דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לזכות בלוטו זה הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות לך בחיים! 

מאת    [ 22/06/2012 ]

מילים במאמר: 1902   [ נצפה 4176 פעמים ]

כל האמת שאראלה ממפעל הפיס לא תספר לך אף פעם!!!

כולם רוצים לזכות בלוטו אבל אף אחד לא באמת יודע מה זה אומר.

סטטיסטיקה ומחקרים מראים שכ-70% מזוכי לוטו והגרלות בסכומים גדולים מפסידים את כל הכסף לאחר כשנתיים מרגע הזכייה והם נכנסים למינוס של בערך שליש מערך הזכייה. כלומר אם מישהו זכה ב4 מיליון שקל רוב הסיכויים (70% זה רוב מוחלט) שאותו אדם יפסיד אחרי שנתיים את כל הכסף שזכה בו ויכנס למינוס ולחובות של בערך מיליון שקל.
כשאתה או את שומעים את זה אתם מגיבים בטח כמו רוב האנשים "לי זה לא יקרה כי אני ידע מה לעשות עם הכסף".
אז יש לי חדשות בשבילכם, אם אתם לא יודעים לנהל סכומים של 5000-6000 שקל ואתם חיים במינוס כי אתם מבזבזים יותר ממה שאתם מכניסים – זה לא ישתנה.
יכנס יותר כסף זה נכון, 4 מיליון זה הרבה כסף אבל  אתם עדיין תבזבזו יותר ממה שאתם מכניסים שזה אומר שתבזבזו יותר מ4 מיליון שקל וזה קורה ל70% מהאנשים שזוכים בלוטו רק שכשאראלה ממפעל הפיס תתקשר אליך היא לא תגיד לך את זה.
היא לא תגיד לך שהכסף לא ישנה את ההרגלים שלך, היא לא תגיד לך שכנראה נכנסת לבעיה הכי גדולה בחיים שלך ואתה עדיין לא יודע כי כסף לא יכול לשנות הרגלים.
תאר לך שאתה לא יודע להשתמש באקדח ומישהו בא ואומר לך "בוא תפעיל את הטנק הזה", זה הרסני וזה הורס, הסטטיסטיקה מוכיחה את זה, עם מספרים קשה להתווכח.
על אותו עיקרון שאדם שלא יכול לרוץ 2 קילומטר יצא פתאום לריצת מראתון של 42 קילומטר.
הוא יקרוס פשוט יקרוס.
אז למה זה קורה?

כי הכלי שלו לא ערוך לזה.

הוא לא עבר הרחבה של הכלי.

להרחיב את הכלי במודע זה המפתח בחיים וזה מה שרוב האנשים מפספסים!
כל מה שיש לך עכשיו בחיים זה בהתאמה ישירה לדברים שאתה יכול להכיל או להתמודד איתו בשלום ובשלווה מבלי להפר את האיזון.

אנשים רוצים להשיג דברים שאין להם בחיים והם רודפים אחרי הדברים במקום לרדוף אחרי ההרחבה של מי שהם, הם רואים שהדברים שהם רוצים להשיג נמצאים "בחוץ" אז הם חושבים שהם צריכים לעבוד על ה"בחוץ".

בוא נדמה רגע בנאדם לכלי – ליתר דיוק לבקבוק.
נאמר שאדם הוא בקבוק מים קטן שיכול להכיל 500 מ"ל (חצי ליטר), עכשיו בואו נגיד שמים זה סמל לכל הטוב של החיים, השפע, הכסף, היחסים הטובים עם חברים, זוגיות בריאה ויציבה, השפעה על הסביבה שלו, אושר, הנאה, בריאות – כל החבילה.
לאדם הזה יש עכשיו בחיים 500 מ"ל של מים, של הטוב הזה והוא רוצה יותר כי החיים תמיד יכולים להיות טובים יותר, אז הוא מתחיל לרדוף אחרי עוד מים – עוד טוב של החיים, הוא רואה אנשים אחרים סביבו ואומר לעצמו וואי כמה טוב להם יש להם יותר ממני יש להם ליטר וחצי מים ואני רק 500 מ"ל – אני רוצה עוד מים! ואז הוא מנסה להכניס לבקבוק של 500 מ"ל עוד ליטר של מים.
ולאן בדיוק זה יכנס?
מוזר נכון?
האם אתה היית מנסה למזוג עוד ליטר מים לבקבוק מלא של חצי ליטר?
ברור שלא! אפילו ילד קטן לא היה עושה את זה כי הוא היה מבין שזה לא הגיוני, אבל האבסורד הוא שכולם חיים ככה ולא כי הם רעים או טיפשים הם פשוט לא למדו אחרת, אנשים מנסים לדחוף בכח עוד מים, עוד טוב של החיים, עוד כסף, חברות טובה יותר, שמחה עמוקה יותר, הנאה, בריאות – לכלי שאין בו מקום להכניס את כל אלה ורוב האנשים חיים ככה!
הם לא מבינים למה כל מה שהם עושים לא מצליח, למה הם רודפים אחרי נשים, כסף, בריאות, הצלחה וזה לא נראה כאילו משהו מתקדם ואז הם מתוסכלים, כועסים, מתחילים להמציא על עצמם סיפורים שהם תמיד הורסים לעצמם ושזה כנראה בגלל ההורים שלהם ש

לא חיבקו אותם מספיק בילדות וכולי וכל אחד ממציא לעצמו דברים אחרים ולמה אני אומר ממציא כי המח תמיד חייב למצוא הגיון ללמה זה קורה, יש לנו שאלה סמוייה כזאת בראש שמסתובבת לה ותמיד מחפשת תשובה – "למה זה קורה לי?" ואם המח לא מוצא סיבה הוא ממציא סיבה, ככה או ככה הוא ימצא סיבה.
מציאות = משהו שהמצאנו, זה אותו שורש של אותיות וזה לא סתם.

חשוב לי לספר לך את הסיבה האמיתית ללמה זה קורה לך, למה אתה מנסה הכל ועדיין נראה כאילו דברים כל הזמן מתרחקים ממך.
כי אתה כלי שנכון להיום לא גדול מספיק כדי להכניס את המים שאתה רוצה, תקרא לזה זוגיות, כסף, אושר ושמחה אמיתית אנרגיה או כל מה שאתה רוצה להכניס.
אין לך לאן להכניס את זה אז זה לא נכנס.
אלו חדשות טובות! כי תאר לך שהיית צריך לשנות את המדינה ואת כל המין הנשי או הגברי או את כל הרשויות בארץ או את הכלכלה או את כל הלקוחות שלך, זה לא הגיוני וזה גם לא אפשרי אבל את עצמך אתה יכול לשנות, להרחיב, לפתח, להתפתח וללמוד דברים חדשים זה משהו שכל אחד יכול לעשות ואלו הם החדשות הטובות כי זה אך ורק בידיים שלך למרות כל מה שמספרים לך סביבך אלו שלא הצליחו.

אחד המורים המוקדמים שלי ג'ים רון, מנטור שהלימוד שלו יצר את הכי הרבה מיליונרים בעולם וכשאני אומר מיליונרים אני לא מתכוון רק לכסף אני מתכוון גם להצלחות במובן של זוגיות, בריאות או כל דבר שאדם רוצה להשיג, הוא אמר 3 משפטים בנושא הזה ששינו לי את החיים, החיים שלי לא נשארו אותו דבר אחרי מה שאתם הולכים לקבל עכשיו ומשפטים זה דבר מגניב וקליט ואיזה יופי הוא אמר את זה והכל, אבל אני תמיד מחפש איך זה יכול לשרת אותי בחיים – בתכלס.
אז בואו ננסה להבין את ההיגיון מאחורי המשפטים האלה:


    • הצלחה היא דבר שאתה מושך על ידי האדם שאתה הופך להיות.אף פעם לא חשבתי שהצלחה זה משהו שמושכים...חשבתי שצריך לרדוף אחרי זה או ללכת לכיוון של זה, אבל גיליתי שהצלחה זה דבר שבא אלי כשאני הופך להיות אדם יותר גדול ממה שהייתי אתמול ואני עושה את זה כל יום.

    זה אומר שאתה הופך להיות כלי גדול יותר ואז המים והטוב של החיים קולטים שיש מקום בכלי שלך והטוב פשוט נמזג אליך באופן טבעי, אתה מגדיל את הכלי ועוד טוב של החיים פשוט נכנס בקלות בלתי נתפסת וזה לא סתם תיאוריה מגניבה זה החיים שלי, ברגע שהבנתי את זה לא הייתי אותו בנאדם לא יכולתי לחזור אחורה כל מה שהתחלתי לגעת בו התחיל לפרוח ולהצליח כי הבנתי את הקטע, פעם ניסיתי להשפיע על דברים שמחוץ אלי אבל היום אני מרחיב את עצמי מגדיל את התכולה שלי ועוד טוב פשוט בא מעצמו והוא בא ונשאר!! שלא כמו הזוכים בלוטו הרי למה הם מפסידים את הכסף,  כי הכלי שלהם לא עבר הגדלה לפני הזכייה הם לא תרגלו והתאמנו ופיתחו יכולות שיאפשרו להם להתמודד עם מיליוני שקלים ואם תכניס ליטר וחצי מים לכלי שיכול להכיל 500 מ"ל במוקדם או במאוחר תיהיה הצפה ואתה תפסיד המון המון מים כי לא יהיה למים האלה איפה להיות, בדיוק כמו שתכניס 4 מיליון שקל במכה אחת למישהו שבקושי מנהל 6000 שקל – הרבה כסף ישפך החוצה כי לא יהיה לכסף הזה לאן להיכנס, הבנאדם לא למד להתמודד עם כל הכסף הזה.
    כולם רוצים שיהיה להם עוד אבל השאלה היא האם הם יכולים להתמודד ולהכיל את העוד הזה.

    בדיוק כמו אנשים שמתחילים ללמוד ביהדות "קבלה", אסור להם להתחיל מהר מדי או ללמוד יותר מדי על ההתחלה כי הם עלולים להשתגע, הכלי שלהם צריך לעבור הסתגלות והגדלה לפני שהם מכניסים את הידע הנשגב הזה לתוכם.

    להרחיב את הכלי זה משהו שהוא בתחום השליטה שלנו - זאת הצלחה אמיתית שנשארת יציבה וקבועה.


    • המשפט השני שג'ים רואן אמר הוא: כדי להשיג יותר אתה צריך להיות יותר.

    וואו!! אדיר לגלות את זה! אני יכול לעשות את זה! אתה יכול לעשות את זה! כל אחד יכול ללמוד נכון? לקרוא? להשתתף בסדנאות? למצוא מישהו שיעזור לו להיות יותר. כל אחד יכול.

    כדי להשיג יותר אני קודם כל צריך להיות יותר.

    זה לא באשמתו או אשמתה או אשמתם כי אם אתה מאשים את ההורים שלך ואת המדינה שלך ואת החברים שלך ואת מזג האוויר אתה מאשים את כל מה שיש לך!

    וזאת לא הנקודה, זה הכל אתה והכל תלוי בך בין אם אתה מבין את זה או לא, מסכים עם זה או לא, מקבל את זה  או לא, ככה זה.
    • בכל מה שאתה עושה – תעבוד קשה וחזק יותר על עצמך מאשר על העבודה שלך.

    האנשים שמתקדמים הכי מהר, בעסקים, בחיים בכל דבר שהוא הם אלה שעובדים על עצמם.אלה שעובדים רק על העבודה שלהם – נתקעים באותו מקום עבודה ובאותו תפקיד שנים על גבי שנים (וכולנו מכירים כמה כאלה) הם לא מבינים למה הדברים רק הולכים והופכים גרועים וקשים יותר בזמן שאלה שעובדים ומשפרים את עצמם בעקביות רק נהנים מאיכות חיים שמשתפרת ועולה ככל שהזמן עובר.


אז אם אתה רוצה להצליח (בכל דבר) חפש קודם כל להרחיב את הכלי.
אז איך אפשר לעשות את זה?
זה קורה ב-4 מימדים:

1. המימד הפיסי – הגוף שלך, האם אתה משתפר בבריאות שלך? בכושר ובכח שלך? או שאתה נחלש? האם אתה עושה משהו קטן כל יום שיחזק/יגמיש/ישפר את הסיבולת שלך?

2. המישור המנטלי – המחשבה שלך, האם אתה משפר את המחשבה שלך ומשקיע בלימוד? כי אם לא, הידע שלמדת לפני שנה כבר לא רלוונטי לעולם של היום.

3. במישור הרגשי – האם אתה לומד להתעלות מעל עצמך במצבים רגשיים חזקים ואתה לומד להסביר את עצמך טוב יותר, או להשאר במקום שלא הכי נח לך אבל אתה יודע שחשוב שתישאר שם? או שאתה בורח כל פעם שקצת קשה ולחוץ? האם אתה לומד לתפקד טוב יותר במצבים רגשיים לחוצים?

4. במישור הרוחני – זה לא משנה איך אתה קרא לכוחות שפועלים ביקום, אלוהים, אמא אדמה, ישו, פיזיקת הקוונטים, כח המשיכה, מוחמד מה שאתה מאמין בו מבחינה רוחנית – האם אתה מחזק את הקשר שלך עם הצד הרוחני שלך? כי כמו כל קשר שלא מחזקים, הוא הופך להיות חלש יותר.

 

אלו הם 4 תחומים מהם הכלי שלנו מורכב.
אנחנו יכולים לבחור במודע להרחיב את הכלי שלנו וככל שנרחיב את הכלי עוד טוב יכנס עוד מים עוד הצלחה עוד יכולת לשלוט במצבי הרוח להיות מאושרים לאהוב להיפתח להרשות לאחרים לאהוב אותנו כי כל מה שאנחנו עושים זה כדי להיות מאושרים לא?
אנחנו חייבים לגדול כל הזמן  כי בחיים כל מה מפסיק לגדול מת.
או שאתה גדל או שאתה מת.
ככה החיים.

חשוב להבין דבר קריטי על אנרגיה או רמת ביצועים – היא תמיד זזה, יכולת תמיד זזה, הדברים לא נשארים קבועים, אם לפני שנה היית טוב במשהו זה לא אומר שאתה תיהיה טוב באותה מידה היום אם לא התאמנת או פיתחת את עצמך בתחום.
אם אתה לא הופך להיות בריא יותר אתה נחלש כי הזיהום אוויר גדל.
אם אתה לא לומד לעשות יותר כסף הכסף שיש לך כבר לא יהיה שווה אותו דבר – האינפלציה תאכל לך את הכסף שיש לך, 6000 שקל לפני שנה שווים פחות מ6000 שקל היום, הדלק עלה הקוטג' עלה! אפילו הקוטג'! ;-)
העולם דוחף אותנו אחורה באופן קבוע ואנחנו כל יום צריכים לדחוף אותו קדימה עוד קצת – לכיוון של בריאות, הצלחה, אושר על ידי הרחבה של הכלי בצורה מודעת.
חשוב מאד להבין את זה כי אנשים בטוחים שהצלחה זה אי בלב האוקינוס ששוחים אליו ומגיעים וזהו אפשר לפתוח את השמשיה ולהוציא את הלונג.

זה תהליך, דרך ומי שיבין לעומק ויפנים את מה שמוסבר כאן לא ידע בעיות בחייו.

 אני אשמח לעזור לך באופן אישי להרחיב את הכלי ולהפוך להיות יותר, כי כמה שתיהיה יותר ככה תשיג יותר.

לך יש את הרצון לי יש את הדרך, ביחד הכל אפשרי.

סתם לחיות היום זה לא סתם, זאת אומנות.

אייל אברהם לוי


טיפול - אימון - תוצאות


 מי אני בכלל?


כדי ליצור עימי קשר דרך הפייסבוק לחץ כאן


חשוב לזכור תמיד: לכל בעיה או מצב יש פיתרון.


אתה לא לבד, צור קשר וביחד נפתור את זה.


052-8225722




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב