דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית חנות וירטואלית- כיצד? 

מאת    [ 25/06/2012 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 2596 פעמים ]

בעולם של היום שבו עסקאות רבות נחתמות במרחב הווירטואלי, בעלי עסקים רבים מתעניינים בנושא בניית חנות וירטואלית המקדמת את עסקיהם ברשת. כבר לא מדובר במשחק שבו משתתפות רק הרשתות הגדולות, אלא בדריסת רגל גם של החברות הקטנות, המבקשות גם לעצמן נתח מעוגת הרווחים.

נשאלת השאלה- מאיפה מתחילים בניית וירטואלית? במאמר הבא ננסה לסקור את הכללים החשובים באשר בניית חנות וירטואלית, אשר יבטיחו את שגשוגם והצלחתם.

כיום ברחבי הרשת אנו עדים לבתי עסק רבים בישראל המציעים בניית חנות וירטואלית באמצעותה הם יכולים לפרוס את הסחורה שלהם, לעדכן את הלקוחות לגבי המלאי המתחדש וכמובן ביצוע עסקאות אונליין.

עם פריחת הסחר האלקטרוני, נפוצו החברות המציעות שירות בניית חנות וירטואלית ללקוחותיה, בטווח מחירים מגוון, החל מפחות למאה שקל להקמה, כלומר אתר הכולל רק עלויות אחסון, ועד אלפי מאות שקלים לאתר אינטרנט בהתאמה אישית.

נשאלת השאלה כיצד עושים זאת באופן נכון? כלומר באופן שיגרום לכך שאנשים רבים יכנסו לאתר שלכם ויבצעו רכישות? אחרי ככלות הכול, המטרה הינה לגרום ללקוח להתרשם ולהחליט שהוא פותח את הארנק, כלומר מבצע את העסקה. האם ישנם חוקים להצלחה?

בגדול, ישנם כללים אשר יבטיחו את סלילת הדרך להצלחת החנות הוירטואלית שלכם. הראשון- עיצוב נעים לעין ומושך. כמו שבעלי עסקים רבים פונים למעצבי פנים ידועי שם על מנת שיעצבו עבורם בית עסק מרשים ואסתטי שיהווה מוקד משיכה, כך גם חנות וירטואלית זקוקה לעיצוב מזמין, הידוע כמשפיע על הקנייה.

היבט נוסף וחשוב, הינו עדכון מתמיד של מלאי המוצרים שלכם, לצד עדכון מתמיד של התוכן. בסופו של דבר הלקוחות מתרשמים מהתוכן הכתוב באתר המשפיע עליהם לא פחות מהעיצוב, ועל כן רצוי לשכור איש תוכן מומחה שיכתוב את התוכן באופן מקצועי המשלב אסטרטגיה עסקית. כמו כן, רצוי לשכור מנהל תוכן על בסיס שנתי אשר יעדכן את התוכן של חנות וירטואלית באופן שוטף, יוסיף מאמרים ועוד.

היבט נוסף, וחשוב ביותר, הינו קידום חנות וירטואלית במנוע החיפוש של גוגל, שכן במידה והאתר שלכם ממוקם במיקום נדחק בתוצאות החיפוש, הסיכוי שיבקרו בו לקוחות הינו נמוך למדי, והוא משול לחנות הממוקמת בפינה נדחקת שאין איש עובר בסביבתה. רצוי לשלב קידום אתרים עם בניית החנות, ועל כן רצוי לפנות לחברת אינטרנט המתמחה בבניית חנות וירטואלית כמו כן קידום אתרים.

הכותבת הינה נציגה של חברת מדיה ויז'ן, המתמחה בשירותי בניית חנות וירטואלית, וכן קידום אתרים ברשת. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב