דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה שווה להוציא את ניהול האתר והשיווק האינטרנטי למיקור חוץ שעתי? 

מאת    [ 28/06/2012 ]

מילים במאמר: 583   [ נצפה 1758 פעמים ]

למה שווה להוציא את ניהול האתר והשיווק האינטרנטי למיקור חוץ שעתי?

 אני מבקש להתחיל את מאמר זה בהנחה שכבר יש לכם אתר אינטרנט ואת קוראים את המאמר הזה כי לטעמכם אתם לא מקבלים מספיק תוצאות ממנו.

כמו כן, אני מניח שאתם כבר הבנתם שבשביל לקבל תוצאות מאתר האינטרנט שלכם הוא חייב להיות מעודכן ומשווק נכון ומסיבה זו אתם קוראים מאמר בנושא מיקור חוץ לשיווק אינטרנטי.

 אתר האינטרנט שלכם הוא כלי מצויין וחובה לכל עסק אבל קיימת טעות נפוצה של בעלי עסקים שחושבים לעצמם: "מה העיה לשווק, אני יקים אתר אינטרנט, אנשים ימצאו אותי וסגרתי סיפור…", ההנחה של פתחתי אתר ואנשים יבואו היא מוטעת מהיסוד היות וכמו החנות או המשרד שלכם, אם לא תשווקו ותפרסמו אז אף אחד לא יגיע (אולי עוברי אורח מזדמנים) ואם יגיעו לא בטוח שזה קהל היעד הנכון עבורכם לצורך סגירת עסקה ולכן יש פעמית רבות שיש צורך במנהל שיווק שיבנה תמהיל שיווק לעסק וידאג להביא את קהל הלקוחות הפוטנציאלי לדלת העסק.

כאן בדרך כלל נכנסים מספר שיקולים שמונעים מעסקים לשכור עובד לצורכי שיווק ואז "בעל הבית" חובש את הכובע של מנהל השיווק ומתחיל לשווק, לפרסם ובחלק מהמקרים גם לעצב את הפרסומים במקום להתמקצע ולעשות את הדבר שהוא יודע הכי טוב, את העבודה שלו!

 מכאן צריך להתחיל לחשוב על המילה המפחידה "מיקור חוץ" ולתהות ביתרונות שיכולות לנבוע ממהלך שכזה:


    • חסכון בעלויות – ניהול אתר ושיווק אינטרנטי דורשים בראש ובראשונה זמן, זמן שלרוב בעלי העסקים אין. במיקור חוץ אומנם משלמים קצת יותר לכל שעה אבל שעה של אדם מנוסה ומקצועי בתחום יכולה לחסוך כמה שעות של אדם לא מנוסה ומשופשף ואף לגרום לכך שאדם לא מנוסה "יבזבז כסף" בעקבות טעויות כאלו ואחרות, לדוגמא: פרסום קליקים בגוגל, אם החשבון לא מנוהל מחיר הקליק יכול להיות לפעמים גבוה בהרבה מהמחיר שאפשר לשלם…
    • "הורדת נושאים וספקים מהראש" – כמה הצעות שיווקיות ופרסומיות אתם מקבלים כל יום - כמה זמן אתם משקיעים בדיבור עם אותם ספקים ו/או פרסומאים ו/או בתי דפוס - ברגע שיש לך איש שיווק משלך במיקור חוץ הוא יכול לדאוג לך בנושא זה, לדבר עם כולם ובסוף להציג לך את התוצאות עם המלצה לצורך קבלת אישור לביצוע. מאותו הרגע, אתה צריך לומר רק דבר אחד: "דברו עם הבחור שלי…"
    • מיקוד ומקצועיות – מיקוד חוץ של השיווק שלך יכול לתת לך את השקט והזמן לעשות את העבודה שלך ולתת שירות מצויין ללקוחות שיכולים לשלוח עוד לקוחות ולהגדיל את ההכנסות של העסק. מנהל שיווק במיקור חוץ מתפקד כמו עובד שלכם ודואג לאינטרסים שלכם היות והוא מקבל תשלום שעתי
    • שמירה על מיתוג העסק וקו פרסום אחיד – לכל עסק צריך להיות תמהיל שיווק אחיד, שכל הפרסומים יראו אותו הדבר ויהיו מסונכרנים אחד עם השני ולכן צריך אדם אחד שמרכז את נושא השיווק מכל הספקים. לדוגמא" עשיתם מבצע והדפסתם פלאיירים ופרסמתם בעיתון. איך תתאמו שאיש הפרסום ואיש הדפוס "יחשבו" באותו קו - ומה אם אתר האינטרנט? הרי אם אדם יראה את המבצע, יכנס לאתר ולא יראה את המבצע או יבין לאן הגיע יש סיכוי רב שהוא לא יבצע את העסקה …
    • חיסכון זמן הכשרה של עובדים – הכשרת עובד לניהול אתר ושיווק אינטרנטי לוקחת זמן ומשאבים מהעסק. במקום שעובד יעשה את עבודתו הוא צריך להתעסק בנושא שהוא לא מקצועי בו "ולבזבז זמן עבודה יקר".
    • התחייבויות – מיקור חוץ מוריד ממכם את ההתחייבות של עובד מעביד ומאפשר לכם לסיים את ההתקשרות בכל זמן ללא תשלום פיצויים, חופשות וכו'… כמו כן, התשלום שלכם הוא שעתי עבור עבודה שהתבצעה או שירות שקבלתם אשר הוגדר מראש ותחום בתקציב.

עכשיו, שיש בידיכם את כל כל הנתונים לגבי "מנהל שיווק במיקור חוץ" האם יש סיבה אמיתית לא לנסות את זה?

ניר צין מנהל שיווק ומכירות בשיווק יצירתי - ניהול והקמת אתרים מנצחים  http://creative-marketing.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב