דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מימון עסקים 

מאת    [ 25/06/2012 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 1634 פעמים ]

אנשי עסקים יודעים בוודאות שכאשר רוצים לפתוח עסק צריכים לדעת מה הסכום שהם צריכים, לפעמים חושבים שיש מספיק כסף לפתיחת עסק אך כאשר מתקדמים הלאה פתאום נתקעים ואין אפשרות מימון והעסק לא נפתח וזה גורם לסוג של אכזבה, לכן חלפני שפותחים עסק כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע ולבדוק מהם אפשרויות המימון שעומדות בפניכם.

תכנון נכון של מימון עסקים יכול למנף את העסק בצורה משמעותית ביותר ואתם רק תרוויחו מכך. חשוב להיות צרכן נבון ולדעת בדיוק לקראת מה הולכים ומה סך ההתחיבויות של לווה המשכנתא / הלוואה לבנקים כך תהיה יכולת ניתוב ושליטה על הוצאות העסק וזהו מדד לא פחות חשוב כיוון שכך תהיו מחוסנים יותר מבחינת מימון עסקים ובייחוד מימון העסק הפרטי שלכם.

כאשר אתם מחליטים לקחת מימון עסקים מגוף פיננסי מסוים אתם ראשית תצטרכו לעבור מספר הליכים בכדי שאותו גוף מממן אכן יאשר את ההלוואה. פה מדובר על עסק שהוא פעיל והאדם הלווה את הסכום רוצה להתקדם וצריך יכולת מימון נוספת.

הגוף הפיננסי יאסוף מכם נתונים כמו: דוחות מע"מ, מאזן בוחן לשנה , דפי חשבון של חודשיים אחרונים בעסק,דוחות מע"מ של שנה אחרונה, ועוד.

בשלב הבא הגוף הפיננסי יאסוף את כל הנתונים ויבדוק את אפשרויות מימון עסקים , ינסה לתת את התשובות והאופציות שעומדות בפניו בעת החלטת המימון, יבדוק את הפעילות השוטפת של אותו עסק, איזה סוג של אשראי מתאים לאותו עסק והאם יש אפשרות להיקף נרחב יותר של אשראי ועוד.בשלב האחרון אוספים את כל הנתונים ומבצעים סוג של הערכת מצב כוללת ובודקים שורה תחתונה מה הסכום שייתן לאותו לקוח.

מימון עסקים זו תורה בפני עצמה ואם אינכם מבינים הרבה בתחום כדאי לבדוק כל דבר על קוצו של חוד כיוון שמדובר פה במימון עסקים והסכומים הם אסטרונומים ואנו לא רוצים להגיע למצב שנפסיד הכל אחרי שבנינו את כל העסק במו ידינו , לכן חשוב להתייעץ עם כל מי שמבין ויודע באמת להמליץ לכם על גוף שיכול לממן לכם את העסק באופן מושלם ומקצועי.

 

לסיכום

מימון עסקים יכול בהחלט למנף לכם את העסק ולהגיע למקומות שרק חלמתם על כך, אך יחד עם זאת מימון עסקים לא בכל מקום ניתן לקחת ולא תמיד מאשרים מימון שכזה, לכן לפני שלוקחים החלטה שכזו כדאי לבדוק מה גובה ההלוואה שאתם רוצים לקחת והאם זה מתאים, לשם כך מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע שיודעים ומבינים בתחום כיוון שמדובר בכסף רב.

מיקי מיכאלי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב