דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איפה הכי יעיל לאחסן את האתר 

מאת    [ 24/06/2012 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 2421 פעמים ]

איפה הכי יעיל לאחסן את האתר

כרטיס הביקור, הפנים שלנו, שם העסק והמיתוג האישי הינם הכלים הראשוניים המסייעים לנו בצעדינו בעולם העסקים. כיום, מאז רשת האינטרנט מהווה נתח עיקרי בכל תחום בחיינו, עסק או חברה שאינם מתהדרים באתר אינטרנט המתוחזק היטב, יכולים לראות תוך זמן קצר ירידה במכירות או נוכחות קטנה יותר בתודעתם של לקוחות. כדי לשמור על זמינות גבוהה לגולשים המהווים 80% מתושבי ישראל נכון להיום, חשוב לשמור אתר אינטרנט עדכני דינאמי היוצר קשר בלתי אמצעי עם הלקוחות באמצעות אחסון אתר האינטרנט על גבי שרת מרוחק ותפעולו באופן שוטף.

כמובן, ניתן לרכוש חבילת אחסון באופן עצמאי, אולם אפשרות זו מתאימה למי שמתמצא בתפעול אתרים ובשימוש בתוכנות ההפעלה השונות. למעשה, שירותי אחסון אתרים כיום מציעים ללקוחות שירותים היקפיים המאפשרים עבודה שוטפת ללא הפרעות. החברות המציעות שירותי אחסון אתרים מעמידות לרשות הלקוחות שירותים מקיפים של תמיכה אונליין בתוכנות התפעול השונות, ומתאימות את השירותים הנדרשים עבור כל חברה בהתאם לאופי השירותי / המוצרים שהיא משווקת, היקף העבודה שלה וצרכיה הכלליים.

כמובן, במקרים רבים יוצעו לחברות קטנות שירות של אירוח אתרים בשל הפשטות והנפח הקטן, יחסית, שתופסים אתרים אלו. בהמשך, יוכלו בעלי העסקים או החברה עצמה ליהנות משירותי אחסון אתרים על גבי שרתים מרוחקים הבנויים באופן יסודי ומושקע.

לקוחות רבים מתלבטים בין שירות של אחסון אתרים לינוקס לבין שירותי אחסון אתרים windows, וכמו בכל תחום אחר גם בקונפליקט זה מצויים יתרונות וחסרונות לכל אחד מהצדדים. כמובן, ההחלטה הסופית שמורה למהנדס האתר ולמעצבו, אולם על כל פנים, כדאי להכיר מעט את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהשרתים.

בעוד לינוקס מתאפיין ביציבות גבוהה וגמישות רבה, באמצעות שירותי אחסון אתרים windows יכולים ליהנות מקלות תפעול ובנייה של אתרים דינאמיים, ואילו דווקא בפונקציונאליות של האתרים אין הבדלים ניכרים. יחד עם זאת, ניתן לומר כי שירותי אחסון אתרים לינוקס מתאפיינים ביכולת טובה יותר להריץ מספר תהליכים מרובים יותר בו זמנית.

למעוניינים בקבלת שירות מהיר ונגיש יותר, יועד שרת וירטואלי ייחודי, הוא שרת VPS המהווה שילוב מושלם של השרת היעודי המקצה זיכרון מרובה לאתר וכן של השרת הוירטואלי המעניק לחברה שירות מהיר יותר, נגיש יותר ואפשרויות ניהול עבודה בדרכים אפקטיביות יותר. אופן העבודה עם שרת VPS מתבסס, למעשה, על חלוקה לא מבוקרת של מספר שרתים וירטואלים ה'יושבים' על שרת פיזי אחד וחולקים אותו ביניהם כך שתעבורת המידע זמינה ונגישה למשתמשים בה על פי הצורך.

raid.co.il אחסון אתרים שרת VPS




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב