4 עקרונות היסוד לבניית דף נחיתה אופטימלי
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

4 עקרונות היסוד לבניית דף נחיתה אופטימלי 

מאת    [ 22/06/2012 ]
מילים במאמר: 620   [ נצפה 1849 פעמים ]

 
 

דף נחיתה הוא דף אינטרנט אליו מגיעים גולשים לאחר שהתעניינו בשירות או מוצר. גולשים יכול להגיע לדף נחיתה כתוצאה מחיפוש באינטרנט, לחיצה על מודעות ממומנות (כגון Google adwords), לחיצה על באנר או מודעה במדיה חברתית כגון Facebook, חשיפה למייל פירסומי, וכתוצאה מחשיפה לפירסום בעיתונות ובטלויזיה.

דף הנחיתה יכול להרחיב את המסר שהופיע במודעת הפירסום, ולבקש מהגולשים לבצע פעולה מסויימת בדף הנחיתה.
לדוגמה, הגולשים יכולים להתבקש להשאיר פרטים בטופס יצירת קשר או ללחוץ על לינק שיפנה אותם לאתר או דף אחר עם פרטים נוספים אודות הפירסום אליו נחשפו.

עקרונות יסוד בתכנון דף נחיתה
ישנם מספר עקרונות חשובים אותם יש לקחת בחשבון בשלב התכנון של דף הנחיתה. יחד עם זאת ההמלצות הינן כלליות, והדרך הטובה ביותר לבניית דף נחיתה אופטימלי היה באמצעות שיפור מתמיד של מבנה ותוכן הדף, על ידי ביצוע בדיקות והשוואות נתונים אל מול דפי נחיתה אחרים אשר פונים לאותו קהל מטרה.

זכרו, דף נחיתה טוב מגדיל את יחסי ההמרה ומעלה את ההכנסות מפירסום!

טקסט
כאשר דף נחיתה מכיל יותר מדי טקסט הוא עלול לבלבל את הגולשים ולגרום לאחוז נטישה גבוה של גולשים מדף הנחיתה.
במידה וחשוב לכם שדף הנחיתה יכיל הרבה טקסט, זכרו לחלק את הטקסט לפסקאות קצרות.
רצוי שכל פיסקה תתחיל בכותרת קצרה אשר מתארת את תוכן הפיסקה, משום שאין לצפות מהגולשים שיקראו את כל תוכן הדף.
כל פיסקה צריכה להכיל מסר חד, ברור ומשכנע, וללא תאורים ארוכים ומייגעים אשר רב הגולשים לא היו קוראים מלכתחילה.

גרפיקה
תוכן אינו רק טקסט.
מומלץ להוסיף לדפי הנחיתה שלכם תמונות, קבצי וידאו וכל אלמנט גרפי אחר שיגרום לגולשים שלכם להתעניין או להתלהב מהמוצר/שירות שאתם מפרסמים.
התלהבות היא שלב חשוב מאד בתהליך המכירה!
אם הגולשים יתלהבו מדף הנחיתה, יהיה לכם קל יותר לשכנע אותם ליצור אתכם קשר באמצעות דף הנחיתה.

כותרות
כותרת הדף חשובה מאד משום שהיא מתארת בתמציתיות את תוכן הפירסום בדף הנחיתה.
חשבו על דף נחיתה כאילו היה עיתון.
אף אחד מאיתנו לא קורא את כל העיתון ברציפות מתחילתו ועד סופו.
רובנו מדפדפים בין דפי העיתון וכאשר אנו נתקלים בכותרת אשר מוצאת חן בעינינו יתכן שנרצה לקרוא את הכתבה בשלמותה.

דף נחיתה טוב צריך להכיל כותרת אחת גדולה, ברורה חדה ותמציתית. חשוב שהכותרת תכיל רק מסר אחד.
ניתן לעיתים לשלב את הכותרת הראשית עם כותרת משנה שמרחיבה את המסר הראשי.
מבחינה גרפית הכותרת צריכה להופיע בראש הדף. עליה להיות בולטת באופן יחסי לטקסט ולגרפיקה שבדף.

קריאה לפעולה
קריאה לפעולה היא ככל הנראה הדבר החשוב ביותר בכל דף נחיתה.
ללא קריאה לפעולה יתכן שהגולשים יאהבו את מה שפירסמתם אבל לא בהכרח יצרו אתכם קשר.
דוגמאות לקריאה לפעולה הן "צרו איתנו קשר","לחצו להורדת התוכנה" ו "לחצו לקבלת פרטים נוספים"
קריאה לפעולה מגדילה את יחסי ההמרה. נסו והווכחו!
הוסיפו לדפי הנחיתה שלכם קריאה לפעולה ברורה ותראו כיצד דף הנחיתה שלכם מקבל יותר פניות.

ישנן מספר גישות היכן כדאי למקם את הקריאה לפעולה.
ישנם מפרסמים אשר ממקמים את הקריאה לפעולה בתחתית הדף, וישנם הממקמים את הקריאה לפעולה בראש הדף או במרכזו. ישנם סוגים נוספים של דפי נחיתה בהם ישנן מספר קריאות לפעולה לאורך כל הדף.

הכפתור אשר קורא לפעולה (לדוגמה כפתור יצירת קשר) צריך לבלוט באופן יחסי לשאר האלמנטים בדף.
נהוג לתת לכפתור צבע שמהווה קונטרסט לצבע הדף.
בדוגמה כאן: http://lp1.pagewiz.com/landing_page  הדף בצבע לבן ואילו הכפתור שקורא לפעולה הוא אדום.
גודל הכפתור צריך להיות גדול מספיק כך שיבלוט בדף, אך לא גדול מדי על מנת שלא יאפיל על שאר התוכן בדף הנחיתה.
ניתן לשלב את הקריאה לפעולה ע"ג הכפתור עצמו, או ככותרת קצרה מעל הכפתור שקורא לפעולה.

מידע נוסף
לקבלת טיפים נוספים, הרשמו ל www.Pagewiz.com
ב Pagewiz.com תמצאו תבניות עיצוב מוכנות בהם מיושמים כל העקרונות החשובים שדף נחיתה טוב חייב להכיל.
המערכת תומכת בעברית בצורה מלאה, ומאפשרת לכם להתאים כל תבנית עיצובית לצרכיכם, בקלות ובמהירות - תוך מספר דקות.

בהצלחה!

Pagewiz.com הינה מערכת יחודית לעיצוב, בניה ואופטימיזציה של דפי נחיתה. כל אחד יכול לבנות דף נחיתה בעצמו, בקלות ובמהירות. מערכת קלה, השירות זמין בעברית - וההרשמה בחינם. נסו עכשיו!
 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב