דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתאים לכם לקבל 100000 שח הנחה בקניית דירה בעיר רחובות ? 

מאת    [ 25/06/2012 ]

מילים במאמר: 473   [ נצפה 2115 פעמים ]

למי שכבר התנסה בחיפוש דירה, יודע שמדובר במלאכה לא פשוטה. מלאכה לא פשוטה הדורשת המון אנרגיות, המון זמן וגם לא מעט כסף. זוג ממוצע יכול להוציא מכיסו הפרטי אלפי שקלים בזמן החיפוש אחר דירת חלומותיו. אני מכיר באופן אישי זוג שמחפש לקנות דירה כבר למעלה משנתיים ומוציא בממוצע בכל חודש כ-500 שקלים על דלק, חנייה ושאר ירקות בחיפוש אחר הדירה. 

לפני כחודשיים נתנה לי ההזדמנות להכיר את שמשון וטלי (שמות בדויים כמובן). שמשון וטלי הם זוג נשוי +2 שחיפשו דירת 5 חדרים בצפון העיר רחובות. גם שמשון וגם טלי הם רחובותיים במקור ומכיר את העיר היטב. הזוג החביב , לא התעצל והכין שיעורי בית, הכיר את המחירים הריאליים בעיר רחובות והיה בהחלט בשל לקניית דירה.

הראתי לשמשון וטלי דירה ברחוב מוסוקביץ בצפון העיר רחובות. בסך הכל הדירה מצאה חן בעיניהם, המחיר היה ריאלי והם רצו כמה ימים לחשוב בכדי לקבל החלטה ולהציע הצעה. טלי סיפרה לי שהיא מאוד אוהבת את רחוב פלדי באזורי ויצמן ושאלה אותי אם יש לי דירה בת 5 חדרים להראות להם בשכונה.

וראו מה זה, הפלא ופלא, מספר ימים לאחר מכן, יצאה לשיווק דירת 5 חדרים ברחוב פלדי. הדירה מושקעת עם מרפסת שמש וחנייה. יחידת הורים ומטבח מסודר ויפה. מחסן וחנייה! בשעות הערב המאוחרות, הגענו לדירה אני, וטלי. טלי התרשמה מהדירה וכעבור שעה הגיע גם שמשון. טלי ושמשון שידעו טוב מאוד מה הם בדיוק מחפשים, הכירו את מחירי השוק והיו בשלים להכנס לעסקה מהירה זיהו את הפוטנציאל הגלום ברכישת הדירה.

מחיר השיווק של הדירה היה 1,530,000 . מחיר דירה  הוגן ביותר. חשוב לציין שכשבועיים לפני כן נמכרה דירה עם אותם נתונים אך הדירה לא היתה משופצת ודרשה המון השקעה בשיפוצים, במחיר של 1,480,000 ש"ח. כחצי שנה לפני, נמכרה דירה עם אותם נתונים, משופצת, במחיר של 1,600,000 ש"ח.

הצעתי לשמשון וטלי להפגש עם מוכרי הדירה במשרד ולנהל מו"מ על תנאיי העסקה. לאחר כ60 דקות של משא ומתן שהתנהל בצורה נעימה מאוד, כאשר כלל הצדדים מרוצים, סוכמו התנאים.

מוכרי הדירה החליטו להתגמש במחיר ולהסכים על מחיר של 1,470,000 ש"ח. כאשר הרווח שלהם הוא בזמן פינוי הדירה. הדירה תפונה רק בעוד שנה וחצי וכך המוכרים לא יצטרכו לעבור לדירת ביניים עד שהדירה החדשה שקנו תהיה מוכנה. יש לציין שמדובר בחסכון כפול הן למוכרים שיחסכו שכר דירה ומעבר דירה (כרוך בהוצאות כספיות ולא רק) והן לקונים שקיבלו מחיר מצויין לדירה באזור מבוקש.

אם כלל עסקאות הנדל"ן בארץ היו נעשות בצורה הזאת כולנו היינו נהנים. מוכרים לא היו נתקעים עם הדירה שלהם ונלחצים, קונים לא היו מחטטים רגליים חודשים ע"ג חודשים ובסוף משלמים "מחיר כפול ומכופל", ומתווכי הנדלן היו גורמים ליותר עסקאות להסגר בנחת כאשר כלל הצדדים מרוצים.

להצלחתה של עסקה זו יש מספר סיבות:

ראשית המוכר שהחליט לתמחר את דירתו במחיר ריאלי ולא "לייבש" את דירתו במשך חודשים עם מחיר גבוה.

שנית הקונים, שהיו פתוחים להצעות וזיהו את הפוטנציאל שבעסקה.

ושלישית המתווך, עבדכם הנאמן, שידע לגשר על הפערים ולהביא לסגירת העסקה. שידע להסביר לקונים ולמוכרים תוך כדי המשא ומתן מה הרווח שלהם בעסקה.

 

 

איתן קראוס


יועץ נדל"ן ומתווך מקרקעין - דירות למכירה ברחובות


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב