דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מקורות מימון לעסקים 

מאת    [ 27/06/2012 ]

מילים במאמר: 441   [ נצפה 2077 פעמים ]

מקורות מימון לעסקים

לא כל אחד יכול להקים עסק. יש צורך בחושים עסקיים בריאים, בידע בתחום היזמות, בראש כלכלי ובהמון המון אחריות. אה, ועוד משהו – צריך גם כסף. אם לשם הקמת עסק חדש, לשם הרחבת עסק קיים או לשם הוצאת עסק מקרטע מהבוץ, יזמים רבים מוצאים עצמם מחפשים מקורות מימון לעסקים, ולא יודעים באיזה מקור מימון לשים את מבטחם.

איך מוצאים מקורות מימון לעסקים?

יזמים רבים בוחרים למצוא משקיעים שייכנסו יחד איתם כשותפים בעסק. בדרך זו, יקבלו את הכסף לו הם זקוקים, אך בתמורה לו יאבדו אחוזים מהרווחים. אם אינך רוצה לבחור בדרך זו, או שפשוט אינך מוצא משקיע, ישנן גם דרכים נוספות.

ישנן לא מעט קרנות מימון לעסקים המעניקות הלוואות לעסקים הזקוקים להן. קרנות אלו נשענות לרוב על כספי תורמים או על תמיכת המדינה, ומטרתן היא לעזור לעסקים ברחבי המדינה, על מנת להגדיל את מספר מקומות העבודה בארץ, למנוע אבטלה ולתרום לצמיחה הכלכלית במשק הישראלי.

על ידי מסלולים מסוגים שונים, נרתמות הקרנות לעזרה במקומות החלשים – עסקים שזקוקים לתזרים מזומנים מיידי, יזמים צעירים עם רעיון מבריק, עסקים בפריפריה ועוד. את התמיכה הן מעניקות אך ורק למי שמוכיחים עצמם כבעלי תכנית עסקית מסודרת, ללא חובות קודמים, הגבלות או עיקולים על חשבונות הבנק, או כל דבר אחר שעשוי להוביל לכך שההלוואה תינתן לריק.

למה לבחור דווקא קרן סיוע כמקור מימון לעסקים?

קרנות סיוע הן אולי המקור הטוב ביותר למציאת מימון לעסקים. המסלולים שהן מציעות מעניקים הלוואות בסכומים יפים, עם פריסת תשלומים ארוכה ולרוב גם תקופת גרייס של כמה חודשים, שפירושה דחיית תחילת ההחזרים.

ברוב הקרנות הריבית נמוכה והוגנת והביטחונות נמוכים. ישנם גם מסלולים המציעים מימון עסקי בערבות המדינה, בהם הביטחונות והערבויות נמוכים במיוחד. כדי להיות זכאי להלוואה מטעם אחת מקרנות הסיוע, תצטרך להגיש תכנית עסקית מפורטת שתשכנע את נציגי הקרן שאתה זקוק לכסף ויודע בדיוק כיצד להפיק ממנו את המירב.

מקורות מימון נוספים

אפשרות נוספת לפתרון בעיית תזרים מזומנים היא פנייה לחברת פקטורינג. חברת פקטורינג היא פתרון כאשר יש לך הרבה לקוחות המשלמים את חובם באשראי, ואתה זקוק לכסף עכשיו ולא יכול לחכות עד למועד החיוב באשראי.

חברת הפקטורינג תשלם לך במזומן את התשלום שאמור להיכנס מאוחר יותר באשראי, כך שלך יהיה מזומן בחשבון באופן מיידי. בהגיע מועד חיוב האשראי, הכסף יועבר ישירות אל חברת הפקטורינג. איפה הרווח של אותה החברה? הכסף המזומן שהיא מעבירה לך, הוא כמובן לא הסכום במלואו אלא פחות עמלה שיכולה להגיע עד 20% מגובה הסכום.

אם יש לך צורך בעזרה כלכלית, כדאי שתפעל עכשיו. עשה תחקיר רציני לבירור כל הפרטים והדרישות שכל מקור מימון מציב. תמיד תוכל למצוא מקורות מימון לעסקים שהם חוקיים והוגנים, נצל אותם – אל תנסה את מזלך עם כל מיני גורמים מפוקפקים.

המאמר באדיבות חברת מודולר מימון לעסקים, המסייעת לעסקים להשיג קרנות בערבות המדינה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב