דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תבניות סיליקון - המדריך המלא! 

מאת    [ 27/06/2012 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 2363 פעמים ]

תבניות סיליקון – המדריך המלא!

הקטגוריה הצרכנית וה'מטבחית' אשר ידועה בשם תבניות למטבח, כוללת בתוכה סוגים רבים של תבניות. בפועל, בין כל אותן תבניות ניתן למצוא תבניות מנירוסטה, תבניות מברזל, תבניות מאלומיוניום ועוד. בנוסף, בין כל אותם סוגים של תבניות ניתן למצוא את התבניות אשר ידועות בשם תבניות סיליקון. למען האמת, התבניות הינן לא רק התבניות ה'צעירות' ביותר מבחינת וותק וסדר כרונולוגי, אלא גם התבניות האיכותיות והנפוצות ביותר. סתם למען המחשה, בעוד שהתבניות הראשונות הינן 'וותיקות' ונפוצות ביותר בקרב אינספור מטבחים בארץ ובעולם, הן מאופיינות בכמה חסרונות גדולים וקריטיים ביותר. בין כל אותם חסרונות ניתן למצוא שימוש בעייתי ומסורבל, קושי גדול בניקוי שלהן ועוד. לעומת זאת, תבניות סיליקון נחשבות לתבניות ה'אולטימטיביות' מבחינת כל אלמנט ופרמטר.

תבניות מסיליקון – התבניות הנפוצות והפופולאריות ביותר.

חרף ההנחה כי תבנית אפייה כלשהי היא בסך הכול תבנית, לא ניתן לומר את הטענה המדוברת על התבניות הנ"ל. בנוסף, תבניות אלו מהוות נגזרת ישירה למהפיכת הנוחות והבריאות כפי שהיא באה לידי ביטוי בקרב אינספור מטבחים, הן בארץ והן בעולם. בפועל, מהפיכה זו באה לידי ביטוי באופן שתבניות וכלי מטבח לא 'בטוחים' לבריאות, מאופיינים בקושי גדול מבחינת שימוש, ניקוי ועוד, מוצאים את עצמם מחוץ לכותלי מטבח כאלה או אחרים - ובאופן שאך ורק תבניות וכלי מטבח 'בריאותיים', קלים ונוחים לתפעול וניקוי מוצאים את עצמם 'מקבלים' את ברכת המטבח. בפועל (ומבחינת קטגוריית התבניות), תבניות סיליקון הינן התבניות אשר מהוות את הבחירה הראשונה מבחינת הרוב המוחץ של בעלי המטבחים.

תבניות סיליקון – מפרט, מאפיינים ועוד.

ראשית (ובאופן די מובן), התבניות הינן תבניות אשר עשויות מחומר הגלם האיכותי והמתקדם ביותר אשר ידוע בשם סיליקון. עובדה זו מעניקה לתבניות המדוברות את תכונת הגמישות, עמידות בטמפרטורה גבוהה או נמוכה ביותר, כלומר, חמה או קרה באופן קיצוני, והכי חשוב – לא נדבקת, לא לעצמה ולא למאפים שהן מכילות בתוכן. מבחינת המעמד הגבוה שלהן במטבח, אין ספק כי תבניות הסיליקון הינן התבניות האיכותיות והטובות ביותר בעבור אפייה במטבח. לא בכדי יותר ויותר בעלי מטבחים מאמצים אותן בחום ובאהדה רבה.

קיימות אינספור תבניות סיליקון – צריך רק לבחור...

בהמשך לכל מה שנאמר לעיל, נמשיך ונאמר כי תבניות סיליקון הן לא רק תבניות איכותיות ביותר, אלא גם תבניות מתקדמות ביותר מבחינת סוגי ודגמי התבניות עצמן. לדוגמא, אם בעבר רוב התבניות היו רלוונטיות אך ורק לסוג אחד של מאפה ובעלות מראה עמוק ושטוח, הרי מבחינת כל מה שנוגע לתבניות מסיליקון, ה'מצב' בדיוק הפוך. במילים אחרות, קיימות אינספור תבניות סיליקון, בכל הגדלים, בכל הצורות ובכל הצבעים. בנוסף, קיימות תבניות ייעודיות ובהתאם לסוגי מאפים. בין כל אותן תבניות ניתן למצוא תבניות לשוקולד, לבצק סוכר, לפימו, לעוגות, לפרלינים ועוד ועוד.

מאיה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב