דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דפי צביעה - פעילות כיפית לילדים 

מאת    [ 25/06/2012 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 2645 פעמים ]

דפי צביעה הם פתרון מעולה לילדים במהלך ימי החורף, חופשים או כל יום אחר שבו הילדים מתחילים לטפס על הקירות. כידוע למצוא פעילות לילד בתוך כותלי הבית זה משימה שאיננה פשוטה, הורים רבים משאירים את הילדים שלהם למשך שעות ארוכות מול הטלוויזיה בצפייה בסרטים או תוכניות לילדים על מנת להשיג מעט שקט. דפי צביעה בהחלט יכולים לשמש פעילות העשרה לילדים ובנוסף דפי צביעה מספקים לילדים קטנים גם צורך לימודי. באמצעות דפי צביעה ניתן ללמד את הילדים לזהות חפצים, חיות, אותיות ועוד, בדרך לימוד כיפית ומשעשעת להורה וגם לילד.

דפי צביעה יכולים להיות חוויה לימודית מרעננת עבור ילדים קטנים ופעוטות. במיוחד במקרים של פעוטות, התמונות מקלות אליהם ללמוד ולזכור חיות, חפצים, צבעים ועוד. הילדים יכולים לבלות דקות ארוכות של צביעת דפי הצביעה ולהכיר על אובייקט טוב יותר מאשר צפייה בתמונה רגילה או בצפייה בטלוויזיה. דפי צביעה תורמים גם לפיתוח התחום היצירתי של הילד.

צביעת דפי צביעה יוצרת להורים הזדמנות של ישיבה לימודית עם ילדיהם למשך דקות ארוכות, הישיבה מפרה גם את ההורה וגם את הילד. כיום בעולם המודרני הורים רבים ובעיקר אמהות מוצאות את עצמן מנסות לשלב בין קריירה לבין גידול ילדים ומביאות עם עצמן את העבודה לתוך תחומי הבית. צביעת דפי צביעה עם הילדים יכולה להיות זמן איכות בין ההורה לילד שבו הם יושבים ללא הפרעות ומבלים אחד עם השני.

מה ניתן לעשות במידה והילד לא מעוניין בצביעת דפי צביעה?

לאחר שהבנו מדוע דפי צביעה יכולים לתרום משמעותית לילדך, ישנם מקרים שבהם ילדים לא ישתפו פעולה עם צביעת דפי צביעה ויסלדו מזה ככל שיוכלו. במקרים כאלו כל שצריך לעשות זה להפוך את החוויה הלימודית למשחק עבור הילד. על מנת לעשות זאת ניתן ליצור ספר גדול ומלא דפי צביעה מודפסים על גבי נייר איכותי ולכרוך אותו עבור הילד. את הספרים אפשר לעשות לפי נושאים כגון: חיות, טבע, עולם וכדומה ולתת לילד לצבוע לפי סוגים שהוא ירצה. כיום ישנם דפי צביעה שניתן להוריד מהאינטנרט של מגוון דמויות מפורסמות ובחינם. בנוסף, ניתן למסגר לילד את העובדות שלו, לתת להם משמעות ולתלות לו בחדר.
דבר נוסף שניתן לעשות זה לקחת את דפי הצביעה המוכנים ולהדביק אותם על גבי פאזלים שלא בשימוש ולתת לילד להרכיב אותם, היצירתיות יכולה להפליג להמון כיוונים אך המטרה היא בסופו של דבר ליצור לילד ערך עבור דפי הצביעה.

כאמור, דפי צביעה יכולים לתרום רבות לילדים שלכם הן בפן הלימודי ופיתוח יכולות לימודיות מגיל צעיר והן בפן של התפתחות החשיבתית של הילד. כיום בעולם האינטרנט ישנם הרבה מאד אתרים המאפשרים להוריד דפי צביעה בחינם ולהדפיס אותם, נצלו זאת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב