דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שדרוג מראה הבית ושילוב מושלם של בטחון ואסתטיקה 

מאת    [ 21/06/2012 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 1946 פעמים ]

שדרוג מראה הבית ושילוב מושלם של בטחון ואסתטיקה  

אם מראה המרפסת התיישן וברור לכם כי חזית הבית דורשת שדרוג או עיצוב מחודש, אם הבית משנה את פניו לחלוטין וחזית הבית, הרי, צריכה לשקף את השינוי החזותי שעבר בנאמנות, אם נולד ילד חדש ויש להגביה את המעקות הקיימים בבית ואם הוספתם גרם מדרגות מפותלות בעיצוב אמן ובעבודת יד, כדאי להתעכב על בחירת מעקות נכונים, העונים על הצרכים המכתיבים את המראה, הסוג, והחומר ממנו עשוי המעקה.

דווקא בחירה של מעקות מתאימים לבית ומטרת התקנתם, בדיוק כמו סורגים, צריכה לקבל תשומת לב מיוחדת והפגנת סבלנות מרובה. זאת, בשל המבחר העצום של מעקות הקיימים בשוק ומציעים מגוון חומרי גלם המעניקים לבית מראה שונה וייחודי. בין חומרי הגלם מהם מיוצרים כיום מעקות נמצא עץ מלא וסוגים שונים של עצים מעובדים, מתכות שונות ומעקות עשויים ברזל, מעקות זכוכית ואפילו מעקות המשלבים מספר סוגים של חומרי גלם.

זוגות רבים, הורים ומתעניינים אחרים בוחרים מעקות על פי מראם החיצוני ורמת העיצוב בה ניחנו, ואולם, המבחר העצום גורם לרבים מאיתנו לשכוח את הסיבה המהותית והחשובה בגינה מותקנים מעקות בביתנו, בין אם מדובר בהצמדתם לגרמי מדרגות המגנים בפני נפילה בתוך הבית ובין אם מדובר במעקות החוצצים בין הבית לחוץ. חוזק חומרי הגלם מהם עשויים המעקות, רוחבם, גובהם והפערים בין המוטות המרכיבים אותם הינם גורמים חשובים העומדים בלב תהליך הבחירה ומנחים אותו מתחילתו ועד סופו.

נכון הדבר בנוגע להתקנת סורגים בחלונות חדרי הילדים, הסלון או חדר השינה של ההורים. התחשבות בקומת המגורים בעת בחירת סורגים דקורטיביים בעלי פערים גדולים בין המוטות יכולה לסכן את חיי דיירי הבית ובעלי חיים המתגוררים בו, באם ישנם. המבחר העצום הקיים כיום ברשתות הביתיות ובבתי ייצור לסורגים ומעקות עשוי להדהים ואף לבלבל, בשל מגוון הטקסטורות והצבעים, המרקמים והסוגים השונים, היוצרים היצע עשיר ומרהיב עין. יחד עם זאת, סוגי סורגים שקוטר המוטות שלהם קטן מ- 10 מ"מ יכולים להוות סכנה בטיחותית לדיירי הבית, וכמו כן רווחים של יותר מ- 7 מ"מ בין המוטות דרכם ניתן להעביר את הראש.

את חוזקם של סורגים ניתן לשפר באמצעות סוג הגילוון שהם מקבלים. הגילוון מעניק לסורגים חיזוק חיצוני השומר עליהם למשך זמן רב ומונע היווצרות חלודה בחלוף הזמן. גילוון קר אמנם מוזיל את עלות הסורגים אולם אינו מגן על הסורגים באופן איכותי ואילו גילוון חם מעניק להם הגנה טובה יותר וציפוי איכותי למשך זמן רב. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב