דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אטרקציות בצפון כל הצפון, כל הכיף 

מאת    [ 21/06/2012 ]

מילים במאמר: 436   [ נצפה 2449 פעמים ]

כשהיינו ילדים בתחילת שנות השמונים של המאה הקודמת, בקצרין שברמת הגולן, היינו מתכנסים מדי סוף שבוע בביתו של חבר ילדות. שם, בחצר, תחת שמיים זרועים כוכבים היינו זוכים לשיעורים מפי אביא, קצין צה"ל בכיר במילואים. שתינו בצמא את הסבריו על גרמי השמיים, על הדובה הגדולה והדובה הקטנה, הקסיופיאה, חץ הצפון וכוכב אחד קטן שסחרר את דמיוננו. כוכב הצפון קראו לו. אחר כך, בטיולים הליליים שערכנו במרחבי הפרא של הגולן הוא ליווה אותנו ממעל ושמר את דרכינו.

תמיד אמרו לנו לחפש את כוכב הצפון בשפיץ של חץ הצפון ובלילות בהם מכסה את השמיים חופה יפהפייה של מיליוני כוכבים, החיפוש אחרי חץ הצפון הוא בעצמו אטרקציה...

 אבל הצפון הוא לא רק ניווטים ומלחמות ושמיים.

 הצפון הוא חבל ארץ יפהפה ועתיר יופי, המושך אליו מטיילים ונופשים רבים שאוהבים אותו בכל מאודם. הנחלים, ההרים השגיאים, הסצנה הקולינארית המופלאה ואינסוף אפשרויות הבילוי שבו, מטים את הכף לטובתו בכל הזדמנות שנוצרת לחופשה.

 צפון על אזוריו, מישור החוף הצפוני, הגליל התחתון, הגליל העליון, הגליל המערבי, הכנרת והעמקים ורמת הגולן, מציע חוויית נופש אחרת. נדמה שאין אזור בארץ המציע כל כך הרבה אטרקציות לילדים, אטרקציות למשפחות, אטרקציות לקבוצות, מסעדות, אתרי ספא, אתרי נופש פעיל ומרכזי מבקרים.

 הכול בכול מכול והכול זמין, נגיש ובמרחק נסיעה קצר. הנופשים בצפון מתחלקים בין אלה הבאים לנוח ושעבורם אטרקציה לא חייבת להכיל אקשן מסעיר,לבין אלה שחיים, נושמים ואוכלים אתגרים ושחייבים איזו גלישת סנפלינג ממצוק או בפיר מערה, או רפטינג סוחף באשדות הירדן ההררי לפני ואחרי ארוחת הבוקר.

 לאלה ולאלה ישנן אטרקציות בצפון. חובבי הטיולים הממונעים ישמחו למצוא טיולי ג'יפים בצפון, טיולי טרקטורונים, ריינג'רים ובאגי. הספורטיביים ישמחו לדווש במסלולי טיולי אופניים מהיפים בישראל. אוהבי בעלי החיים יתחילו את היום במגוון טיולי סוסים בצפון ואוהבי הספורט הרטוב יצפינו אל הירדן, החצבאני והדן, שם ממתין להם שיט קייקים שליו או סוחף, בצל צמחיית נחלים ירוקה.

ועם כאלה התיאבון נפתח ובדיוק כשרעבים,לא משנה איפה אתם בצפון, תמי תהיה באזור איזו מסעדת שף המגישה אוכל גורמה צרפתי עם נגיעות גליליות משלנו. ועוד לא דיברנו על מחלבות, יקבי בוטיק ובתי בד בצפון. על היין ושמן הזית והגבינות שטעמן ידוע בעולם כולו. ועוד לא סיפרנו לכם אל אתרי הספא המזמינים אתכם לרגעים רומנטיים בלתי נשכחים ולמגוון עיסויים וטיפולי ספא מידי מטפלים מנוסים. כזהו הצפון. תמיד מעניין,תמיד סוחף,תמיד בלתי שגרתי. והוא מזמין אתכם לבקר בו ולגלות את סודותיו. נסו מרכזי מבקרים בצפון, תפגשו את האנשים המיוחדים המאכלסים אותו, בחרו לכם צימרים מתוך מגוון עצום, יוקרתי ומלהיב של צימרים בצפון ובואו לחופשה מדהימה בחבל ארץ מדהים. אה כן, ואל תשכחו. כשאתם הולכים בלילה, תרימו עיניים אל השמיים וחפשו את כוכב הצפון. טיפ קטן מאיתנו. לכו בעקבות החץ ובטוח תמצאו אותו.

 

 

 פרסום אינטראקטיבי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב