דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דילים לכריתים - דילים ליוון 

מאת    [ 27/06/2012 ]

מילים במאמר: 552   [ נצפה 2706 פעמים ]

מחפשים חופשה רגועה ושלווה בבית מלון או כפר נופש בחו"ל? רוצים חופשה משפחתית עם הילדים? מעדיפים חופשה אתגרית, סנפלינג, רפטינג וטרקים? בכריתים תמצאו את כל האפשרויות ויותר. כריתים היא אחד האיים המיוחדים והיפים בים התיכון, מגיעים אליו מעל שלוש מיליון תיירים בשנה, מתוכם אלפי ישראלים.

מידע שימושי על כריתים

אם אתם לוקחים דילים לכריתים כדאי לדעת שכריתים הוא האי הגדול ביותר של יוון, שטחו כפול מזה של מדינת ישראל והוא נחשב ליעד תיירותי מועדף למילוני תיירים מרחבי העולם. כריתים וישראל חולקים אזור זמן כך שאין צורך להעביר את השעון עם ההגעה לאי, המטבע המקומי הוא היורו המקובל בכל רחבי יוון. תיירים ומטיילים שנכנסים ליוון לא זקוקים לאשרת שהייה אם הם מתכננים טיול של פחות מ-90 יום. השפה הרשמית היא היוונית, באזורי התיירות לא תתקשו למצוא דוברי אנגלית.

עונת התיירות ומזג האוויר

מזג האוויר בכריתים דומה לזה שבארץ, ים תיכוני קלאסי עם הבדל אחד. בדרום האי מזג האוויר דומה יותר לזה של צפון אפריקה, חם ולח לאורך רוב חודשי השנה. עונת התיירות באי היא הקיץ, בתקופה זו ניתן למצוא בקלות דילים ליוון שכוללים ביקור בכריתים התיירותית. הטמפרטורות נעות בין 20-30 מעלות והלחות גבוהה. בחורף, בפנים האי מזג האוויר קר יותר ושלג יורד בפסגות ההרים הגבוהות. אם אתם מחפשים דילים לכריתים לחופשה רגועה בבית מלון מצוין העונה המועדפת עליכם תהייה בוודאי הקיץ. אם אתם מעדיפים טיולים רגליים, סיורים בפנים האי ואפילו קצת שלג, העונה הטובה ביותר היא החורף בין החודשים אוקטובר לפברואר.

אטרקציות בכריתים

רצועת החוף של כריתים היא מן היפות והמתויירות ביוון, על החוף בתי מלון וכפרי נופש רבים. אחת האטרקציות המרכזיות באי היא פעילות הספורט הימי. בכריתים ניתן לעשות ספורט ימי מכל הסוגים כולל צלילה מקצועית, גלישת גלים, אופנוע ים ועוד. אם אתם מזמינים דילים לכריתים ומחפשים חופשה מעניינת, מאתגרת וכיפית במיוחד, כדאי להתרחק דווקא מרצועת החוף ולהעדיף את פנים האי. כריתים הוא אי הררי, בו נופים עוצרי נשימה, נהרות ונחלים, טבע והזדמנויות נפלאות לטיולי אופניים, טרקים רגליים, טיולי ג'יפים וספורט אתגרי.

תחבורה בכריתים

בכריתים כמו בשאר יוון מערכת תחבורה ציבורית נהדרת הנשענת בעיקר על אוטובוסים. אם אתם רוצים לטייל עצמאית בכריתים מומלץ לשכור קטנועים או רכב, המחיר משתלם והרכבים מאפשרים לכם לטייל באחד האיים היפים והמיוחדים ביוון. הגעה לכריתים פשוטה מאוד ומהירה ועדיפה בטיסת צ'רטר זולה. בעונת התיירות יוצאות טיסות רבות מישראל לכיוון כריתים ולא קשה למצוא דילים ליוון באופן כללי הכוללים טיסה זולה ומהירה. בעבר, כריתים חובר ליתר איי יוון בעזרת מעבורת, כיום השירות אינו זמין.

דילים לכריתים

בכריתים בתי מלון יוקרתיים וכפרי נופש יפיפיים לצד צימרים קטנים ואינטימיים כך שכל אחד יכול למצוא דילים לכריתים לפי התקציב שלו. אם הפרוטה מצויה בכיסכם, בכריתים המלון היחיד באירופה שקיבל דירוג של שישה כוכובים. בחודשי הקיץ דילים ליוון כידוע עולים במחיריהם, אך עדיין, עבור התייר הישראלי המחירים סבירים בהחלט. דילים ליוון בכלל ולכריתים בפרט מאוד פופולארים בקרב ישיראלים וכל חברות התיירות מציעות דילים משלמים. דילים לאי כוללים טיסה ומלון, ניתן למצוא גם חבילות הכוללות רכב להשכרה.

הזמינו דילים לכריתים וצאו לחופשת חלומותיכם!

כריתים הוא אי החלומות של יוון ויש בו הכול – חופים אינסופיים, שמש, חיי לילה תוססים ואטרקציות לילדים לצד נופים הרריים ומושלגים, נהרות ושבילים בין פלאי טבע של ממש. בין אם אתם רוצים חופשת "בטן גב" בלי לצאת רגע מהמלון או טיול נופים משגע, ביקור באתרים ארכיאולוגיים והיסטוריים, כריתים הוא המקום בשבילכם!

שלום, שמי אבנר כהן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב