דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הנשים של היום רוצות גברים? או רוצות להיות גברים? 

מאת    [ 26/06/2012 ]

מילים במאמר: 2993   [ נצפה 4688 פעמים ]

 זהירות!! אחרי שתקראי את זה את זה לא תדעי מה לעשות עם כל העוצמה הנשית שתעלה בך

הנשים של היום אומרות שהן רוצות גבר שיגן, ישמור, יפנק, ויחבק אותן בלילה בתנוחת כפית עוטפת ומחממת.
גם האישה הפמיניסטית ביותר בעולם תרגיש את הצורך לגבר גדול וחזק לצידה שיגן עליה ויעטוף אותה מתחת לפוך.
הבעיה מתחילה כשהנשים של היום מסתובבות עם שיריון שמשדר דבר הפוך ממה שהן מחפשות ומושך אליהן את ההפך הגמור ממה שהן רוצות.

כשאישה חלשה פגיעה ורגישה נמצאת מול גבר – כל הגבריות שלו שועטת דרך העור שלו החוצה אליה כדי להגן ולעטוף את אותה אישה רגישה, זאת שמרשה לעצמה להיות מחוברת לצד הפגיע שלה, צד שהמון נשים בימינו מפחדות להתחבר אליו, הן לא מרשות לעצמן להרגיש אותו.
"צד פגיע" לא אומר שהיא צריכה להיות פגיעה, או להיפגע, ממש לא, זה רק אומר להיות מחוברת לצד מסויים שנמצא בתוכה, צד בו שוכנות כל העוצמות הנשיות שלה, צד שהיא מתביישת בו ועוצרת אותו מלצאת החוצה ולהראות את עצמו כי זה לא הצד ה"חזק" שלה.
"חזק" שלקוח מתוך מילון מונחים של העולם הגברי.
ככה אנחנו בנויים, ככה הדי אן איי שלנו מתוכנת אלפי שנים אחורה - גבריות יוצאת במלוא הודה הדרה ועוצמתה כשיש ממול נשיות אותנטית ושלמה עם עצמה.
נשים יגידו שהן לא מבינות מה קורה לגברים של היום, השאלה היא האם הן שמות לב למה שקורה להן...

הנשים של היום לא רוצות להראות כמה הן פגיעות וחלשות – למרות שהן מרגישות ככה בפנים, הרי זה  לא משנה כמה מישהו ינסה להסתיר את המהות האמיתית שלו, הוא אף פעם לא יוכל להעלים אותה לגמרי.
זאת מהות, היא לא אמורה להעלם, להפך, היא אמורה לבלוט.

הן בורחות מהמהות שלהן כי הן חושבות שזה עולם של גברים והרי גברים נתפסים חברתית כחזקים אז נשים הבינו בטעות שגברים הם מצליחים וחזקים בגלל שהם לא מראים את הרגישות שלהם וכנראה בגלל זה אנשים מצליחים בעולם, בקריירה ובעסקים, הן הבינו שכנראה "הצלחה" מחייבת ניתוק רגשי והסתרה של רגשות אז נשים החלו לומר לעצמן – "הלו, זה 2012 יא חביבי, גם אני רוצה להצליח בעסקים, גם אני רוצה להיות אישה עצמאית, יאיי פמיניזם, יאיי שיוויון אז כנראה שמה שאני צריכה לעשות זה לא להראות את הרגישות שלי ולהסתיר אותה הכי טוב שאני יכולה הרי הגברים עושים ככה וזה עובד להם! אני לא אראה כמה אני שברירית ופגיעה וצריכה מישהו לידי! אני אראה כמה אני חזקה וכמה אני מסוגלת להתמודד לבד ובכוחות עצמי אך ורק אני עם כל מה שהעולם יזרוק עלי!"
למרות שבפנים הן מרגישות אחרת.

אין כאן שום כוונה להגיד או לרמוז שאישה היא יצור חלש, ממש לא, יש נשים שמקימות חברות ועסקים בינלאומיים ופורצות דרך בכל קשת התחומים הקיימים בעולם – זה הרי ברור שנשים הן המין החזק.
הבעיה היא שהן עצמן לא קולטות את זה ומנסות להתחרות עם גברים...שזה יצור די מוגבל בתכלס.

נשים רוצות להיות שוות לגברים.
אבל למה להיות שווה למשהו שהוא הרבה פחות מפותח ממך.
נכון גבר יכול להרים משקלים כבדים יותר ולרוץ מהר יותר, נו ו?!
נשים עם הטכנולוגיה של היום יכולות לשוט לאי בודד ולהמשיך ולקיים את עצמן והקים את העולם מחדש כמה פעמים שהן ירצו על ידי כך שיפרו את רחמיהן ויביאו ילדים לעולם באמצעות שימוש בטכנולוגיה הקיימת היום.
הם רק צריכות כמה זרעים מוקפאים וזה יספיק להן כי להמשיך שושלת של אינסוף דורות קדימה. לעומת זאת הגברים יהיו חייבים נשים כדי להתקיים ולהמשיך את השושלת, הם לא יוכלו להמשיך את שושלת הדורות לבד, הם יהיו חייבים רחם, חייבים אישה שתעשה את זה.
האם יש יותר חזק מזה?
נשים יכולות ליצור אנשים חדשים ולהביא אותם לעולם ותכלס עם הטכנולוגיה של היום הן לא צריכות גברים, אז אני שואל, האם יש יותר חזק מזה?!?!
נשים שכחו מי הן ומה הן ונתנו לסטיגמות חברתיות וקידמה מתעתעת לספר להם סיפור בדוי על סלט של מושגים: "חולשה" ו-"כח".
הן נגסו מהתפוח הלא נכון, הפמיניזם.
הפמיניזם במהות שלו אומר לעולם: "אנחנו רוצות שיוויון!!"
הפמיניזם מנקודת המוצא שלו אומר – "נשים לא חזקות, הן פחות, הן צריכות יותר" או: "אנחנו צריכות אישור של העולם להבין כמה אנחנו חזקות! כי אם נקבל תפקיד טוב בחברה זה אומר שיש שיוויון!"
הפמיניזם "כאילו" מחזק את מעמד הנשים אבל כל עוד הוא קיים הוא מזכיר ומסמל כמה הנשים הן פחות, כי מי רוצה שיוויון? זה שמרגיש מקופח, זה שמרגיש פחות, זה שמרגיש לא שווה.
יש גם תחום מאד פופולארי שמתפתח לו בזמנים שלנו, "העצמה נשית".
זהו שנשים לא צריכות לקבל עוצמה, הן צריכות להיות עוצמה ורק אז הן יבינו שהן לא פחות מאף אחד, הבעיה היא לא בעולם בחוץ ואיך שהחברה מתנהלת אלא תפיסת העולם שלהן בפנים, בתפיסה שהן חלשות והן צריכות "העצמה נשית" כאילו נשיות זה דבר שצריך שיחזקו אותו כי הוא חלש, הרי מי צריך "העצמה" מי שאין בו עוצמה, מי שמרגיש חלש, מי שמרגיש פחות.
נשים צריכות לקלוט שהן כבר עצומות כמו שהן עכשיו במקום להתרגל לכל מני גלגלי עזר שרק תוקעים אותן.
למה אין "העצמה גברית"??
כי גברים לא צריכים העצמה! הם לא מרגישים נחותים או מקופחים.
לכן כל "העצמה" באה ממקום שאומר – "אתה חלש, אתה צריך להתחזק"
וכל זמן שמישהו יראה עצמו כחלש הוא ישאר חלש הרי מה ההבדל בין אדם חלש לחזק – זה לא ה"כח" שלהם כמו איך שהם רואים את עצמם ואם אדם רואה עצמו חזק הוא יקח סיכונים, אדם שרואה עצמו חלש לא יקח סיכונים.
החזק בטוח בעצמו ויודע שתמיד יסתדר לעומת החלש שבטוח שהוא לא יצליח לעשות את זה מספיק טוב.
נשים לא צריכות להתחזק, הן צריכות להבין שהן חזקות כבר עכשיו ולראות עצמן חזקות כבר עכשיו! להתחבר לעוצמה הנשית שכבר קיימת בכן עכשיו על ידי כך שתתחילו להעלות את החוזקות של המין הנשי למודעות שלכן במקום להעלות כל הזמן רק את החולשות של הנשים מול הגברים.

אתן לא פחות משום דבר או אף אחד אבל הבעיה היא שאתן מרגישות מקופחות ואז אתן מוכרות את הנשיות שלכן לשטן בתמורה להצלחה חומרית ו"שוויון" שרק מחליש אתכן.

למה שמישהו ירצה להיות שווה למשהו יותר חלש ממנו?!? זה מוזר...

הכח האמיתי והמוכח טמון בידי המין הנשי וזה ברור.
נשים שכחו שהן יצורים שאמורים להיות יותר חכמים מהגברים – להיות מכילות ומבינות ומתעלות מעל החשיבה הגברית השטחית שרוצה רק להשיג ולכבוש כמו ילד קטן שרוצה שהכל יהיה שלו ושהוא יהיה הכי טוב ושיהיה לו מלא צעצועים מרשימים וצבעוניים והרי למה שגבר ירצה כל כך הרבה צעצועים אם לא כדי להרשים אישה?!
את קולטת שהוא עושה את כל הטררם בשבילך?!?!
תתני לו להשיג, תתני לו לרדוף אחרי כסף ומעמד חברתי ותפקידי מפתח במשק, למה את צריכה להוכיח שגם את יכולה? את רוצה להוכיח שאת יותר אבל בסופו של דבר את מוציאה את עצמך הרבה פחות ממה שאת באמת.
את מרוויחה מעמד חברתי וכסף שזה מדהים ואין ספק שאת יכולה, זאת לא הייתה שאלה בכלל, אבל את מפסידה את הנשיות שלך על הדרך את המהות שלך את הרגישות האלוהית שקיבלת מתנה מבורא עולם, רגישות שאין לה מחיר ואת מרגישה רע להרגיש, כי בעולם של גברים להרגיש זו חולשה, בעולם של נשים להרגיש זו המהות, זו גדולה, זו עוצמה – אז את רוצות להסתגל לעולם הגברי ועבורך להרגיש הפך להיות חולשה.
את רחוקה מעצמך, מהשורש שלך ואת לא מבינה למה דברים לא מסתדרים כמו שהם אמורים...
כל דבר שמתרחק מהשורש שלו מתחיל לנבול.

שכחת את המקום האמיתי שלך – שהוא מקום הרבה יותר נשגב ומשמעותי לחברה ולעולם מהמקום שאת מפרגנות לעצמך.
את הולכת אל החיצניות – אל תחושת הכח, הניתוק מהרגשות ומנסה לשלוט ברגישות הרכה והבלתי נשלטת שלך בצורה מכאנית שהיא נגד חוקי הטבע במקום פשוט להתחבר למקום הרגיש שבתוכך ובעצם כך שתתחברי למקום הזה בתוכך  – כל הגברים בעולם ירדפו אחריך כי גבר מחפש אישה שגאה להיות אישה, כזאת שיודעת שהיא מלכה, שהכח אצלה וכשאישה מבינה שהיא מלכה – הגבר שלצידה אוטומאטית הופך להיות מלך.

גבר לא יכול להיות מלך בלי שאישה ממליכה אותו.
גבר לא יכול להיות גבר בלי אישה נשית שנמצאת לידו ונותנת לו את הכוחות האלה שהם כמו כוחות על.
גבר הוא רק בנאדם אם אין לצידו אישה.
האישה היא זו שהופכת את אותו אדם לגבר.
היא זו שמאפשרת לו לחוות את מי שהוא בצורה המלאה ביותר.
היא מאירה בו את הצד הגברי, הכובש, המשפיע, היוצר.
מימוש מלא של האדם שהוא.
זה קורה לגבר רק כשיש לצידו אישה.
אישה שגאה להיות אישה.

לכל מנהיג חזק ומשפיע בהיסטוריה הייתה אישה חזקה לא פחות מאחוריו.
לגנדי הייתה אישה שתמכה בו וליוותה אותו לאורך הדרך כששיחרר את הודו מהשילטון הבריטי בלי נשק ובלי אלימות, לישו היה את מריה מגדלנה, אפילו להיטלר שהיה מנהיג של כוחות האופל ימח שמו וזיכרו יכל להשפיע על העולם כולו בצורה מטורפת באמצעות כוחות העל שקיבל מאווה בראון, האישה שהייתה לצידו ואפילו לביבי שלנו יש את שרה שנים על גבי שנים שאין ספק שבזכותה הוא מי שהוא היום והוא עושה את מה שהוא עושה לאורך כל כך הרבה שנים.
אין סוף לדוגמאות האלה, ההיסטוריה מפוצצת בדוגמאות מהסוג הזה.
האמת שזה נדיר לראות מנהיג גדול בלי אישה לצידו.
לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין שיש כאן משהו...

נשיות של אישה מוציאה מגבר את ה-הכי טוב שלו.
כשאת רחוקה מהמהות הנשית שלך הגברים אשכרה הופכים להיות פחות טובים במה שהם עושים כי גברים צריכים אישה כדי להוציא מעצמם את המקסימום, נכון הגבר הוא באור הזרקורים ברוב המקרים אבל מי ומה שגורם לכל זה לקרות זאת האישה שמתניעה את הכל ומתדלקת את הגבר בתמיכה ובנוכחות שלה שגורמת לו להרגיש שלם ולהוציא מעצמו את הכי טוב שלו, טוב ברמה שהוא לא ידע שיש בתוכו, מימוש מלא של הפוטנציאל שלו ורק אישה יכולה לגרום לזה לקרות.
הכח אצלכן, תמיד היה ותמיד יהיה אבל התבלבלתן ולא באשמתכן.
אתן מסתכלות על הגברים שעושים השיגים ושהם אלה שבאור הזקורים ושכחתן, שכחתן מה אתן, שכחתן את המהות שלכן, שכחתן מה זה אומר להיות אישה.

את בטח אומרת: "הלוואי וגברים היו קולטים את מה שכתוב פה"
אני אומר: "הלוואי והנשים היו קולטות את מה שכתוב פה"
כי זה כל מה שצריך כדי להחזיר את הדברים למסלולם הטבעי, שנשים יזכרו מה הן.
לא אף אחד אחר.

את תשאירי תקועה כל עוד תמשיכי לשדר ללא הפסקה "אני חזקה אני חזקה אני חזקה" ואיכשהו תצפי שיבוא גבר, יגן עליך ויתן לך את החום ואהבה שאת זקוקה לו כדי לפרוח ואולי את כל כך רחוקה מההרגשה הזאת שאפילו שכחת איך זה מרגיש...לפרוח מחום של גבר.
אם את רק מראה כל הזמן כמה את כל כך חזקה ושאת לא צריכה אף אחד – למה שמישהו יבוא להעניק לך חום ואהבה הרי את מראה שאת לא צריכה.

את מפרסמת מסר של: "אני לא יראה לך כמה אני צריכה אותך אני רק יראה כמה אני מסתדרת בכוחות עצמי" והרי את בעצם מצפה להשיג דבר הפוך לגמרי, משהו בסגנון של: "אתה צריך לקרוא את המחשבות שלי ולהבין שאני צריכה אותך" וכאן טמון אבסורד עצבני ולא הגיוני בעליל.

אני רוצה לספר לך סוד: גברים לא קוראים מחשבות.

אולי תתפתי לחשוב שהגברים הם אלה שרואים את הפגיעות שלך כחולשה ולכן את מסתירה את מי שאת אבל האמת היא שזה לא הם שרואים בזה חולשה, זאת את.

אולי תטעני שהגברים של היום הפכו להיות מסורסים.
נכון.
כשאישה מתנהגת כאילו היא לא צריכה גבר אז הוא מפסיק להיות גבר וזה נקרא להיות מסורס.
גבר הוא גבר רק מול אישה, מה לעשות ככה זה עובד.

להיות אישה זה אומר להיות מחוברת למקום הפגיע שלך, לרגישות שלך, לנשיות שלך ולא כדי להיפגע אלא כי שם העוצמות שלך, כשאת מחוברת למקום הזה – כל גברי העולם יפלו לרגליך ירצו להגן ולשמור ולתת ולהפוך עולמות עבורך כי ככה הגברים בנויים, זה הטבע שלהם – עמוק בקוד הגנטי אלפי שנים אחורה.
היופי או המראה החיצוני שלך לא הופכים אותך ליותר מושכת בעיני גברים!
מה שהופך אותך למושכת זה חיבור פנימי בתוכך עצמך, בינך לבין המקום שמרגיש "חלש" ומבין שזה בסדר להרגיש ככה," "החולשה" " הזאת היא העוצמה הכי גדולה שלך מתוקף היותך אישה, זה המקום הכי סקסי, חושני, עדין ויפה שיש בתוכך ובידך השליטה אם לאפשר לו לאת החוצה, או לא, את צריכה להבין שהכח שלך, הוא החולשה שלך, דווקא ה"חוזק" הזה הוא שמבריח ממך גברים, במיוחד את אלה שאת רוצה.

נכון, נפגעת בעבר, וזה קשה לחזור לשם, זה מובן וברור, לחזור לפגיעות הזאת, למקום הרגיש הזה שמשתוקק להתמסר ובאותו זמן מפחד פחד מוות שינצלו אותו לרעה, זה הכי מובן בעולם אבל את חייבת להבין ששם כל העוצמות שלך – כל הנשיות שלך, כל היופי וההשפעה שלך, ממש שם.
כל מה שאת רוצה נמצא במקום ממנו את בורחת.
כל מה שאת חולמת עליו אי פעם נמצא במקום שאותו את מתאמצת להסתיר כל הזמן בצורה לא טבעית, נגד חוקי הטבע.
אם זה היה טבעי להסתיר את זה אז זה לא היה כל כך קשה כי מה שטבעי קורה בטבעיות.

חשוב  לקחת את החוויות הכואבות שעברנו כשיעורים, אלה רק שיעורים שיש ללמוד ולעבור הלאה. ללמוד את השיעור זה לא אומר: "עכשיו אני חי את חיי ואני לא נפתחת יותר לעולם בפני אף אדם, או אני לא מתקרבת קרוב מדי במערכות היחסים שלי כי פעם בעבר זה הביא לי כאב וסבל נוראי שלקח לי המון זמן להתאושש ממנו" ממש לא! זה לא נקרא ללמוד.
זה נקרא לחסום את הלב, לנעול אותו.

מה שצפוי לך כשתתגברי על הפחד האשלייתי הזה זאת ההשפעה שלך, האהבה שבתוכך, קשת הרגשות האינסופיים שאת יכולה לחוות, הפינוקים שתקבלי ויותר מהכל תחושת השחרור והחופש המוחלט שמתלווה לזה שאת מי שנועדת להיות, אישה, על כל המשתמע מכך.
זה בלבד שווה את הכל.

החברה המודרנית שאנחנו חיים בה היום הקטינה וצימקה את המונח "אישה"/"נשיות" ואתן קניתן את זה... אז אנחנו חייבים להחזיר למילים המופלאות הללו את הקסם והעוצמה הרכה והאצילית שנמצאת בסכנת הכחדה.
להיות אישה עבור הרבה נשים הפך להיות שם נרדף ל"חולשה" או ל"אישה הקטנה" או "מה אסור שתיהיה לי דיעה?!?!"
צאו מהסרט זה סרט רע ושיקרי שמוביל אתכן להיות מרוחקות כל הזמן, בגלל פחד אשלייתי מלהיפגע ומלהיות מנוצלות, פחד שעוצר את האהבה העצומה שלכן בפנים וכל הסבל שנגרם בעולם הוא בשל אהבה שנעצרת ולא יוצאת החוצה.
כמו חלב, אם לא מוציאים אותו מהמקרר בזמן הוא הופך לחומץ ומתקלקל.
כך גם האהבה שנעצרת בפנים, מחמיצה ומתחילה להעלות עובש בתוך הגוף והנשמה של האדם שלא משחרר אותה החוצה ואז האדם הזה מרגיש מלא עובש וסירחון בתוכו והוא לא מבין למה משהו בתוכו מסריח ומקולקל  אז הוא מאשים את האנשים סביבו, הגברים, הנשים, ההורים שלו, המעסיקים בעבודה, החברים, המין האנושי כולו וכן הלאה.
 
האם אתם באמת מוכנים להפסיד את קשת הרגשות העצומות וקשת התחושות האינסופיות שזמינות עבורכם רק בגלל שאיזה אידיוט או אדיוטית בעבר לא הבינו כמה אתם מדהימים?
מה בגלל זה תעצמו את העיניים ותכנסו לקומה (תרדמת) רגשית. האם זה שווה את זה?
החיים האלה קורים רק פעם אחת.
מה שהיה היה – שום דבר לא ישנה את מה שהיה כי מה שווים חיים בלי יכולת להרגיש, בלי יכולת לאהוב כמו שאתם מסוגלים ואתם יודעים כמה אתם מסוגלים ואתם יודעים כמה אתם מרשים לעצמיכם להוציא החוצה וכמה אתם עוצרים בתוככם.

כל מי שמשתתף במשחק חוטף קצת, זה טבעי וזה חלק מהלמידה, מההכנה, מהחוויות של החיים, מההתפתחות שלנו ורק ככה אנחנו יכולים לגלות את העוצמות האמיתיות של מה שאנחנו יכולים לעשות ולהיות.
יש בתוכנו הרבה יותר ממה שאנחנו יכולים לדמיין, האמת היא שיש בתוכנו כוחות להתמודד עם כל דבר שקייים בעולם הזה, אין שום מצב או התמודדות שגדולים מאיתנו.
זאת האמת ואם אתה או את מרגישים מוגבלים כנראה אתם מאמינים בשקר וקוראים לו אמת.
אמת לא יכולה להיות מעכבת או מגבילה, אמת מוציאה לחופשי ואם אתה בכלא אז זאת לא האמת, זה לא יכול להיות האמת.
זה נקרא שקר.
אם אתה מרגיש כבול או כלוא בחומות שאתה לא יודע איך הם נוצרו זה כי למדת לחשוב שהשקר הוא האמת.

איך מערכות היחסים שלך היו נראות אם היית מרשה לעצמך להוציא את כל האהבה והתשוקה שיש בך בלי לפחד?
מה שמדהים באהבה זאת העובדה שאהבה זה מצב שעובד נגד חוקי הטבע.
כל דבר שאנחנו נותנים מבחינה הגיונית יש לנו פחות ממנו, כסף, זמן, אנרגיה.
אם נתתי לך 100 שקל – יש לי פחות 100 שקל בכיס.
אהבה היא הדבר היחיד בעולם שככל שאנחנו נותנים ממנה יותר כך יש לנו יותר ממנה.
זה מדהים. וזה משהו שאפשר ללמוד לעשות מתוך בחירה מודעת, אפשר להחליט לחיות ככה צעד אחרי צעד, שלב אחרי שלב.
מעיזים כל פעם קצת, מול האח או האחות, מול אמא, אבא, החברה, החבר, מי שבא בדרך והרגש הזה מתפתח כמו כל שריר – ככל שמשתמשים בו הוא גדל, לומדים לסלוח, להעביר הלאה וכמו כל דבר שאנחנו עושים באופן עקבי אנחנו הופכים להיות בו טובים יותר ויותר והוא מרגיש טבעי ונח וקל ואז מגיע הרגע שכבר בא לנו ויש לנו חשק ודחף אמיתי לעשות את זה אנחנו כי לימדנו את המח אוטומאט חדש.
השאלה הטובה לשאול את עצמך היא:
איך אני יכול להביע (להחצין, להראות) יותר אהבה או לאדם שמולי עכשיו?

זה רק עניין של תירגול.
כל מה שעושים אנחנו הופכים להיות בו טובים יותר ויותר ככל שאנחנו עושים אותו, אם ננעל את הלב כל הזמן – נהפוך להיות "נועלי לב" מקצועיים, אם נתרכז בלמצוא דרכים חדשות להביע אהבה, לאורך הזמן נהפוך להיות "אוהבים ונאהבים ומקצועיים".
אפשר הכל וזה קל ופשוט כשיודעים איך.

אם את או אתה רוצים להפוך לאוהבים ונאהבים מקצועיים או שאתם מרגישים שהגיע הזמן ובא לכם לפתוח את הלב אחת ולתמיד מבלי לפחד ואתם לא כל כך יודעים איפה להתחיל אשמח לעזור לכם באופן אישי לחיות את החיים מלאי האהבה – החיים שמגיע לכם לחיות.

אתם מוזמנים ליצור קשר ולשאול כל מה שבא.
אין כזה דבר שאלה לא חשובה.
זמין בנייד, בפייסבוק או באימייל.

לחצו כאן כדי לקבל תכנים המתעדכנים מדי יום, מאמרים, סטטוסים לפייסבוק ותמונות יחודיות עם ציטוטים מעוררי השראה בקבוצת הפייסבוק "השראה לעם" - כל מה שצריך זה לייק אחד וכל זה שלך בחינם!



סתם לחיות היום זה לא סתם. זאת אמנות.


אייל אברהם לוי 


טיפול - אימון - תוצאות  


מי אני בכלל? – לחצו כאן כדי לקבל מידע נוסף עלי


חשוב לזכור תמיד: לכל בעיה או מצב יש פיתרון.
זה קל ופשוט כשיודעים את הדרך.
אשמח להראות לך אותה.


צרי קשר עוד היום, אנחנו לא הופכים צעירים יותר, חבל על הזמן:
052-8225722




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב