דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכונת כביסה משתלבת בעיצוב הבית 

מאת    [ 27/06/2012 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 3799 פעמים ]

 

רבות דובר על השינויים שחלו בעידן בו אנו חיים לעומת זמנים קדומים יותר, ואכן שינויים אלה ניכרים בכל תחום של החיים. הם ניכרים בתחום הבנייה, התקשורת, הטכנולוגיה ולמעשה בכל תחום אפשרי. אם בעבר עיצוב היה מנת חלקם של העשירים בלבד, הרי שהיום כמעט כל אדם מתעניין בעיצוב בשלב כזה או אחר של חייו, ובדרך כלל מדובר על השלב שבו הוא קונה בית. אם קניתם בית לאחרונה ואתם חושבים לעצב אותו לבד, דעו כי יש לכם עבודה מרובה, וכי תזדקקו להרבה סבלנות אם ברצונכם להגיע לתוצאות טובות. בנוסף, לפני שתתחילו במלאכת העיצוב, חשוב שתנסו להגדיר פחות או יותר מהו התקציב שלכם לעניין, כדי שתהיה לכם מסגרת שבה יהיה עליכם לעמוד.

חדר כביסה

כאשר אנו מתחילים לעצב את הבית, יש נטייה מאוד ברורה אצל רוב האנשים להתחיל את העיצוב מהחדרים המרכזיים. ברוב המקרים אנשים יחלו את החשיבה על העיצוב מהסלון שבו הם מתכוונים לארח אנשים, או מחדרי השינה השונים שבבית. אופציה נוספת ושונה היא להתחיל את העיצוב דווקא מחדר הכביסה, כדי לראות האם יש לכם בכלל יכולת עיצוב או שאתם זקוקים בדחיפות לעזרה. נסו למקם מכונת כביסה יחד עם מייבש ועוד הרבה אביזרים שתרצו לשים בחדר הכביסה שלכם, וראו איך מתפתחים הדברים. יש הרבה מאוד אנשים שלמרות שתמיד היה להם חלום לעצב את ביתם לבד, הם מגלים שאין אפשרות לעשות זאת. המשימה דורשת הרבה ידע ותשומת לב, כך שברוב המקרים בסופו של דבר הקהל מעדיף לפנות לאיש מקצוע.

חשיבה מודרנית

בעבר היה נהוג לחשוב כי ריהוט הוא רק ספות, מיטות או ארונות, וכשדובר על עיצוב התכוונו למעשה לעיצוב של אותם פריטים. ניתן לומר בוודאות כי היום השתנו פני הדברים. היום עיצוב כולל בתוכו את השילוב של מוצרי חשמל בכל חלק של הבית, בין אם מדובר על מייבש כביסה ובין אם מדובר על טלוויזיה גדולת מימדים. חשוב להבין כי מוצרי חשמל הם חלק בלתי נפרד מהבית שלנו, כי למעשה הבית לא יתפקד בלעדיהם, ולכן, יש לקחת אותם בחשבון בעת עיצוב הבית .יש הרבה מאוד מקרים שבהם שווה להשקיע יותר כסף ברכישת מכשירי החשמל שעיצובם מוצא חן בעיניכם, כי כך כל הפריטים בבתינו ישתלבו טוב יותר זה עם זה. עיצוב היא עבודה רבה, אך עיצוב שנעשה בתשומת לב מורגש בסופו של דבר, והוא משדרג את הבית ויוצר עבורכם סביבת חיים נעימה ויפה יותר.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב