דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הובלות קטנות מחיר קטן 

מאת    [ 21/06/2012 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 1826 פעמים ]

הובלות קטנות מחיר קטן  

אחד מהשירותים ה"משלימים" את הענף של חברות ההובלה היא תופעת ה"הובלות הקטנות" אשר צצה בכדי להתאים את התחום למעבירים דירה תכופות במיעוט רהיטים או אפילו בלי רהיטים או רהיט בודד. נושא מאמר זה עוסק ברובו בתחום ההובלות.

אין ספק כי עם פריחת ענף הנדל"ן והעלייה המתמדת בביקוש לדירות באיכות גבוהה, באזורי מגורים מפותחים והתפשטות אזורי המגורים מהמטרופולין העיקרי כלפי חוץ, גם הענפים הסובבים את הנדל"ן יפרחו גם הם. ואכן ניתן לראות לאחרונה כי אפילו סביב ענף ההובלות צצו להם שירותים משלימים ומקיפים, ביניהם שירותי הובלות דירה המתחילים משלב האריזה עצמו ומעניקים סיוע באריזת רהיטי הדירה ביעילות ובזריזות, ביצוע הובלות מבוטחות בביטוח מיוחד וארגון החפצים בדירה החדשה בהנחיית ובליווי הלקוח.

פריחת ענף ההובלות הביא עימו יתרונות רבים עבור המבקשים להעביר את חפציהם, והרי בעיקר במטרופולינים העיקריים תופעת החלפת הדירה גואה ותוססת, כאשר דירות אשר נקנו לפני שנים מעטות נמכרות עתה עבור מתעניינים החדשים, ואילו בתחום השכירות הדירות עוברות ידיים במהירות בזק. הנפגעים העיקריים משירותים אלו הם המעבירים חפצים מעטים בין דירה לדירה או אפילו מי שמעוניין בהעברת רהיט בודד ותו לא.

לא די בכך שלמובילים עצמם אין רווח גדול בהובלת רהיט בודד, הרי שההובלה עצמה גוזלת זמן לא מעט ובמקומה, יכול היה המוביל לקבל הזמנה רווחית הרבה יותר. כמו כן, המחיר הנמוך עבור הובלה קטנה אינו רווחי ולכן מעלים את המובילים את המחיר כך שלמעשה ההובלה אינה רווחית עבור הלקוח.

לא מעט יוזמות פותחו במטרה לספק מענה לצורך זה, שכן כאמור ישנה תופעה רחבת היקף של החלפת דירות בתדירות גבווה מאוד, ועדיין לא נמצא מענה המשקיט את הדעת ונותן שירות של הובלות קטנות במחירים שפויים. כמובן שהפתרון האידיאלי במקרים כאלה הוא וויתור על שירותיה של חברת ניקיון והסתייעות בשירותיו של חבר טוב או קרוב משפחה, אולם לא מעט תושבים עירוניים אינם מחזיקים ברכב כלל.

מה שכן ניתן לעשות על מנת להוריד את מחיריהן של הובלות קטנות הם צעדים שונים כגון בירור על חברת הובלות שתוכל להעביר את החפצים תוך כדי ביצוע הובלות גדולות יותר הנמצאות באותו אזור, הסתייעות בקולגות מהעבודה או שכנים בעלי רכב וחיפוש דרך חברים, הצעה לבעל רכב לבצע את ההעברה תמורת תשלום סמלי וכמו בכלתחום אחר, ביצוע השוואת מחירים בין מספר מגישי הצעות מחיר.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב