דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מימון עסקי 

מאת    [ 24/06/2012 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 1753 פעמים ]

פתיחת עסק זה דרך לעצמאות ולמימוש החלום שלך יחד עם כל החלומות וקבלת החלטות שונות לפתיחת עסק יש גם את נושא המימון כלומר זה טוב ויפה לחלום ולחשוב בגדול איך אני פותח את העסק שלי ומה אני רוצה בו אך לא תמיד המציאות תואמת את החלום ולעיתים התוכניות משתנות קצת, לכן לפני צעד גדול שכזה כדאי לבדוק אפשרויות נוספות של מימון עסקי אם זה מימון עצמי מהבנק יש מספר דברים שצריך לבדוק לפני שקופצים למים:

ראשית איזה עסק זה במה מדובר האם זו מסעדה, חנות פרחים, או מספרה לצורך הענין. לאחר מכן חברת המימון (בנקים, או חברה פ]רטית) בודקות אם האשראי של אותו לקוח תקין ואינו יוצר בעיות כלשהם אם זה אוברדראפטים או בעיות שונות שלא ניתן לאשר את כרטיסי השראי של החברה, בודקים עוד את תזרים המזומנים לאותו עסק האם זה משתלם לפתוח עסק והאם הוא יצליח ,

מימון עסקי מאפשר מרחב נשימה לאותו בעל חברה שרוצה לפתוח עסק או להתקדם הלאה ואינו יכול בגלל חוסר כספי , חברות המימון השונות מפשרות מימון עסקי ובכך הוא לא מוותר על החלום שלו לפתיחת העסק..

אם בעבר רוב אנשי העסקים שפתחו עסק או שרצו להתקדם פנו לבנקים בלבד ולעיתים לא קיבלו מענה או מימון עסקי כיום יש חברות מימון רבות שיכולות לספק עבור אותו איש עסקים מענה שונה , מימון עסקי במגוון רחב של מסלולים ובכך איש העסקים יכול לבחור לו את סוג המימון שמתאים לו. אך לפני שעושים צעד גדול שכזה מאוד מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע בתחום המימון כיוון שלא תמיד אנו מודעים לחוקים או יודעים מה לבקש וכאשר יש מישהו שמדריך אותנו ויודע בדיוק את הכללים אז כך יותר קל לנו להתקדם לעבר העסק הפרטי שלנו.

מימון עסקי ניתן גם בחברות הביטוח השונות ויש לבדוק מספר מקורות מידע בכדי להגיע למימון עסקי המתאים והטוב ביותר עבורנו, הרי בסופו של דבר אנו משלמים סכום לא קטן ואנו רוצים להגדיל את העסק שלנו בכדי להמשיך הלאה.

 

לסיכום

כאשר אנו פונים לחברה מתמחה בתחום מימון עסקי אנו צריכים להיות בטוחים שהיא אכן אמינה ולבדוק אותה היטב ע"י מידע באתרי אינטרטנט שונים או מאנשים או מכרים שעשו בעבר צעד שכזה ומכירים חברת מימון שניתן יהיה לסמוך עליה , כאשר אנו מוצאים חברה כזו אנו מתבקשים להביא משסמכים מסוימים והנציג עובר איתנו על כל הדוחות והמסמכים ובכך מתאים לנו את סוג המימון הנכון,הנציג מלווה לאורך כל הדרך את בעל העסק וכאשר יש שאלות או משהו לא ברור תמיד ניתן לפנות אל הנציג. חשוב מאוד שתמיד יהיה מענה בכדי שאנו נרגיש אמון בחברת המימון.

בהצלחה.

מיקי מיכאלי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב