכנות לקבל את המגמות והאופציות שמסמלות שפע והתרחבות. עם זאת, עם אלו מגיע גם תהליך מתיש של ניקוי והיטהרות ממה שלא בסדר בחיים. גישה ממוקדת תבנה אתכם, אך אנרגיה מפריעה ותובענית עלולה לגרור סטגנציה וניוון בקשרים שאין בהם פתיחות וגמישות. הפעילו גישה חיובית, זהירה ומחושבת! אלה יובילו אתכם לאט אך בטוח למקום האליטיסטי שרבים מכם שואפים להגיע אליו. טיפ החודש: גילויי גמישות והסתגלות יתנו עמדת יתרון ועוצמה. 

דלי

אתם בחודש שיש בו תשישות ותופעות בריאות עם נטייה להסתגרות. שימו לב לימים 3-4 בחודש, וכן לקראת ה- 16-18 בו. מבחינות רבות העבודה מתישה אתכם ואולי אפילו באה על חשבון בריאותכם. כוכב התקשורת מרקורי בנסיגה מול מזלכם, לקראת המחצית השנייה של החודש, והוא עשוי להסביר את קוצר הרוח והמתח שיעמידו אתכם בפני קונפליקט שעשוי לגרור מצב לא נוח. חשוב לא לעשות שטויות בגלל גחמות ולא לקלקל יחסים בשל סיבוכים ואגו מתפרץ וגאוותני. השורה התחתונה: עליכם למתן עד כמה שאפשר את ציפיותיכם, שימרו על איזון והימנעו מסיכונים. מצד שני, יש גם כוכבים שמייצרים עבורכם אפשרויות מבטיחות שנותנות לכם מירווח נשימה. טיפ החודש: ונוס ויופיטר בתאומים עשויים להעיד על פופולאריות מואצת. 

דגים

התקופה מאופיינת בתנופה תקשורתית וחברתית מאתגרת ומימד יצירתי שעשויים לזכות אתכם בתשומת לב ויסייעו לביטחון העצמי שלכם. שלבו עסקים עם הנאות. צירוף הכוכבים מסייע, מפרגן ומבליט כל מי שרוצה להיות אהוד בחברה ולככב כחלק מרכזי בה, מגמה שתעניק לכם את הדלק הדרוש כדי לאפשר פתיחה בדרך חדשה, בונה ונמרצת. במחצית השנייה של החודש שימו לב לענייני בריאות ועבודה - אתם  עשויים לנווט בסביבה תובענית ולוחצת. החודש הקרוב מעמיק את עולמכם החווייתי והפנימי ופותח פתח אל תת ההכרה שלכם. מפגש מקרי עשוי להתפתח לקשר ידידותי, שבהמשך עשוי לגלוש לקשר זוגי. קשר שיצרתם עם מישהו בארץ או בחו"ל עשוי במהלך התקופה להיות המפתח לאפשרויות חדשות. טיפ החודש: יש להעדיף עכשיו היגיון בריא ותקשורת בונה, על פני מאבקים ושיקולי יוקרה. 

אהבה וסקס : 

טלה

כדאי להתחבר לאנשים מיוחדים, או לעסוק בבלתי שיגרתי ובכך להוסיף תבלין וצבע לפעילות השוטפת. יש פוטנציאל למינוף המישור החברתי, הידידותי והסקסי שלכם. הבחירה בידכם. 

שור

רעננו את ערוצי התקשורת שלכם. קיימת אפשרות להיכרות תוך כדי נסיעה, וגם גלישה באינטרנט ומגעים בארץ או בחו"ל ישאו תפנית מעניינת. גירוי מדליק ייסחף לקשר פיזי לוהט. 

תאומים

הפופולריות שלכם תגבר, תוכלו להכיר ואפילו לגשש את הדרך לתחילתו של קשר חדש. חוויות, מפגשים ונסיעות ירעננו את תפיסתכם לגבי עולם הרגשות שעשוי להיות קליל, תקשורתי וסימפטי. 

סרטן

קשר טרי ילהיב אתכם ותרגישו שהתאהבתם ממבט ראשון. במקרה זה, מומלץ קודם כל למצוא בסיס בריא וחזק יותר לקשרים המתהווים. הקשר יעמוד במבחן אמיתי רק לקראת החודש הבא. 

אריה

הכוכבים יגבירו את היצירתיות שלכם ואת מסעות הכיבוש למיניהם. התחברות והתמקדות בפן הלא שיגרתי אצלכן הולמות את התקופה. נוכחות באירועים תמשוך אליכם מבטים שידגישו את מירב הכריזמה שלכם. 

בתולה

קשר מהעבר עשוי לחזור לחייכם ואולי להפוך שוב למשמעותי. המישור הרגשי נוטה לריגושים והסקס מגיע לרמות מחשמלות, אם כי - בשל נסיגת כוכבכם מרקורי - לא הכי יציבות. 

מאזניים

קשר שייווצר יסחף, ילהיב ויסחרר אתכם, אך אין ביטחון שהוא יוכיח את עצמו בהמשך. חוויות מסוג זה, גם אם ישברו את ליבכם – הינן קסומות ובלתי נשכחות. אלמנט הזמן חשוב לביסוס הקשר.

עקרב

הכריזמה שלכם מייצרת אפשרות לתקשורת מלבבת עם הזולת, ובמקביל, יש סיכוי בהווה ובעתיד שתחוו התעוררות מחודשת של הרגשות בעקבות היכרות מפעימת חושים.  

קשת

ונוס ויופיטר מול מזלכם בתאומים מזרימים חיוניות לפעילותכם, מאתגרים את מערכות היחסים הזוגיות, ויתאפיינו בהשקעה מצידכם, בשל הצורך שלכם בעומק ובמשמעות. שימרו על איזון רגשי. 

גדי

נצלו את כל ערוצי התקשורת שלכם. במישור הפיזי תחושו יצריות חזקה. ירח מלא במזלכם החודש עשוי להעיד כי אתם עתידים להכיר מישהו חדש, שישפיע עליכם באופן חזק ושוטף. 

דלי

מארס במאזניים, והכוכבים ונוס ויופיטר בתאומים, הופכים את העולם לחברי, מזמין וידידותי יותר, שמתמזג היטב עם התחושה שלכם שכמהה לריגוש. כדאי להיענות להזמנות ולנצל קשרים בארץ ומחו"ל.   

דגים

מצב הרוח נעשה רומנטי ואידיאליסטי, ויש נטייה להתאהב בטיפוסים מורכבים. הצורך להקריב ולוותר למען האהבה נראה עכשיו רומנטי וקסום במיוחד. המפתח לקשר טמון בחודש הבא.

 

חוה מזר כותבת במקומונים רבים ברחבי הארץ, באינטרנט, וכן בעולם האשה, בעיתון יומי Post, פנאי פלוס. http://www.toses.co.il/horoscope.asp>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב