דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק חברתי - ללמוד מטעויות של אחרים 

מאת    [ 26/06/2012 ]

מילים במאמר: 497   [ נצפה 2154 פעמים ]

הדרך הטובה ביותר לשיווק חברתי

שיווק במדיה החברתית או כפי שכולם מכנים זאת היום שיווק חברתי היא הדרך הנכונה לשיווק העסק שלך. כיום למצוא את הדרך הטובה ביותר לשיווק חברתי הוא לא דבר פשוט. אין דרך או אסטרטגיה אחת שהיא הנכונה או הטובה מכולם. כיום אתה כבעל עסק קטן,בינוני או גדול צריך למצוא את הדרך המתאימה לך להצלחה בשיווק חברתי. 

ההתחלה

בתחילת הדרך כאשר אתה כבעל עסק מתחיל לבנות אסטרטגיית שיווק ישנו חשש ובלבול גדול. אתה כיום מכיר את הרשתות החברתיות המובילות פייסבוק, גוגל+,לינקדאין, פינטרסט,מייספייס ויוטיוב  ואפילו את אתרי הבלוגים המובילים, אך לדעת להשתמש ברשתות חברתיות אלה לצרכים שלך, אתה לא תמיד יודע. ההתחלה היא תמיד קשה ויש פחד להתחיל לעשות את זה לבד. אבל כל אחד יכול. כשאתה היית ילד והתחלת ללמוד לשחות, בהתחלה עזרו לך ולימדו אותך את הבסיס אך בכל זאת בלעת קצת מים והיה קשה לך לצוף. אך לאחר מס' ניסיונות למדת בדרכך שלך את הדרך הנכונה עבורך ללימוד שחיה. בהתחלה היית זהיר ולאחר מכן כשהיית מספיק בטוח קפצת למים העמוקים. כך זה עם שיווק חברתי, בהתחלה אולי תעשה טעויות ואולי מה שתעשה לא יהיה אפקטיבי אך כמו בכל דבר בחיים – לומדים מטעויות. ניתן ללמוד תוך כדי עשייה מהי הדרך הטובה ביותר לשיווק במדיה חברתית. ולאחר שתלמד מהטעויות שלך אתה כבר "תשחה" במדיה החברתית.

ללמוד מטעויות של אחרים

ישנם טעויות שחוזרות על עצמם כל הזמן אצל בעלי עסקים כאשר הם מתחילים לשווק במדיה החברתית. כדי לעזור לך לא "לבלוע מים" כאשר אתה צולל למים העמוקים של השיווק ישנם כמה טעויות בסיסיות שאתה צריך להימנע מהם ; בעלי עסקים רבים פותחים דף מעריצים, ערוץ או בלוג בשם העסק שלהם ולאחר מכן זונחים אותו ולא מעדכנים אותו . לעדכון במדיה החברתית יש חשיבות רבה. הרי כל המטרה של שיווק חברתי הוא ליצור קשר אישי עם הלקוחות הפוטנציאלים שלך. אם הדף / הבלוג לא פעיל אז לקוחות שעשו "לייק" ישכחו ממנו. אתה לא יכול לוותר על הקשר שלך עם הלקוחות , אתה חייב כל הזמן להגיב,לשתף ולעדכן . כמובן שהכל במידה- אם תעדכן כל 10 דק' אנשים יתעצבנו ויעזבו את הדף/בלוג שלכם. טעות נוספת היא שלאחר שמפרסמים את הבלוג / דף מעריצים לכל החברים מפסיקים לנסות להשיג מעריצים או קוראים חדשים. לבעיה זו אין פתרון קל וזה הבעיה העיקרית שבעלי עסקים נתקלים בה. הפתרון לבעיה זו דורש התמדה ויצירתיות. חייבים להמשיך לעדכן ולשתף מאמרים, סרטונים, ציוצים, סטאטוסים וכו' יתכן ומישהו ישתף את אחד החומרים שלך. תהיה יצירתי תחשוב איך ניתן לגרום לאנשים לשתף כמה שיותר דברים שאתה פרסמת. לדוגמה הפצת סרטונים מצחיקים כל יום ראשון בבוקר או לערוך תחרות ולגרום לאנשים להפיץ את הדף שלך. דבר חשוב שעליך לזכור הוא שכדי להרוויח כסף צריך להוציא כסף אל תתקמצן פנה למעצב שיעזור לך לעצב את הבלוג או דף האוהדים בפייסבוק . יש חשיבות רבה לאתר שמושך את העין של הגולשים. משהו סתמי לא יגרה את הגולשים וישדר לגולשים חוסר השקעה מצדך.כמובן שישנם עוד מספר טעויות נפוצות אך איך תדע אם לא תנסה.

 אז קפוץ למים ותלמד לשחות במים העמוקים של עולם השיווק החברתי.

רמי גבני,b-first שיווק באינטרנט-כימגיע לך להיות ראשון, www.b-first.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב