דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח נסיעות לחוץ לארץ - מהו? 

מאת    [ 24/06/2012 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 3951 פעמים ]

נסיעה לחו"ל לחופשה או למטרות עיסקיות יכולה להיות מהנה ומוצלחת, אך חשוב לזכור שבמדינה זרה אין לכם את היכולות והכלים שיש לכם בארץ, מבחינת שפה וגישה לשירותים. עבור מקרים שונים, שבהם משהו עלול להשתבש במהלך הנסיעה, נוצר ביטוח נסיעות לחו"ל. ביטוח שכזה בא לענות על הצרכים של נוסע שחלה או נפצע, כמו גם על מקרים שבהם  נגנב או אבד ציוד קריטי ויקר.

ביטוח ציוד

הציוד שלקחתם איתכם לחו"ל, בעיקר הפריטים בעלי הערך כמו מצלמה, מחשב נייד וסלולרי, צריכים להיות מכוסים במסגרת ביטוח הנסיעות. רצוי לשלב בביטוח מראש את רשימת הציוד ובעיקר את דברי הערך שלכם, כדי לעשות את הליך התביעה של חפץ שנגנב פשוט יותר כשתחזרו לארץ. כדאי לדרוש כיסוי גם של אבדן כבודה על ידי חברת התעופה. גם אם המזוודה מתעכבת ומגיעה אליכם באיחור של מספר ימים, מה שמחייב רכישה של בגדים ופריטים אחרים, הרי שחברה לביטוח יכולה לכלול כיסוי שכזה במסגרת הפוליסה.

כיסוי הוצאות רפואיות

החלק המרכזי בביטוח נסיעות לחו"ל הוא כיסוי ההוצאות רפואיות. כתיירים, אינכם זכאים לשירותי רפואה ציבורית ועלות טיפולים רפואיים. במקרה של אשפוז, עלות קבלת תרופות או חס וחלילה ניתוח מורכב, תהיה גבוהה מאוד. חלק מחברות הביטוח מגבילות את היקף הכיסוי לטיפול רפואי לסכום מסויים, בדרך כלל סביב ה – 5000 דולר וזה לא תמיד מספיק. כדאי לבקש הרחבה של הכיסוי ולוודא שכל ההוצאות יוחזרו. חשוב גם לוודא מראש מי הם ספקי שירותי הרפואה הכלולים במסגרת הביטוח שלכם, כך שלא יהיה מצב שהטיפול שקיבלתם בחו"ל לא יכוסה על ידי חברת הביטוח.

שירותים מיוחדים

יש מספר הרחבות שכדאי להוסיף לביטוח הנסיעות שלכם, בהתאם לאופי הנסיעה. מומלץ לשלב כיסוי לנזקים של אסונות טבע, כמו צונאמי ורעידות אדמה, בעיקר אם אתם נוסעים לאיזורים המועדים לכך. ביטוח שכולל שירותי חילוץ והצלה חשוב במיוחד לתרמילאים ומטיילים שנוסעים למדינות לא מפותחות, אשר בהם האיתור והחילוץ של מטייל שנעלם מורכב ויקר. בנוסף, אם אתם משלבים ספורט אתגרי – צניחה, באנג'י, צלילה וכל הרפתקה אחרת, כדאי לדאוג לכך שהביטוח שלכם מכסה גם פציעות ששעלולות להיגרם מפעילויות שכאלה.

ביטוח נסיעות לחו"ל מגן עליכם מפני אבדן ציוד ופגיעה בריאותית מכל סוג. מומלץ מאוד להתאים את כיסויי הביטוח לאופי הטיול שלכם וללכת על בטוח, בידיעה שאתם מכוסים היטב, גם במחיר של כמה דולרים נוספים עבור כל יום בנסיעה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב