דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב גינות בשנים האחרונות 

מאת    [ 25/06/2012 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 1793 פעמים ]

עיצוב גינות בשנים האחרונות

אין ספק כי השנים האחרונות הביאו עימן שינויים בתחומים רבים בחיינו, שינויים המצביעים על פתיחות מחשבתית, על יצירתיות ועל חופש בחירה בכל הקשור לאורח חיינו. מתוך פתיחות מחשבתית זו נולדו זרמים רבים נוספים של צורות אורח חיים שונות ומגוונות, וכן ניתן לראות במקביל תהליך של עלייה במודעות החברתית לחשיבות השמירה על זכויות אדם ועל איכות הסביבה. אחד התחומים בהם ניתן לחוש בשינוי ממשי הינו תחום עיצוב גינות אשר משנה את פניו משך כמה שנים.  

עיצובים שעד לא מזמן נחשבו בגדר לא רגילים או יוצאי דופן, מקבלים כיום לגיטימציה מלאה ליצירתם ואף לפיתוח עיצובים נוספים. החדשנות, היצירתיות והמקוריות תפסו את מקומם של החשיבה המרובעת והניסיונות החוזרים ונשנים 'ליישר קו' עם הנורמה, עם הכלל והחברה, וכיום ניתן להבחין בעבודות עיצוב גינות ייחודיות, המותאמות באופן אישי לשטח הגינה ולמיקומה, משלבות תוך כך את אופיים של דיירי הבית ואת הצמחים והעצים האהובים עליהם.

מגוון סגנונות של גינות הובאו אלינו מכל קצוות עולם. עד היום, נפוץ היה במסגרת ענף עיצוב גינות שילוב של אלמנטים ים תיכוניים או אנגליים, ומרבית הגינות נראו דומות האחת לשניה, בעלות אותם צמחים או שיחים, בתכנון זהה. הפרחים העונתיים היו זהים מגינה לגינה וכן תכנון מראה הגינה נותר בקו הכללי זלו, זהה.

כיום ניתן להיווכח בענף עיצוב גינות יישום ותכנון של גינות בהשפעות טרופיות ומזרח רחוק, השפעות מדבריות וגינות בתכנון חסכוני במים, ועוד ועוד. הפרחים הנשתלים בכל אחד מסגנונות הגינה השונים יוצרים מגוון עצום של מראות בעלי איפיונים ייחודיים, חלקם שופעים ומלאים עלווה ירוקה ופרחים, אחרים מעוצבים בקווים סימטריים ואחרים מהווים יצירת אומנות של פסלים ואבנים, טוף וחולקי נחל, מעניקים לעיקרון החסכון במים חשיבות עליונה.

תודות לשינויים העצומים שהתרחשו בענף עיצוב גינות אנו יכולים לחסוך הוצאות בלתי מבוטלות על השקייה, באמצעות מערכות חסכוניות המתוכננות להשקייה בשעות בהן אין שמש קופחת, ובחלוקה מדויקת על פי הצמחייה הספציפית השתולה בשטח זה או אחר, להשתמש בתאורה חסכונית בחשמל היוצרת אור רך ונעים ותחזוקתה אינה עולה הרבה, לשלב שבילי אבן וחפצי אומנות שונים במקום לשתול דשא הדורש השקייה מרובה, ועוד.

כדי להסתייע בשירותיו של איש מקצוע מתחום עיצוב גינות רצוי להכיר את התחום במעט ולקבל מספר הצעות מחיר. הניסיון רב השנים המאפיין אנשי מקצוע מנוסים וכן הידע התיאורטי הרב הוא המפתח ליצירת גינה הרמונית המבוססת על טכנולוגיות מתקדמות, תכנון מדויק וטכניקות מפותחות.

 

הכותב: הוא מקדם עסקים ומשווק מוצרים מומחה בתחום קידום אתרים בישראל. כתוב תכנים ומפרסם אותם במגוון תחומים כמו עיצוב גינות וגינון.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב