דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דרך להתפנק והיא טיפול ספא 

מאת    [ 25/06/2012 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 2032 פעמים ]

 

 

 

דרך להתפנק והיא טיפול ספא

כיום קיימת אפשרות יוצאת דופן לפינוק הגוף והנפש והיא ספא, באמצעות ספא יתאפשר לכם לחוות חוויה מפנקת לגוף והרגעה לנפש באופן מדהים המלווה בשלווה שיכרון חושים ובריאות בעיקר, והרי שיש פתגם עתיק שאומר נפש בריאה בגוף בריא. כמו כן, ללא עוררין טיפול ספא מקצועי וברמה גבוה ואיכותית המלווה באטרקציות רבות ומגוון רחב של עיסויים הינו מושלם משום שחוויה זו תגרום לכם לצאת מסופקים מהטיפול ועם תחושת רוגע רעננות והתחדשות.

קצת על ספא

 

מאחר וגדל הביקוע קיימים טיפולי ספא רבים בארץ אשר הם מאופיינים בקונספטים שונים, כאשר ברוב המקרים משולבים בשהייה ממושכת ומפנקת בג'קוזי, עם שימוש בסאונות השונות בלי הגבלה. כמו כן, ישנה אופציה של אירוח בסוויטה יוקרתית המלווה בפינוקים רבים, וכמובן גולת הכותרת היא המגוון הגדול של העיסויים המתבצעים בשיטות שונות ומגוון פינוקים כאשר התכנים המסופקים משתנים בין מכון למכון כשברוב המקומות האיכותיים אשר מכבדים עצמם מוצעים למטופל בחבילות הספא וארוחות בריאות מפתיעות ומפנקות כשבאירועים רומנטיים מוצע אף יין. 

אילו אטרקציות אפשר למצוא במכוני ספא

 

מאחר ונוצרה תחרות גדולה של מכוני הספא בעקבות התפתחות הענף והתרבות המכונים הקיימים בארץ, גדלו בהתאם מגוון האטרקציות המסופקות בטיפולי ספא. כאשר במרוץ השנים הוסיפו המכונים השונים בחבילות הספא שלהם מתקנים ואטרקציות רבות כגון: חדרי סאונה רטובים ויבשים, ג'קוזי עם מלחים המוציאים רעלים מהגוף , מגוון גדול של עיסויים, ואף ארוחות בריאות מפנקות חווית ספא היא יכולה למעשה להיות חוויה רומנטית מאין כמותה. אך חשוב לדעת כי יש צורך לבדוק מהו המכון אילו אתם מעוניינים ללכת ואם הוא עונה לדרישתכם, וזאת מאחר שבין אתרי הספא השונים נתונים אלה משתנים.

 

המלצות לביצוע אחרי טיפול ספא

 

כדאי לשים לב לרגשות שלכם במהלך העיסוי אשר עלולות להתעורר. כמו כן כדאי לעשות ג'קוזי חם או אמבט חם עם מלחים, מאחר שאלה יועילו בהרגעת השרירים בגופכם בצורה יעילה ומהירה. חשוב לדעת כי המלחים באמבט החם המקלים על הוצאת רעלים מגופכם. מומלץ להיות ערניים לגוף שלכם לאחר העיסוי בספא מאחר שקיימת אפשרות שאחרי העיסוי תרגישו בכאב כלשהו שייתכן שיופיע גם יום למחרת וזאת מהסיבה שאתם לא רגילים לקבל עיסויים. בנוסף לאלה כדאי להרבות בשתיה לאחר העיסוי. והכי חשוב זה לדאוג לנוח לאחר קבלת עיסוי בספא ולא לבצע פעילות גופנית.

 

ספא כמתנה

 

חשוב לדעת שניתן לרכוש חבילות ספא לטובת מתנה. כמו כן, חבילות ספא יכולות להתאים כמתנה למגוון רחב בקהל. לדוגמא ליחידים כמו חברה טובה שחוגגת יום הולדת או לזוגות כמו זוג החוגג יום נישואים וכמובן שזה מתאים לכול אירוע.

 

 

 

 

אופיר בן צור




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב