דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדריך למטייל בדרום אמריקה 

מאת    [ 26/06/2012 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 3489 פעמים ]

יבשת דרום אמריקה מציעה למטיילים חופי ים לצד ג'ונגלים פראיים, מרכזי קניות, מועדונים לטינים, בתי מלון מיוחדים והמון בשר איכותי.

כרטיסי טיסה לדרום אמריקה אפשר לרכוש בכמה וכמה חברות תעופה. הטיסה ברוב המקרים אינה ישירה ויש לעצור ולהחליף מטוס באירופה או בארצות הברית. במקרים בהם מטיילים צעירים מעוניינים להמשיך ולטייל מדרום אמריקה לקנדה או ארצות הברית יש להוציא ויזה מתאימה מבעוד מועד.

הכנות לקראת טיול בדרום אמריקה

מספר שבועות לפני מועד הטיסה המטיילים מתחילים להרגיש את הפרפרים מתעוררים וסף ההתרגשות עולה. הכנה נכונה לטיול ואריזה של חפצים שימושיים תתגלה שימושית וחסכונית במהלך הטיול. חשוב להקפיד על קריאת מדריכים וסימון של אתרים מיוחדים, בתי מלון מומלצים וזולים, מרכזים רפואיים מתקדמים וכתובות וטלפונים של שגרירות ישראל.

פרט לכך, עבור טיולים בדרום אמריקה חשוב לרכוש ביטוח רפואי מקיף עם כיסוי להוצאות של איתור וחילוץ וספורט אתגרי. בתוך המזוודה כדאי לארוז כמות סבירה של בגדים, חפצים מיותרים יהפכו את המזוודה לכבדה. במהלך הטיול נהוג לרכוש מזכרות, בגדים ומתנות לקרובים וחברים, כדאי להשאיר מקום פנוי במזוודה לרכישות החדשות.

טיולים מאורגנים בדרום אמריקה פוטרים את המטיילים מדאגה לבניית מסלול הטיול, שכירת בתי מלון, איתור מסעדות וארגון של טיסות פנים והסעות. טיול מאורגן בדרום אמריקה הוא פתרון מצוין בעבור מטיילים שומרי מסורת, מטיילים מבוגרים ומשפחות עם ילדים. המדריך הישראלי מסייע לחברי הקבוצה להתגבר על מחסום השפה ולהרגיש בטוחים בסביבה הזרה.

חוויות מיוחדות במהלך הטיול

בכל טיול בדרום אמריקה כדאי לבקר במרכזי התיירות הגדולים וליהנות מכל השפע והעושר התרבותי של היבשת. רשימת החוויות המומלצות למטיילים כוללת: ביקור בחוף הים, ארוחה במסעדת בשר ארגנטינאית, בילוי במועדון לטיני, טיול בג'ונגלים ואזורי טבע פראי, ביקור במרכזי הקניות ובמדבר המלח בבוליביה.

לכל אורך הדרך כדאי לצלם הרבה תמונות, לאסוף מזכרות ולהכיר מטיילים מכל רחבי העולם. טיול בדרום אמריקה הוא טיול שזוכרים כל החיים. המדינות האטרקטיביות לטיול ביבשת דרום אמריקה הן: ארגנטינה, ברזיל, פרו, צ'ילה ובוליביה.

רוב המטיילים בוחרים להתחיל עם טיול בארגנטינה או בברזיל ומשם ממשיכים אל שאר המדינות בהתאם לתכנית הטיול. רוב המטיילים לא משלבים טיול בגואטמלה במסלול הרגיל, המעטים שמחליטים בכל זאת לנסות מגלים מדינה מיוחדת במינה.

הטיול בברזיל ובארגנטינה מהווה את החלק המרכזי של המסע, טיול בפרו ובבוליביה מומלצים במיוחד למטיילים חובבי טבע ובעלי חיים. מדינות דרום אמריקה כה מדהימות עד כי רוב הישראלים מתקשים לסיים את הטיול ולחזור הביתה.

טיול בדרום אמריקה נמשך ברוב המקרים מספר חודשים עד חצי שנה. העלות הכספית משתנה בהתאם למסלול הטיול, משך השהייה במקום ובחירה של בתי מלון ומסעדות. דרום אמריקה היא יעד מועדף בעיקר לטיול תרמילאים אחרי צבא או של מבוגרים בגיל הפרישה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב