דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מודיעין עסקי - חברת חקירות מקצועית מול חברת ייעוץ 

מאת    [ 25/06/2012 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 1857 פעמים ]

חברות הייעוץ מתבססות על אינפורמציה המפורסמת על ידי גופים עסקיים לציבור הרחב. החברות אוספות את האינפורמציה מדו"חות של החברות, פרסומים שונים, הודעות לעיתונות, רישומים כאלו ואחרים וכדומה. ללא ספק, איסוף אינפורמציה הפתוחה לציבור הרחב חשובה ואכן צעד חכם. הבעיה הגדולה בחברות הייעוץ היא שהן נמנעות מלבדוק את המידע.

מה טיב המידע שחברת ייעוץ מספקת?

למה צריך מודיעין תחרותי ?מטבע הדברים, חברה עסקית לא תפרסם מידע שלילי על עצמה, היא לא תפרסם את תכניותיה העתידיות באופן שיאפשר למתחרים שלה לסקל אותן, היא לא תפרסם את מצב הפיננסי הבעייתי, היא בוודאי שלא תפרסם את שיטות ניהול המערך הלוגיסטי שלה, מוצרים שהיא עומדת להוציא לשוק וכן הלאה. חברות הייעוץ מעניקות מידע שניתן עי ידי המקור, מידע המתוכנן היטב להראות תדמית מסוימת, מסונן מראש על ידי החברה ופעמים רבות רחוק מלשקף את המצב האמתי שלה.

מדוע חברת חקירות המתמחה בתחום של מודיעין עסקי עדיפה?

שלא כמו חברות הייעוץ, חברת חקירות המתמחה בתחום של מודיעין עסקי לא מתחילה ומסיימת את תפקידה באיסוף מידע ציבורי. עבור חוקר פרטי זו נקודת ההתחלה בלבד. חוקר פרטי המבצע חקירת מודיעין עסקי מאמת את המידע ברשותו מול המציאות. הוא עורך מעקבים, תצפיות, בדיקות של נתונים במאגרים שונים ומשתמש בכלים רבים העומדים לרשותו. כך למשל, בלש פרטי לא מחכה לחברה כלשהיא שתוציא הודעה לעיתונות על שט"פ חדש, הוא יגלה את כוונותיה זמן רב לפני, חוקר פרטי מקצועי יגלה פרטים על מצבה הכלכלי האמתי של חברה, על קשיים צפויים, על תכניות לטווח ארוך ועל מהלכים עסקיים. המידע שהוא מספק מדויק, אמתי, נרחב ביותר ורלוונטי.

האם שימוש בחברת חקירות לביצוע מודיעין עסקי שווה ערך לריגול תעשייתי?

יש הבדל משמעותי אחד ועיקרי בין מודיעין עסקי לבין ריגול תעשייתי – מודיעין עסקי הוא איסוף אינפורמציה וניתוחה באמצעים חוקיים בלבד, ריגול תעשייתי עושה שימוש בשיטות פסולות להשגת מידע. חברת חקירות מקצועית לא זקוקה לשיטות של ריגול תעשייתי כלל וכלל. בכוחו של חוקר פרטי לערוך חקירות כלכליות, חקירות אישות, מעקבים ואימות אינפורמציה ללא עבירה על החוק. ריגול תעשייתי הוא בפירוש עבירה על החוק, הוא עושה שימוש בהאזנות סתר לא חוקיות, גניבת מסמכים ושיטות אחרות.

לחברות חקירות מקצועיות ארסנל שלם של כלים המאפשרים להן לנהל חקירות מודיעין עסקי ברמה הגבוהה ביותר, לעזור לכם לתכנן את המהלכים העסקיים שלכם בצורה אופטימאלית, לדעת בכל זמן מה המתחרים עומדים לעשות וכיצד הם עושים זאת, מבלי לעבור ולו על חוק אחד. חוקר הנמצא בקשר מתמיד עם הלקוח שלו יספק לו אינפורמציה מהשטח, יתריע בפניו על מהלכים פיננסיים, עסקאות הנרקמות עם לקוחות, מוצרים חדשים, קשיים וכל מידע עסקי רלוונטי אחר בצורה יעילה, מהירה ואפקטיבית. 

להב חקירות ושירותי מידע - בלש פרטי שמתמחה בחקירות בגידה,חקירות כלכליות ומודיעין עסקי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב