דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך ליצור פרופיל באתר הכרויות שיבליט אותך מההמון ויביא לך מבול פניות 

מאת    [ 23/06/2012 ]

מילים במאמר: 499   [ נצפה 2121 פעמים ]

אומרים שהשטן נמצא בפרטים הקטנים. זהו בהחלט המקרה כאשר אתה יוצר פרופיל באחד מאתרי ההכרויות באינטרנט. כאשר אתה מתחיל ליצור את הפרופיל שלך תשאל מספר שאלות יסוד (תאריך לידה, גובה, מבנה גוף וכו) על עצמך, בדרך כלל התשובות שתבקש לתת יהיו בצורה של תיבות סימון או תפריטים נפתחים כדי על מנת להקל עליך לתת את התשובות. לאחר מכן תבקש להכניס כמה פסקאות בצורה חופשית. זו ההזדמנות שלך לבטא את האישיות שלך. לכן לפני שאתה שם את האצבעות על המקלדת יש כמה דברים שאתה צריך להכין על מנת לגרום לפרופיל לבלוט ולסייע לך לקבל את בן או בת הזוג שחלמת עליו.

לא סתם אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים

הכן את תמונת (רצוי יותר מאחת) הפרופיל שלך. פרופיל של אתר הכרויות לא יהיה שלם בלי תמונה, הבדל בין הצלחה עם תמונה להצלחה בלעדיה הוא תהומי. גם אם אתה בישן וחושש לחשוף את עצמך חשוב שתשקיע קצת זמן על מנת למצוא תמונה עדכנית אשר איתה אתה חש בנוח. אם אתה חושב כמו הרבה אחרים שאת לא פוטוגני והתמונות אינן עושות עימך צדק השקע מעט כסף ולך לצלם מקצועי  המתמחה בצילום תמונות לאינטרנט. אתה תופתע איך צלם עם מצלמה מקצועית, תאורה טובה וסט פילטרים מתאים יכול לשפר את התמונה שלך.

אל תזלזל בשם המשתמש שלך

אחד השדות הראשונים שתצטרך למלא הוא שם המשתמש שלך. שם המשתמש הדבר השני (לאחר התמונה) שנראה למשוטט האקראי באתר ההכרויות. שמות בנאלים כמו משה123 או חגית999 לא ימשכו תשומת לב ולא יבלטו מול עיני המתבונן. אתרים שונים מאפשרים אורכים שונים לשם המשתמש נסה למלא את כל שדה השם במשהו שישקף את האישיות שלך או הדמות אותה אתה רוצה להציג.נסה לשקול את כל הפרשנויות האפשריות לשם משתמש שבחרת שכן אנשים שונים יתנו פרשנויות שונות לשם. אצל אחד שם מיוחד שבחרת יכול לעלות חיוך בעוד שאצל השני אותו שם יראה וולגרי.

הכינותי מראש

לפני שאתה מתחיל לכתוב את הפרופיל שלך באתר ההכרויות רשום לעצמך כמה הערות שבהן תוכל להיעזר על מנת לכתוב על עצמך. נסה לחשוב מה החברים או המשפחה שלך אומרים עליך, מה אתה אוהב לעשות וכו. אל תדאג לכך שאתה רושם יותר מידי פרטים כרגע, רק תרשום כל מה שבא לך ואז תוכל לבחור את הטוב ביותר מאוחר יותר. זכור כי עדיף להיות ספציפי ולא מופשט מדי על מנת למשוך אנשים בעלי תחומי עניין דומים.

בדיקת דקדוק ואיות

אתה יכול להיות האדם אינטליגנטי ביותר ביקום, אבל אם אתה ממהר ולא בודק את האיות והדקדוק של מה שכתבת בפרופיל שלך לא תראה טוב בעיני מי שמוקיר אינטליגנציה. עדיף לכתוב את הפרופיל שלך במעבד תמלילים שמכיל פונקציות של בדיקת איות ודקדוק ורק לאחר שניכשת את כל הטעיות תוכל להעתיק אותו למקום הנכון באתר הכרויות.

אם אתה לא נהנה אל תמשיך

יצירת פרופיל הכרויות באינטרנט צריך להיות תענוג ולא כאב. קח את הזמן על מנת לחשוב על עצמך ועל החיים שלך לפני שאתה מתחיל ליצור פרופיל מקוון באתר ההיכרויות שבחרת. ודא שאתה נמצא במצב רוח חיובי. זכור לשמור את פרופיל נועז, אמיתי, וכנה, אבל כזה שלא מגלה הכול, תמיד צריך להיות משהו בשביל הצד השני להסתקרן לגביו.

 

במכללה לדייטינג תוכל למצוא שפע מאמרים ועצות שיעזרו לך לפלס את דרכך באתרי ההכרויות ולמצוא את הדרך לזוגיות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב