דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אילוף גורים להפסיק לנשוך 

מאת    [ 25/06/2012 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 2724 פעמים ]

גורים יש בדרך כלל נטייה טבעית לנשוך, זה בעיקר קורה כאשר יש בקיעת שיניים. אם יש לך גור זה ממש קריטי, כי אתה לא יודע איך לעצור גורים מלנשוך, אם השניים הן קטנות, בעיקר כי אין ספק שהגור יגדל זאת עלולה להיות בעיה גדולה, ואם לא תוכל לאלף את הגור עכשיו יהיה קשה שהגור יהפוך לכלב בוגר.

כמו כל טכניקה וכל הכשרה אחרת באמת צריך לדבוק בטכניקה ידועה ולהיות עקבי עם זה יש לוודא ששאר בני המשפחה מלווים את טכניקות האימונים איתכם.

בעלי כלבים רבים לא מבינים כי הם למעשה מעודדים את הכלב שלך לחתוך ללעוס דברים, ואם הבעיה אינה מטופלת ברצינות, בוודאות זאת עלולה להיות בעיה נפוצה, כי גור הופך לכלב בוגר, שלא לדבר על זה יכול לגרום לפציעה חמורה אם הם נושכים מישהו.

פעילות של לשחק משיכת חבל ולהילחם עם הכלב שלך,לתת לכלב לנשוך או חפצים או את היד  או אצבעות שלך מה שעושה באמת מעודדת את הגור לחשוב שלנשוך  זה משחק וזה עלול להגביר את תוקפנות הכלב. אם אתה באמת רוצה לדעת איך להפסיק את הגור מלנשוך, אני מציע את הדבר הראשון לעשות הוא להפסיק לשחק את המשחקים האלה עם הכלב שלך.

מתחת יש לי רשימה של איך לכוון אותך להבין איך לעצור את הגור מלנשוך:

ברגע גור נושך את ידך, אמור באופן ברור "לא" ולקחת את היד או האצבע משם ולתת את הגור צעצוע לעיסה כתחליף. בנוסף, אתה יכול לקחת פחית או בקבוק עם מטבעות או אבנים שייקר ולנער  כאשר הגור נושך. הרעש לא מבהיל את הגור.

שיטה האהובה עלי אישית היא להיראות כמו כלבלב פגוע כאשר הם נושכים את היד, או האצבעות הרגליים, או בכל מקום אחר. זה באמת שיטה חזקה כאשר מדובר ללמוד להפסיק גורים לנשוך. כאשר הגור נושך, השמע רעש נביחות או צעקות "אווו". לאחר מכן, בכל פעם שגור נושך פשוט להפסיק לשחק עם הכלב להתעלם ממנו לזמן קצר. בכך אתה מראה לו כלב נושך הוא רע, ולא משחקים איתו, ואם אתה נושך זה ה"עונש" שלך.

למעשה, זה הכרחי כי אתה מבין כי לעולם, לעולם לא להעניש את הגור עם ענישה גופנית כמו מכה. גורים יכולים גם לראות בכך משחק, וזה באמת רק גורם שהביס שלהם יהיה חמור יותר, או הגור יגדל ויפחד ממך.

הצג המון אהבה לגור שלך כאשר אתה משחק איתו  והוא לא ינשוך אותך, חיוני לו לדעת שאתה מרוצה. זה עובד גם עם הטכניקה שלך הבחירה של הגור להפסיק לנשוך.

ברגע שלמדת את השיטה הבסיסית להמסיק גור לנשוך יהיה לך קל להפסיק את התחביב המגונה הזה של הגור,מה שחשוב למצוא שיטה ולהמשיך איתה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב